Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 90

Θέμα: Μετατροπής απορίες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σωστά, είναι και περασμένη η ώρα.....
    Βασικά άλλη μια απορία μου είναι οτι ορισμένα μοτέρ στροφάρουν πολύ γρήγορα ενώ άλλα πιο αργά.... Αυτό πως γίνεται? Ελάφρωμα βολάν ή κάτι άλλο?

  2. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitris E34 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστά, είναι και περασμένη η ώρα.....
    Βασικά άλλη μια απορία μου είναι οτι ορισμένα μοτέρ στροφάρουν πολύ γρήγορα ενώ άλλα πιο αργά.... Αυτό πως γίνεται? Ελάφρωμα βολάν ή κάτι άλλο?
    Το ελαφρωμα του βολαν ειναι ο πιο ευκολος και διαδεδομενος τροπος για να αυξησεις την ευστροφια του μοτερ. Το γιατι αλλα μοτερ στροφαρουν γρηγορα και αλλα αργα εχει να κανει με την συνολικη αρχιτεκτονικη του μοτερ και των κινουμενων μερων του. Γενικος κανονας ειναι οτι οσο μικροτερες κινουμενες μαζες εχουμε , τοσο πιο ευστροφο ειναι το μοτερ

  3. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    ghost-rider (19-01-11), Jimmakos (12-01-11), Panos 316T (12-01-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ελαφρωμα του βολαν ειναι ο πιο ευκολος και διαδεδομενος τροπος για να αυξησεις την ευστροφια του μοτερ. Το γιατι αλλα μοτερ στροφαρουν γρηγορα και αλλα αργα εχει να κανει με την συνολικη αρχιτεκτονικη του μοτερ και των κινουμενων μερων του. Γενικος κανονας ειναι οτι οσο μικροτερες κινουμενες μαζες εχουμε , τοσο πιο ευστροφο ειναι το μοτερ
    Ισως και τα πιο υπερτετραγωνα μοτερ να εχουν μια ταση για ευστροφια σε σχεση με τα λιγοτερο υπερτετραγωνα η με κανενα υποτετραγωνο. Ε?

    Μετα ειναι και η προπορεια αναφλεξης στη μεση νομιζω...

  5. #4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ισως και τα πιο υπερτετραγωνα μοτερ να εχουν μια ταση για ευστροφια σε σχεση με τα λιγοτερο υπερτετραγωνα η με κανενα υποτετραγωνο. Ε?

    Μετα ειναι και η προπορεια αναφλεξης στη μεση νομιζω...
    Έχεις δίκιο για τα υπερτετραγωνα ... Δηλαδή έτσι είχε δείξει η μέχρι τότε εξέλιξη ... Κυρίως από τις μοτο .
    Αλλά λέω μέχρι τότε γιατί εμφανίστηκε ο υποτετραγωνος s54 και σαν να μην έφτανε αυτό ήταν εξακυλινδρος και σε σειρά

  6. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    ghost-rider (19-01-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP