παντως με τα σημερινα δεδομενα,για καποιον που θελει ενα καλο αυτοκινητο,χωρις να τον ''τιμωρησει'' το κρατος,ειναι μια πολυ καλη επιλογη!!!
1600 η 1800 κυβικα,με 156 η 163 η 184 αλογα!!!....μια χαρα!!!
παντως με τα σημερινα δεδομενα,για καποιον που θελει ενα καλο αυτοκινητο,χωρις να τον ''τιμωρησει'' το κρατος,ειναι μια πολυ καλη επιλογη!!!
1600 η 1800 κυβικα,με 156 η 163 η 184 αλογα!!!....μια χαρα!!!
και φυσικά, αυτό είναι που μετράει πιο πολύ απ'όλα...οι κύκλοι εργασιών της εταιρείας
κάθε χρόνο...το 66% είναι τρομακτικό νούμερο...
θα συμφωνήσω απόλυτα...πολυτελέστατα, με μικρή κρατική επιβάρυνση, με πολύ
καλή κατανάλωση...δυστηχώς όμως τα ΜΙΣΩ!!!
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
γενικότερα πάντως μετά από τόσο μεγάλη πτώση τζίρου ... πως θα είναι βιώσιμες οι περισσότερες αντιπροσωπίες ;;
όσο για τη Μερσεντές... πουλάει ταξί, βουλευτικά αυτοκίνητα, αλλά και το όνειρο του Έλληνα...