άρη...αυτό είναι γενικότερο φαινόμενο στους κατόχους των ///Μ3 Ε46, σι ες ελ
και μη...τα φρένα είναι επιεικώς απαράδεκτα για κάποιον που το κυνηγάει...
η διάμετρος του δίσκου δεν νομίζω να παίζει τόσο ρόλο...μεγαλύτερος δίσκος
ισον καλύτερο φρενάρισμα και όχι καλύτερη αποθέρμανση...οκ οι δίσκοι κάνουν
απαγωγή απο μόνοι τους, λόγο της εσωτερικής τους ανατομίας με τις αυλακώσεις.
αλλά αναρωτιέμαι γιατί το απλό Μ3 έχει 2 τεράστιους αεραγωγούς που κοιτάνε
στα φρένα, ενώ το σι ες ελ όχι...εκτός και αν οι αεραγωγοί στο απλό Μ3 είναι
τελείως άχρηστοι, και είναι απλά πρόλογος...αν και δεν νομίζω, γιατί όσο να'ναι,
την δουλειά του έστω και λίγο, θα την κάνει ο αέρας πάνω στον δίσκο...










....λες γι'αυτο να αλλαζουν αμεσως φρενα ολοι οι κατοχοι των CSL????
Απάντηση με παράθεση