Eμενα γιατι μου βαζουν το castrol magnatec αλλα 5-40 στο συνεργειο που το παω?Προτεινετε να το γυρισω σε 5-30?(83,000χλμ εχει το αμαξι και αλλαζω συχνα λαδια χωρις να καιει)
Eμενα γιατι μου βαζουν το castrol magnatec αλλα 5-40 στο συνεργειο που το παω?Προτεινετε να το γυρισω σε 5-30?(83,000χλμ εχει το αμαξι και αλλαζω συχνα λαδια χωρις να καιει)
Αν δεν κανω λαθος η εναλλακτικη του 5-30 ειναι το 0-40 .Προσωπικα πιστευω πως ειναι κ καλυτερα...
To 5-30 εβαζα στο smartακι που ηταν 700cc turbo και ο λογος ηταν να μην μενει λαδι στη τουρμπινα καθως το 5-30 ειναι πολυ ψιλο.Ρωταω για να ξερω σιγουρα καθως πλεον με 2 Μ54 μοτερ σκεφτομαι να παραγγειλω κανενα κιβωτιο γιατι εδω ζητανε 68ευρω το 4λιτρο της castrol.