Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: ψύξη μπροστινών δίσκων...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή ψύξη μπροστινών δίσκων...

    στον απλό προφυλακτήρα του Μ3 υπάρχουν οι 2 αεραγωγοί, δίπλα απο τα προβολάκια.
    στον προφυλακτήρα του σι ες ελ υπάρχει μια τρύπα που εξυπηρετεί για να τραβάει
    αέρα η μάπα εισαγωγή που φοράει το τελείως άχρηστο κατασκέυασμα(ούτε ένα
    κάθισμα της προκοπής δεν έχει...).
    τι ακριβώς παίζει???να έχουν καλύτερη ψύξη τα φρένα του απλού Μ3 απο το σι ες ελ,
    το θεωρώ άκρως αδύνατο, μιάς και είναι αμάξι που έχει κατασκευαστεί με πολές
    προυποθέσεις για χρήση πίστας...
    ρωτάω, γιατί τις επόμενες ημέρες θα μπαχθεί ο προφυλακτήρας και θέλω να ξέρω
    λίγο πολύ τι παίζει...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    To csl όμως έχει διαφορετικά φρένα από άποψης διαμέτρου κτλ κτλ. Έχω ακούει οτι και απο τιμή δεν έχουν επαφή τα δύο κιτ. Ίσως το csl να μην τόση ανάγκη να το χτυπάει αέρας και απο μπροστά, μόνο αυτό σκέφτομαι....

  3. #3
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    στον απλό προφυλακτήρα του Μ3 υπάρχουν οι 2 αεραγωγοί, δίπλα απο τα προβολάκια.
    στον προφυλακτήρα του σι ες ελ υπάρχει μια τρύπα που εξυπηρετεί για να τραβάει
    αέρα η μάπα εισαγωγή που φοράει το τελείως άχρηστο κατασκέυασμα(ούτε ένα
    κάθισμα της προκοπής δεν έχει...).
    τι ακριβώς παίζει???να έχουν καλύτερη ψύξη τα φρένα του απλού Μ3 απο το σι ες ελ,
    το θεωρώ άκρως αδύνατο, μιάς και είναι αμάξι που έχει κατασκευαστεί με πολές
    προυποθέσεις για χρήση πίστας...
    ρωτάω, γιατί τις επόμενες ημέρες θα μπαχθεί ο προφυλακτήρας και θέλω να ξέρω
    λίγο πολύ τι παίζει...
    ....λες γι'αυτο να αλλαζουν αμεσως φρενα ολοι οι κατοχοι των CSL????

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    ....λες γι'αυτο να αλλαζουν αμεσως φρενα ολοι οι κατοχοι των CSL????
    άρη...αυτό είναι γενικότερο φαινόμενο στους κατόχους των ///Μ3 Ε46, σι ες ελ
    και μη...τα φρένα είναι επιεικώς απαράδεκτα για κάποιον που το κυνηγάει...
    η διάμετρος του δίσκου δεν νομίζω να παίζει τόσο ρόλο...μεγαλύτερος δίσκος
    ισον καλύτερο φρενάρισμα και όχι καλύτερη αποθέρμανση...οκ οι δίσκοι κάνουν
    απαγωγή απο μόνοι τους, λόγο της εσωτερικής τους ανατομίας με τις αυλακώσεις.
    αλλά αναρωτιέμαι γιατί το απλό Μ3 έχει 2 τεράστιους αεραγωγούς που κοιτάνε
    στα φρένα, ενώ το σι ες ελ όχι...εκτός και αν οι αεραγωγοί στο απλό Μ3 είναι
    τελείως άχρηστοι, και είναι απλά πρόλογος...αν και δεν νομίζω, γιατί όσο να'ναι,
    την δουλειά του έστω και λίγο, θα την κάνει ο αέρας πάνω στον δίσκο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    aristent (25-12-10)

  6. #5
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γιατί...

    1. Οι αεραγωγοί φρένων χαλάνε την αεροδυναμική (δημιουργούνε drag στις υψηλές ταχύτητες)
    2. Οι ζάντες του CSL ψύχουν καλά τα φρένα

    Να επαναλάβω ότι με καλά τακάκια και υγρά στα εργοστασιακά φρένα του CSL δεν έχεις κανένα πρόβλημα μείωσης της απόδοσης, ακόμη και σε απαιτητικές πίστες όπως η Μόντσα.
    Βέβαια, τα πολυπίστονα είναι σε άλλο κόσμο από πλευράς αίσθησης και αντοχής.

  7. The Following 4 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    aristent (25-12-10), ghost-rider (25-12-10), m-power_01 (25-12-10), Thomelef (25-12-10)

  8. #6

    Προεπιλογή

    Ότι ακριβώς είπε ο Αλέξης ! Είναι καθαρά θέμα αεροδυναμικης

  9. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexk (25-12-10)

  10. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μάλιστα...δλδ άλλη μία άχρηστη μ@λ@κί@ που έχει το απλό Μ3 σε σχέση με το σι ες ελ...
    και άντε πες το σι ες ελ έχει και ζάντα που βοηθάει. το απλό???ρωτάω γιατί δεν θέλω σε
    καμμία περίπτωση για θέμα εμφάνισης, να χαλάσω την αποδοτικότητα σε οτιδήποτε. η
    αρχική μου ερώτηση είναι καθαρά θέμα φλασιάς που έφαγα σήμερα το πρωί...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #8
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω ετσι οπως το καταλαβα(απο τα λεγομενα του Αλεξη), θεωρω οτι για να εισαι ενταξει, πρεπει εκτος απο τον προφυλακτηρα του csl να βαλεις και τις ζαντες του για να εισαι οκ. Εκτος αν τις εχεις.
    Νομιζω οτι του απλου Μ3 εχουν καπως πιο πυκνη διαταξη στις ακτινες. Οχι?
    Εκτος αυτου ειναι και το σχεδιο που παιζει ρολο.

    Μαλλον δεν ειναι τοσο αχρηστοι οι αεραγωγοι στο Μ3.
    Στο csl αν εχουν μελετησει διαφορετικα την ψυξη, ειναι αχρηστοι.
    Και για να το καναν αυτοι, κατι θα ξερουν...

  12. #9
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παιδες εγω ταπωσα αυτους τους αεραγωγους απο τον θολο με ταπες της bmw
    για να πηγαινει ολος ο αερας στην εισαγωγη!!!
    δεν καταλαβα καμια ιδιαιτερη διαφορα στην αντοχη των φρενων!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη billarasm3 : 25-12-10 στις 19:34

  13. #10
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Άχρηστοι δεν νομίζω ότι είναι...
    Το απλό Μ3 έχει 325χιλ δίσκους και είναι και πιο βαρύ.

    Ο Θωμάς φορά άλλα φρένα οπότε δεν νομίζω να έχει θέμα.

    Εσύ Μπιλάρα είσαι ωραίος !

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP