Σελίδα 19 από 76 ΠρώτηΠρώτη ... 917181920212969 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 181 έως 190 από 756

Θέμα: Διόδια: Η μεγάλη κλοπή!

  1. #181
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν διαφωνω ουτε εγω οτι θα πρεπει να υπαρχουν διοδια,ομως...
    με λογικες χρεωσεις και φυσικα οχι ανα σαραντα χιλιομετρα σταθμους ας δουνε τι γινεται στα υπολοιπα κρατη.
    Μονο να σκεφτουμε ενας κατοικος των Αφιδνων και γυρω περιοχων, που εργαζεται στην Αθηνα.
    Με τις τραγικες συγκοινωνιες, η χρηση του ΙΧ ειναι μονοδρομος, ετσι μονο το πηγαινε ελα ειναι 1500 ευρω το χρονο.
    Ποσο αρκετα σοβαρο ειδικα αν συνυπολογιστει στα υπολοιπα εξοδα του αυτοκινητου.
    Λιγο πριν τις βουλευτικες εκλογες μεχρι χθες εχουν αυξηθει τρεις φορες τα διοδια και εχουν προστεθει νεοι σταθμοι.
    Ελεος πια!! μην τιμωρειτε αλλο την κατοχη και χρηση αυτοκινητου...

  2. #182
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που αντί να μειώνονται τα διόδια ακριβαίνουν χρόνο με το χρόνο....
    https://1.bp.blogspot.com/_D53sGw7nd...tromaktiko.jpg
    Πληρώνουμε επί δεκαετίες διόδια για δρόμους που δεν είναι εθνικοί οδοί, πληρώνουμε διόδια για δρόμους που δεν έχουν κατασκευαστεί ακόμα. Η κατάσταση χειροτέρεψε από τη στιγμή που οι δρόμοι παραδόθηκαν στα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα. Οι εταιρείες στις οποίες παραχωρήθηκαν οι εθνικές οδοί, άρχισαν από την επόμενη ημέρα της παραχώρησης να εισπ! ράττουν διόδια, χωρίς να πραγματοποιήσουν το παραμικρό έργο!
    Αντιδρούμε, σαν ενεργοί πολίτες που αρνούμαστε να μας κλέβουν συνεχώς. Αποφασίσαμε να περνάμε καθημερινά χωρίς να πληρώνουμε, απαιτώντας να ανοίγουν οι μπάρες. Κινηθήκαμε παράλληλα με τα αντίστοιχα κινήματα ενάντια στα διόδια σε όλη τη χώρα και από κοινού θέσαμε στο στόχαστρο τις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων σε ιδιώτες. Για τον αποτελεσματικότερο συντονισμό των κοινών μας δράσεων δημιουργήθηκε το Πανελλαδικό Συντονιστικό κατά των διοδίων.



    Επειδη πλεον τα πραγματα με την ασυδοσια και την αυθαιρεσια του μορφωματος που λεγεται «Κρατος» και της καθε ιδιωτικης εταιριας- ιδιωτικου συμφεροντος- νταβατζη, που εκ του πονηρου και αυθαιρετα νομιζουν οτι εχουν το νομιμο δικαιωμα να κανουν οτι θελουν..
    οι σταθμοι διοδιων ειναι παρανομοι διοτι:
    1) Ο δομος ειναι Εθνικος, δηλαδη δημοσιος δηλαδη καθε ιδιωτικο, απαγορευεται.
    2) τα κτισματα δεν εχουν την προβλεπομενη αδεια απο την πολεοδομια. Την αδεια αυτη δεν προκειται να την παρουν ποτε, διοτι οπως ειπαμε ο δρομος ειναι δημοσιος (εθνικος) αρα, δεν μπορει κανενας ιδιωτης να χτισει οτιδηποτε εκει.
    3) Οι καμερες που λειτουργουν εκει δεν ειναι νομιμες. Και ουτε ποτε θα γινουν νομιμες διοτι ειναι ιδιωτικες καμερες σε δημοσιο χωρο!
    4) Η μπαρες που βαζουν, συνηστουν καργα παρανομια! Κανενας δεν εχει το δικαιωμα να εμποδιζει την ελευθερη διελευση σε δημοσιο δρομο- χωρο κλπ. Δηλαδη εαν παει να περασει ενα στρατιωτικο οχημα, ή ενα περιπολικο της ΕΛΑΣ, θα σταματησει σε μια μπαρα επειδη ετσι νομιζουν οι ιδιωτες κλεφτες; ΧΑ!
    5) Το οτι δηθεν «τσεκαρουν» οι υπαλληλοι, τους αριθμους των πινακιδων των οχηματων, δεν σημαινει απολυτως τιποτα και για κανενα! Το οτι ο οποισδηποτε μπορει να στηθει σε μια γωνια, μια διασταυρωση, εναν δρομο κλπ, και μπορει να ψτιαξει μια ατελειωτη λιστα με αριθμους πινακιδων, δεν σημαινει οτι αυτη η λιστα εχει και καποια ισχυ!! Μονο εντεταλμενα ενστολα η μη, οργανα του κρατους, σε διατεταγμενη υπηρεσια μπορουν να συνταξουν και να δημιουργησουν τετοια στοιχεια, για χρηση τους σε περαιτερω δημοσιες- κρατικες διαδικασιες! Ενας ιδιωτης (στην! προκειμενη περιπτωση οι υπαλληλοι των ιδιωτικων διοδιων) δεν εχει ουτε την αποστολη να το κανει αυτο, ουτε την εντολη, ουτε ειναι στη δικαιοδοσια του, ουτε εχουν οι δηθεν λιστες με τα στοιχεια καποια νομικη- νομιμη ισχυ. Μονο οι πολιτικες και στρατιωτικες αρχες ασφαλειας νομιμοποιουνται να το κανουν αυτο.
    6) Σε οσους οδηγους κανουν το λαθος να πιασουν συζητηση με τους ιδιωτες κλεφτες, τους ζητουν στοιχεια ταυτοτητας! Για να γνωριζει ο κοσμος, τετοιες πραξεις, λεγονται ανακριτικες και τις πραγματοποιουν νομιμα μονο οι ανακριτικοι ενστολοι, η οχι υπαλληλοι ( αστυνομικοι, λιμενικοι, πυροσβεστες, στρατιωτικοι, ανακριτες κλπ). Οποισδηποτε αλλος πραξει ετσι, διαπραττει το αδικημα της παραποιησης αρχης! Οποτε συλλαμβανεται και τιμωρειται αναλογως. Οποτε, οσοι οδηγοι να ξερετε σας ζητησουν στοιχεια ταυτοτητας, καλεστε την ΕΛΑΣ για να τους συλλαÎ! �ει!
    7) Οι δρομοι προυπηρχαν και κατασκευαστηκαν με τα δικα μας χρηματα απο τα παλαια διοδια, απο τους φορους κλπ, οποτε δεν ξαναπληρωνουμε διοδια!
    8) Εχουμε ηδη πληρωσει Τελη Κυκλοφοριας, με την ενδειξη, να κυκλοφορουμε ελευθερα σε ολους τους ελληνικους δημοσιους δρομους, οποτε αφου οι δρομοι αυτοι ειναι δημοσιοι- εθνικοι, δεν πληρωνουμε διοδια!
    9) Αν ποτε γινει καποια δικη σε καποιο δικαστηριο, ο οποιοσδηποτε δικαστης, πριν απο οποιαδηποτε αποφαση, θα πρεπει να «χαρακτηρησει» τον δρομο δημοσιο η ιδιωτικο και επισημα, προκειμενου να δεουμε εαν ισχυει το τελος διοδιου ή οχι. Οποτε, εαν ειναι δημοσιοι οι δρομοι, πρεπει παραυτα, να ξηλωθουν τα διοδια! Εαν ομως ειναι οι δρομοι ιδιωτικοι, τοτε να μην κυκλοφορει κανενας, και φυσικα να μας δωσουν οι κυβερνωντες το μεριδιο που μας αναλογει απο την πωληση τους σε ιδιωτες! Γιατι το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μπορει να ειναι δημοσιος ο δρομος ! με μια λωριδα ιδιωτικη, με μπαρες και τελη, σαν τον Αλλη Μπαμπα και τους 40 κλεφτες, που εκλειναν τα περασματα στα βουνα, ετσι ωστε να πληρωνουν τελη οι ατυχοι διαβατες!
    10) Γενικα, μην ψαρωνετε με τις δηθεν απειλες και τα ψεματα των αρμοδιων υπουργων της κυβερνησης, γιατι αυτη ειναι η υστατη τους προσπαθεια να μας κλεψουν ξανα!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ:
    ΕΑΝ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΗΤΑΝ ΝΟΜΙΜΑ, Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ, ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΝΟΜΟΥ, Η ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΚΩΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΜΠΑΡΑΣ, ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ, ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ, ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ! ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ;
    Αναγνώστης
    Η πρακτική ολοένα και περισσότερων πολιτών, που διέρχονται από τα διόδια αρνούμενοι να πληρώσουν, έχει ως εξής:

    · Δηλώνουμε στην/στον υπάλληλο ότι δεν πληρώνουμε και απαιτούμε να ανοίξει τη μπάρα.
    · Το μόνο στοιχείο που δίνουμε είναι ο αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μας. Δε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ούτε υπογράφουμε ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί.
    · Τελευταία οι εταιρείες έχουν υιοθετήσει την τακτική να μην ανοίγουν τις μπάρες για να περάσεις μετά την άρνηση πληρωμής με το πρόσχημα ότι θα πρέπει πρώτα να έρθει η τροχαία. Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας, την ανοίγουμε μόνοι μας (πράγμα που, σε ορισμένους σταθμούς διοδίων, γίνεται εύκολα σπρώχνοντάς την) γνωρίζοντας ότι η παρεμπόδιση της διέλευσης από τη μεριά των εταιρειών είναι παράνομη και συνιστά ποινικό αδίκημα. Άλλωστε οι ίδιες οι συμβάσεις παραχώρησης των δρόμων στις εταιρείες αναφέρουν ότι η άρνηση πληρωμής από τη μεριά των πολιτών είναι αστική διαφορά με την εταιρεία, στην οποία το δημόσιο (αστυνομία, τροχαία, ΔΟΥ κ.λπ.) δεν έχει καμία ανάμιξη. Η άρνηση πληρωμής δεν αποτελεί παράβαση του Κ.Ο.Κ.
    · Στην παραπάνω περίπτωση αν δεν μπορούμε να σηκώσουμε την μπάρα, καλούμε εμείς την αστυνομία και της ζητάμε να επέμβει για να σταματήσει η παράνομη «κράτηση» μας και η παρακώλυση της ελεύθερης μετακίνησης που εφαρμόζει η εταιρεία εκείνη τη στιγμή.
    · Πολλοί συμπολίτες μας έχουν προχωρήσει ήδη σε μηνύσεις κατά των υπεύθυνων των σταθμών διοδίων όταν τους παρακρατούν παράνομα στα διόδια στην περίπτωση που αρνούνται να πληρώσουν και να δώσουν τα στοιχεία τους. Εδώ το πρότυπο μήνυσης που χρησιμοποιείται στη ΝΕΑ ΟΔΟ Α.Ε. το οποίο μπορούμε να έχουμε τυπωμένο στο αμάξι μας για παν ενδεχόμενο.
    Κατεβάστε εδώ και τυπώστε το σηματάκι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ για το αυτοκίνητο σας
    Η πρακτική της άρνησης πληρωμής εφαρμόζεται από χιλιάδες οδηγούς σε όλους τους σταθμούς διοδίων των εθνικών οδών. Ο μόνος σταθμός διοδίων που ελέγχεται ακόμα από το δημόσιο είναι αυτός των Μαλγάρων στο νομό Θεσσαλονίκης και ο μοναδικός στον οποίο μπορεί άμεσα να επέμβει κάποια η τροχαία σε περίπτωση άρνησης πληρωμής και να επιβληθεί πρόστιμο. Στην περίπτωση των σταθμών διοδίων της Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών η άρνηση πληρωμής ενισχύεται και από το γεγονός ότι ο δρόμος δεν πληροί τις προδιαγραφές εθνικής οδού και δε θα έπρεπε να εισπράττον! ται διόδια. Για την περίπτωση της ΕΟ Πατρών Κορίνθου δες επίσης το https://www.pesoxi.gr/
    Ενας αγανακτησμένος Έλληνας φορολογούμενος που εκτελει συχνά το δρομολόγιο Αθηνα - Θεσσαλονίκη.
    Αναγνώστης
    -------------------------------------------------

    Διόδια; ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!
    Μπορεί στον Νομό μας (Τρικάλων) να μην έχουμε ακόμη διόδια. Θα μας τα βάλουν με την Ε-65, όπως ετοιμάζονται να βάλουν διόδια απΆ το 2010 και στην Εγνατία Οδό. Το πρόβλημα των διοδίων αφορά και μας τους Τρικαλινούς, αφού τα χρυσοπληρώνουμε κάθε φορά που οδεύουμε προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη ή Λάρισα – Βόλο. Ιδιαίτερα τώρα ενόψει εορτών που θα αυξηθούν οι μετακινήσεις μας.Τα διόδια πυκνώνουν ραγδαία σΆ όλη την Επικράτεια και μπλοκάρουν την κυκλοφορία των Ελλήνων μέσα στην ίδια τους τη χώρα! Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, σε λίγο η Ελλάδα θα θυμίζεÎ! ¹ κατεχόμενη Παλαιστίνη! Ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρίες, με τις πλάτες των κυβερνήσεων, παραβιάζουν τα συνταγματικά μας δικαιώματα και μας χαρατσώνουν ληστρικά. Οι αντιδράσεις των κατοίκων και εργαζομένων της χώρας κατά των διοδίων διευρύνονται και εντείνονται συνεχώς. Κορυφαία η κινητοποίηση της περασμένης Κυριακής, όταν με πρωτοβουλία της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα κατά των Διοδίων, για δύο ώρες περίπου άνοιξαν οι σταθμοί όλων των διοδίων της χώρας και οι δρόμοι ήταν ελεύθεροι. (Οι Θεσσαλοί συγκεντρωθήκαμε σ! τα διόδια Μοσχοχωρίου Λάρισας).Ξεπούλημα δρόμων και χαράτσωμα πολιτών ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ γιατί έχουμε χρυσοπληρώσει την Εθνική Οδό από τη φορολογία και από τα πανάκριβα διόδια που τόσα χρόνια καταβάλλουμε. Καλούμαστε να πληρώνουμε για έργα που το κράτος είχε και έχει υποχρέωση να κατασκευάσει και να παρέχει δωρεάν στους πολίτες.

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ το απαράδεκτο και προκλητικό ξεπούλημα των εθνικών μας δρόμων στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα.
    ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ γιατί τα διόδια επιβαρύνουν περισσότερο το εισόδημα των κατοίκων και εργαζομένων της χώρας.
    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να καταργηθούν οι αποικιακού τύπου συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων. Συμβάσεις που επιτρέπουν στις «παραχωρησιούχες» εταιρείες να τοποθετούν διόδια μετωπικά και πλευρικά όπου και όσα θέλουν, αδιαφορώντας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα συγκοινωνιακά προβλήματα που δημιουργούνται, καθώς και να αυξάνουν κάθε χρόνο τις τιμές των διοδίων.
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ!
    Νομική προσέγγιση: Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο. Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας. Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απΆ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής. Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός! γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής. Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. Για όλους τους παραπάνω λό! γους πρέπει να θεωρείται βέβαιο όÏ! �ι εά ν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απΆ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού).
    Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. ΓιΆ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει. Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια.
    Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απΆ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών).
    ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ!

    Υ.Γ. Τις δυνατότητες και τα δικαιώματά μας αυτά δεν πρόκειται να τα πληροφορηθούμε από τα μεγάλα αθηναϊκά ΜΜΕ, γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι και οι εργολάβοι των χρυσοφόρων έργων (π.χ. Μπόμπολας κ.λ.π.)!!!
    Αναγνώστης

  3. The Following User Says Thank You to DIMITr|S For This Useful Post:

    paganis (09-01-11)

  4. #183
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή



    για να δούμε πως έχουν τα πράγματα...

    Οι Τρομοκράτες τρομοκρατήθηκαν!

    Τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών από τη μεριά των εταιρειών και των συμμάχων τους, Υπουργείο Υποδομών και ΜΜΕ, μας βρίσκουν αδιάφορους. Πρόθεσή τους είναι η τρομοκράτησή μας μπροστά στο φόβο τους για επικείμενη κατάρρευση των διάτρητων συμβάσεων παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων. Η απάντησή μας είναι ακόμα πιο δυναμική: ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ! Είμαστε 30%, θα γίνουμε 80%... Εάν η θέλησή τους είναι να νομοθετήσουν για να εισπράξουν τα υπερκέρδη τους, θα μας συναντήσουν σε όλες τις εθνικές οδούς. Είμαστε προετοιμασμένοι να τους αντιμετωπίσουμε όπου χρειαστεί! ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ Στόχος μας η κατάργηση των διοδίων και των συμβάσεων παραχώρησης. ====================================== ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ» ΤΗΣ 5/1/2011 Παρακολουθήσαμε σήμερα το πρωί την εκπομπή «ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ» του τηλεοπτικού δικτύου ΣΚΑΙ όπου μεταξύ των άλλων ασχολήθηκε με το ζήτημα των διοδίων στις Ε.Ο και τις αρνήσεις οδηγών να καταβάλουν το αντίτιμο. Στην εκπομπή αυτή ελέχθησαν πολλές ανακρίβειες για το ζήτημα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ανησυχίες στους οδηγούς που δίκαια αρνούνται να καταβάλλουν το άδικο και παράλογο αντίτιμο των διοδίων που τους ζητείται και το οποίο λίαν προσφάτως αναπροσαρμόσθηκε για άλλη μία φορά κατά παράβαση της σύμβασης παραχώρησης. Έκπληξη μας προκάλεσε, επίσης το γεγονός ότι σε μία έγκυρη δημοσιογραφική εκπομπή με μεγάλη ακροαματικότητα, όπως η δική σας, ενώ κλήθηκε εκπρόσωπος των εταιριών στις οποίες έχει ανατεθεί η εκμετάλλευση των Ε.Ο να καταθέσει την άποψή του, δεν κλήθηκε εκπρόσωπος των κατοίκων της περιοχής μας που βιώνει καθημερινά το πρόβλημα να καταθέσει και αυτός τα επιχειρήματά του, ώστε ο τηλεθεατής να κρίνει με βάση και τις δυο απόψεις και να εξαγάγει τα συμπεράσματά του. Για την αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με τα λεχθέντα στην εκπομπή, διευκρινίζουμε τα παρακάτω: α) Όντως η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα μετά από σχετικό ερώτημα του Υπουργείου Υποδομών απάντησε με το από 20-12-2010 έγγραφο του ότι το Υπουργείο δεν κωλύεται να διαβιβάζει τα αναγκαία στοιχεία των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που κατά τις εταιρίες αρνούνται να πληρώσουν. Σαν απαραίτητα στοιχεία ορίζονται το ονοματεπώνυμο του ιδιοκτήτη και η διεύθυνση κατοικίας του και μόνο. β) Όμως η εταιρία στην οποία έχει παραχωρηθεί η εκμετάλλευση της Ε.Ο (παραχωρησιούχος) οφείλει σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στη σύμβαση παραχώρησης να αποδείξει στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου τη διέλευση χωρίς την καταβολή του τέλους διοδίου. Σαν απόδειξη, πάντοτε σύμφωνα με τη σύμβαση, νοείται η φωτογράφηση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος με επισημείωση του χρόνου διέλευσης. Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν έχει δώσει άδεια για την χρήση της φωτογραφίας όπως λανθασμένα αναφέρθηκε στην εκπομπή. Αντίθετα για το ζήτημα αναφέρει επί λέξει «… η συγκεκριμένη επεξεργασία πρέπει να γνωστοποιηθεί στην Αρχή σύμφωνα με το άρθρο 6 του Ν 2472/1997 ώστε η τελευταία (η Αρχή) να προβεί σε έλεγχο νομιμότητας». Έχοντας λάβει και εμείς από την πλευρά μας γνώση του επίμαχου εγγράφου που απεστάλη από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα προς το Υπουργείο Υποδομών, έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες για να αντιμετωπίσουμε τις όποιες εξελίξεις. γ) Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αν θεωρηθεί ότι ο σκοπός επεξεργασίας του κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης, που η εταιρεία έχει γνωστοποιήσει στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, είναι σύννομος, η διαδικασία που σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης πρέπει να ακολουθηθεί είναι η εξής : 1) Αποστέλλεται ειδοποιητήριο με το «αποδεικτικό υλικό» που η σύμβαση ορίζει και ζητείται η καταβολή του τιμήματος των διοδίων τελών που δεν πληρώθηκαν ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟ. Άρα τα λεχθέντα στην εκπομπή περί αποστολής ειδοποιητηρίου με πρόστιμο είναι ανακριβή. 2) Εάν μετά από 15 ημέρες ο ιδιοκτήτης δεν καταβάλλει το αντίτιμο τότε η εταιρία δικαιούται να ζητήσει την έκδοση διαταγής πληρωμής. Το ζήτημα λοιπόν αφορά διαφορά μεταξύ ιδιωτών (εταιρίας – ιδιοκτήτη ΙΧ) και σε καμία περίπτωση όπως ρητά αναφέρει η σύμβαση (Άρθρο 24 παρ. 1.5 (2) (ιι)) δεν επιτρέπεται η «ανάμειξη του Δημοσίου στα θέματα αυτά». Κατά συνέπεια τα λεχθέντα περί αποστολής οφειλών στις ΔΟΥ είναι παντελώς ανακριβή σύμφωνα με τα ισχύοντα μέχρι σήμερα στις συμβάσεις παραχώρησης. 3)Εάν τυχόν η εταιρία προχωρήσει στη διαδικασία της διαταγής πληρωμής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ασκήσουν κατΆ αυτής ανακοπή και ταυτόχρονα αίτηση αναστολής εκτέλεσης αυτής. Νομικοί, κάτοικοι της περιοχής μας, μαζί με τα νομικά γραφεία που συνεργαζόμαστε είναι από καιρό έτοιμοι να αντιμετωπίσουν το ενδεχόμενο αυτό. Τα επιχειρήματά μας είναι νομικά και ουσιαστικά βάσιμα και πλήρως τεκμηριωμένα. Με μεγάλη μας χαρά λοιπόν περιμένουμε να τα εκθέσουμε στο ακροατήριο και είμαστε σίγουροι ότι η δικαιοσύνη θα κάνει το καθήκον της. Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε τόσο εσείς όσο και οι τηλεθεατές σας, ότι όσοι αντιδρούν στις συμβάσεις παραχώρησης των Εθνικών Οδών δεν είναι ούτε άτακτο «μπουλούκι» , ούτε κομματικά φερέφωνα, ούτε άφρονες νεαροί που εκτονώνουν την ενέργειά τους στους δρόμους. Πρόκειται για εχέφρονες ανθρώπους, επαγγελματίες, οικογενειάρχες, ανθρώπους που σέβονται τον εαυτό τους και τους υπόλοιπους πολίτες αυτού του Κράτους και απλά δεν ανέχονται, έχοντας κάθε νόμιμο δικαίωμα για αυτό, να χρησιμοποιούνται για τον πλουτισμό κάποιων άλλων. Τέλος θα ήθελα να σας γνωρίσουμε ότι: 1. έχουν ασκηθεί και εκκρεμούν ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας 4 αιτήσεις ακυρώσεως της σύμβασης παραχώρησης που αφορά την παραχώρηση της ΕΟ από Αθήνα μέχρι Λαμία 2. έχουν εκδοθεί αποφάσεις του Πολεοδομικού Γραφείου Καπανδριτίου, οι οποίες χαρακτηρίζουν σαν αυθαίρετους τους σταθμούς διοδίων στη ΒΑ Αττική καθώς και άλλες κτιριακές εγκαταστάσεις της εταιρίας επί της ΕΟ. Επίσης εκδόθηκε απόφαση σφράγισης αυτών των σταθμών και εγκαταστάσεων. δ) Με έκπληξη επίσης ακούσαμε από την εκπομπή περί τοποθέτησης μπαρών που δεν θα ανοίγουν κλπ. Κατ΄αρχάς το σύστημα μπαρών είναι κατασκευασμένο βάσει προδιαγραφών ώστε να υποχωρεί μετά από πίεση για αποφυγή τραυματισμών σε περίπτωση ατυχηματικής πρόσκρουσης οχημάτων σε αυτές. Ποιος θα τολμήσει λοιπόν να αναλάβει την ευθύνη τροποποίησης του μηχανισμού αυτού με ενδεχόμενο τις προαναφερθείσες συνέπειες και πόσο νόμιμο θα ήταν αυτό; Πρέπει να επισημανθεί επίσης, ότι όποιος απαγορεύει τη διέλευση οδηγού που αρνείται να καταβάλει το τίμημα διοδίων, με τη χρήση της μπάρας ή άλλου μέσου, διαπράττει το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης (άρθρο 325 ΠΚ) που μάλιστα διώκεται κατά την αυτόφωρη διαδικασία. Επομένως υπάλληλοι ή προϊστάμενοι των διοδίων που τυχόν θα εφαρμόσουν τη διαδικασία αυτή κινδυνεύουν να βρεθούν κατηγορούμενοι. Ήδη στα διόδια των Αφιδνών έχει ασκηθεί δίωξη κατά υπαλλήλου μετά από μήνυση οδηγού επειδή ακριβώς εφάρμοσε την τακτική αυτή. Με εκτίμηση ΙΩΑΝΝΑ ΛΙΟΝΤΟΥ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΗΣ, ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΦΙΔΝΩΝ
    https://avriani-korinthia.blogspot.c...post_8527.html

  5. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    oldcarskickass (07-01-11), pilot (07-01-11)

  6. #184
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εδω τωρα εχουμε ενα θεμα για την Αττικη Οδο ,οχι για το αν θα πρεπει να πληρωνουμε διοδια αλλα ...
    ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ!!!!
    Το θεμα το διαβασα στο "τρομακτικο".
    Ειναι ετσι τα πραγματα τελικα?

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tromaktiko
    Νομικα η συνεχιση λειτουργιας της Αττικης οδου απο την ιδιωτικη εταιρια ειναι παρανομη.Και εξηγουμαι: Η Σύμβαση παραχώρησης που υπογράφτηκε από το ΠΑΣΟΚ το 1996 είχε διάρκεια 8-23 χρόνια με την πρόβλεψη ότι εάν στο μεταξύ οι εργολάβοι έκαναν απόσβεση της ίδιας συμμετοχής τους συν ένα κέρδος 11,6%, τότε το έργο και η διαχείρισή του θα επέστρεφε στο δημόσιο.

    Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ “κόστισε” 1,3 δις ευρώ περίπου. Το δημόσιο κατέβαλλε 420 εκ. Ευρώ, 675 εκ. Ευρώ έλαβαν δάνειο οι εργολάβοι με την ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ και 175 εκ. Ευρώ η δική τους , πραγματική συμμετοχή, χωρίς να μπορεί να υπολογιστούν οι υπερτιμολογήσεις που έγιναν στο έργο.

    Το 2009 τα έσοδα της Αττικής οδού ξεπερνούν το 1 (ένα) εκ. ευρώ την ημέρα. Τα κέρδη από τα οκτώ χρόνια λειτουργίας έχουν ξεπεράσει όχι μόνο τα δάνεια και τη συμμετοχή των εργολάβων, αλλά τη συνολική αξία (όπως αυτή δηλώθηκε επίσημα) της κατασκευής του έργου. Το δημόσιο ποτέ δεν αξίωσε την εφαρμογή της ρήτρας που προέβλεπε η αρχική σύμβαση για επιστροφή του έργου στο δημόσιο...

    Με αυτόν τον τρόπο ο εργαζόμενος καλείται για τρίτη φορά να πληρώσει τον ίδιο δρόμο, μία με την συμμετοχή του δημόσιου στην κατασκευή (με τα λεφτά της φορολογίας μας), δεύτερη με την εγγύηση για τα δάνεια των εργολάβων, και τώρα ξανά με τα διόδια. Μία χωρίς όρια αφαίμαξη του μισθωτού προ όφελος των εταιριών.

    Ναι,ειναι καλη η ασφαλτος,η σημανση,ο φωτισμος και οτι αλλο καλο εχει,αλλα,συμφωνα με την συμβαση τα διοδια εδω και καποια χρονια θα επρεπε να πηγαινουν ολοκληρα στο Ελληνικο Δημοσιο και οχι μονο ο Φ.Π.Α.
    Οταν ομως οι εταιριες που εκμεταλλευονται τα διοδια(οχι μονο της Αττικης Οδου αλλα Πανελλαδικα),ανηκουν στους κυβερνοντες(πρωην και νυν)ή σε στενα συγγενικα τους προσωπα,χαζοί ειναι να τα παραδωσουν στο Δημοσιο ή να πληρωσουν τα προστιμα και τις ρητρες που οφειλουν οι εταιριες στο Δημοσιο?Μονο η Ιωνια Οδος χρωσταει 200+εκατομυρια ευρω για καθυστερησεις και διαφορες αλλες παραβασεις.Δεν ειναι προβλημα αυτο ομως,το προβλημα ειναι το 1 εκατομυριο ευρω που εχασε το δημοσιο(το Φ.Π.Α) απο αυτους που δεν πληρωνουν διοδια....Απλα γελοιο,ετσι?
    Οποτε μονο υποχρεωμενοι μην νιωθετε που πληρωνετε στην Αττικη Οδο.Κοροιδα να νιωθετε που αυξανετε τις καταθεσεις του Μπομπολα και των αλλων του ειδους του..

  7. #185
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    πρεπει να διαβασουμε τις συμβασεις για να δουμε τι ισχυει.

  8. #186
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα έχουμε πει άπειρες φορές... δεν παλεύονται άλλο!!!!! Μπούλο ..που λέει κι ο pilot...

    Εδώ το ιστορικό της απάτης με την ονομασία "Αττική οδός"
    https://indy.gr/other-press/ta-trela...is-attiks-odoy

    Η Αττική Οδός, στην οποία οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου Αττικής - και κυρίως οι εργαζόμενοι - αναγκάζονται να πληρώνουν καθημερινά χαράτσι διοδίων 2,70 ευρώ, θα έπρεπε να είχε ήδη παραδοθεί στο Δημόσιο από τους ιδιώτες μεγαλοεργολάβους, ακόμη και με βάση αυτή τη «λεόντεια» σύμβαση. Ωστόσο, οι μεγαλοεργολάβοι, με διάφορα νομότυπα τρικ, πετυχαίνουν να κρύβουν τα τεράστια κέρδη τους, ενώ οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ εναλλάσσονται στην εξουσία αλλά... «αγρόν αγοράζουν».
    Η σύμβαση παραχώρησης, που υπογράφηκε το 1996 επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, προβλέπει ότι η εκμετάλλευση από τους μεγαλοεργολάβους μπορεί να διαρκέσει από 18 έως 23 χρόνια (δηλαδή από το 2019 έως το 2024). Ωστόσο, υπάρχει ρήτρα με βάση την οποία μπορεί να παραδοθεί και νωρίτερα στο Δημόσιο, εφόσον έχει γίνει η αποπληρωμή των δανείων και η επιστροφή των ιδίων κεφαλαίων (των κεφαλαίων δηλαδή που υποτίθεται έβαλαν οι ίδιοι στο έργο) με μια ελάχιστη απόδοση 11,6%.

    Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το έργο κόστισε 1,3 δισ. ευρώ, από τα οποία το 32% (420 εκατ. ευρώ) κατέβαλε το Δημόσιο, μαζί με τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ. Γύρω στα 675 εκατ. ευρώ ήταν τα δάνεια που σύναψαν οι εργολάβοι με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Περίπου 175 εκατ. ευρώ ήταν η ίδια συμμετοχή των εργολάβων στο έργο και για να το εγκαταλείψουν θα έπρεπε να τους επιστραφούν με μια απόδοση 11,6%, δηλαδή να πάρουν 20,30 εκατ. ευρώ παραπάνω.
    Τα τρελά κέρδη...
    Τα συνολικά έσοδα μέχρι τώρα στα 8 χρόνια λειτουργίας της Αττικής Οδού υπολογίζεται ότι έχουν ξεπεράσει όχι μόνο το ύψος των δανείων και των ιδίων κεφαλαίων, αλλά και το συνολικό κόστος του έργου! Αν εξαιρέσουμε τα δύο πρώτα χρόνια (2001 και 2002) που ο δρόμος δε λειτουργούσε σε όλο του το μήκος και η ημερήσια κυκλοφορία δεν ξεπερνούσε τα 36.500 οχήματα, όλα τα υπόλοιπα χρόνια τα έσοδα μόνο από τα διόδια αυξάνονταν με «τρελούς» ρυθμούς.

    Το 2003 άγγιξαν τα 100 εκατ. ευρώ, ενώ το 2004 ξεπέρασαν τα 150 εκατ. ευρώ. Το 2005 ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 200 εκατ. ευρώ, ενώ το 2008, με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας 301.000 οχήματα, ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Το 2009 μάλιστα που ο μέσος όρος της ημερήσιας κυκλοφορίας είναι ακόμη μεγαλύτερος, τα έσοδα από τα διόδια αγγίζουν το 1 εκατ. ευρώ την ημέρα!

    ...και το «μεγάλο κόλπο»

    Ωστόσο, οι εργολάβοι ισχυρίζονται ότι τα έσοδα πηγαίνουν μόνο για την αποπληρωμή των δανείων και ότι η καταβολή μερίσματος σ' αυτούς θα αρχίσει το... 2011!

    Κι όμως, ούτε αυτό αληθεύει, αφού μεταχειρίζονται το εξής τρικ: Οι μεγαλοεργολάβοι της Αττικής Οδού, εκτός από την εταιρεία «Αττική Οδός ΑΕ», έχουν φτιάξει άλλες τρεις εταιρείες, με πρώτη και καλύτερη την εταιρεία «Αττικές Διαδρομές ΑΕ». Πρόκειται για την εταιρεία συμμετοχών στην οποία οι μεγαλοεργολάβοι μετέχουν με 80% (το άλλο 20% ανήκει στη γαλλική «Transroute») η οποία διαχειρίζεται τα διόδια και έχει έσοδα που υπολογίζονται επί της τιμής των διοδίων. Η εταιρεία αυτή όχι μόνο έχει κέρδη σήμερα πάνω από 23 εκατ. ευρώ, αλλά μοιράζει στους μετόχους το μεγαλύτερο μέρος από αυτά. Με βάση τους ισολογισμούς της, το 2005 μοίρασε στους μετόχους 11,6 εκατ. ευρώ, το 2006 11,2 εκατ. ευρώ, το 2007 15,7 εκατ. ευρώ και το 2008 17,16 εκατ. ευρώ. Αν προσθέσει κανείς αυτά τα ποσά (55,6 εκατ. ευρώ), θα δει ότι ξεπερνούν κατά πολύ την απόδοση των ιδίων κεφαλαίων που θα πρέπει να είναι 20,3 εκατ. ευρώ, που απαιτείται για να εγκαταλείψουν οι μεγαλοεργολάβοι το έργο.

    Υπάρχουν, όμως και άλλες δύο εταιρείες:

    Η εταιρεία «Αττικές Τηλεπικοινωνίες ΑΕ», με την οποία διαχειρίζονται ένα δίκτυο οπτικών ινών κατά μήκος της Αττικής Οδού, η οποία παρουσιάζει καθαρά κέρδη που κυμαίνονται (με βάση τους ισολογισμούς της) από 3,16 εκατ. ευρώ το 2005 έως 4 εκατ. ευρώ το 2008, τα οποία αποδίδει ως μερίσματα στους μεγαλοεργολάβους.
    Η εταιρεία «Αττικοί Σταθμοί ΑΕ», μέσω της οποίας διαχειρίζονται τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών που υπάρχουν στην Παλλήνη και στον Ασπρόπυργο, η οποία έχει και αυτή καθαρά κέρδη, εκ των οποίων μεγάλο μέρος διανέμεται επίσης ως μέρισμα στους μεγαλοεργολάβους.
    Παρ' όλα αυτά, τα κέρδη όλων αυτών των εταιρειών παρότι μοιράζονται ως μερίσματα στους μεγαλοεργολάβους δε συνυπολογίζονται στο 11,6% της απόδοσης των ιδίων κεφαλαίων, επειδή υπολογίζονται ως... «έξοδα λειτουργίας» της «Αττική Οδός ΑΕ»!

    Ετσι με αυτό το κόλπο οι μεγαλοεργολάβοι παρατείνουν με το «έτσι θέλω» τη σύμβαση, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη σε βάρος του λαού που χρησιμοποιεί τον αυτοκινητόδρομο. Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με την έρευνα της ίδιας της Αττικής Οδού, που έγινε το Μάρτη και τον Απρίλη ανάμεσα σε 8.000 οδηγούς, αποδείχτηκε ότι κυρίως αυτή τη χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι και οι επαγγελματίες, σε ποσοστό 73% για να πάνε και να γυρίσουν στη δουλειά τους. Μάλιστα το 51% περίπου των οδηγών πληρώνει το χαράτσι των 2,70 ευρώ, διανύοντας μικρές διαδρομές (έως 15 χιλιόμετρα) του συνολικού μήκους της, που είναι 65,20 χιλιόμετρα.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    το κόστος κατασκευής ενός αυτοκινητόδρομου ανά χιλιόμετρο στον Έλληνα πολίτη κοστίζει 7 φορές περισσότερο από τον Ισπανό.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προχθές πήγα Πάτρα για δουλειά και γύρισα.
    Τι αίσχος είναι αυτό ; Αποκαλούμε Ε.Ο. αυτή την καρμανιόλα ;;
    Πληρώνουμε 2,90 ευρώ γι'αυτό το μονοπάτι στον Αδη ;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEORGE316 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η γεφυρα της κινας κτιστηκε στο 1/4 του χρονου,εχει μηκος 9 φορες το ριο και κοστισε οσο το 1/3 του ριου..
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καμαρωστε το χαλι μας


  9. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    aristent (08-01-11)

  10. #187
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πιανουν τοπο οι διαμαρτυριες:

    Ένα 24ωρο προτού ξεκινήσουν οι νέες κινητοποιήσεις των φορέων κατά της πληρωμής διοδίων, ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης δηλώνει ότι η κυβέρνηση θα ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τις κοινοπραξίες, ώστε να υπάρξει μείωση των τιμών των διοδίων και των έμμεσων φόρων που τα συνοδεύουν.

    Μιλώντας στο ΒΗΜΑonline, o κ. Μαγκριώτης κατηγόρησε την κυβέρνηση της ΝΔ ότι προχώρησε σε προβληματικές συμβάσεις γεμάτες λάθη και ζήτησε από τους πολίτες να κάνουν υπομονή και να δείξουν κατανόηση ως τη λύση του ζητήματος.

    Όπως επισημαίνει, τα διόδια θεωρούνται έσοδα των κατασκευαστικών κοινοπραξιών και τονίζει ότι «δεν θα αναλάβει το Δημόσιο την είσπραξη των διοδίων των συμβάσεων παραχώρησης. Ούτε το θέλουμε ούτε μπορούμε νομικά να το κάνουμε».

    Σε ό,τι αφορά την κοινοποίηση των στοιχείων των οδηγών που δεν πληρώνουν τα διόδια ο κ. Μαγκριώτης επισημαίνει ότι, σύμφωνα με απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, είναι νόμιμο να δίνονται τα στοιχεία αλλά και οι φωτογραφίες των οχημάτων, διαψεύδοντας σχετικά δημοσιεύματα.

    Την Κυριακή φορείς που αντιδρούν στην καταβολή διοδίων (Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων) καλούν τους κατοίκους των περιοχών όπου υπάρχουν νέοι σταθµοί διοδίων να σηκώσουν τις µπάρες από τις 3.00 έως τις 5.00 το απόγευµα.

    Οι πέντε κοινοπραξίες (Ολυµπία Οδός, Μορέας, Νέα Οδός, Κεντρική Οδός και Αυτοκινητόδροµοι Αιγαίου) βρίσκονται σε ανοιχτή επικοινωνία µεταξύ τους, προκειµένου να διαµορφώσουν ένα ενιαίο µέτωπο -µετά τη θετική γνωµάτευση από την Αρχή Προστασίας ∆εδοµένων.

    Μέχρι στιγµής µόνο µια κοινοπραξία, η Ολυµπία Οδός, έχει στραφεί δικαστικά εναντίον 25 οδηγών που δεν πλήρωναν διόδια.
    πηγη

  11. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    Nino (08-01-11)

  12. #188
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    All around
    Μηνύματα
    858
    Thanked
    1541
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    https://tro-ma-ktiko.blogspot.com/20...post_2807.html

    Διαβαστε και αυτο, να σας ανεβει το αιμα στο κεφαλι!!!!!
    https://www.rokakias.gr/2011/01/blog-post_69.html

  13. #189
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μάλλον θα πάω για καφέ στα ........Διόδια, αυριο το μεσημέρι !!!!

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    aristent (08-01-11), NickE60 (08-01-11)

  15. #190
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Akis Kl Εμφάνιση μηνυμάτων
    https://tro-ma-ktiko.blogspot.com/20...post_2807.html

    Διαβαστε και αυτο, να σας ανεβει το αιμα στο κεφαλι!!!!!
    https://www.rokakias.gr/2011/01/blog-post_69.html
    Θα πληρώνουμε διόδια μέσω βενζίνης !!!!
    Δηλαδή ο ένας ιδιώτης (βενζινάς,εταιρία καυσίμων, κλπ) θα είσπράτει υπέρ του άλλου ιδιώτη (τεχνική εταιρία κατασκευής αυτοκ/δρόμου) ;;;;;;
    Πως στέκεται νομικά ;;; Νομίζω έχει αρκετή δόση υπερβολής !!!!

Σελίδα 19 από 76 ΠρώτηΠρώτη ... 917181920212969 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP