άρη...αυτό είναι γενικότερο φαινόμενο στους κατόχους των ///Μ3 Ε46, σι ες ελ
και μη...τα φρένα είναι επιεικώς απαράδεκτα για κάποιον που το κυνηγάει...
η διάμετρος του δίσκου δεν νομίζω να παίζει τόσο ρόλο...μεγαλύτερος δίσκος
ισον καλύτερο φρενάρισμα και όχι καλύτερη αποθέρμανση...οκ οι δίσκοι κάνουν
απαγωγή απο μόνοι τους, λόγο της εσωτερικής τους ανατομίας με τις αυλακώσεις.
αλλά αναρωτιέμαι γιατί το απλό Μ3 έχει 2 τεράστιους αεραγωγούς που κοιτάνε
στα φρένα, ενώ το σι ες ελ όχι...εκτός και αν οι αεραγωγοί στο απλό Μ3 είναι
τελείως άχρηστοι, και είναι απλά πρόλογος...αν και δεν νομίζω, γιατί όσο να'ναι,
την δουλειά του έστω και λίγο, θα την κάνει ο αέρας πάνω στον δίσκο...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
aristent (25-12-10)
Γιατί...
1. Οι αεραγωγοί φρένων χαλάνε την αεροδυναμική (δημιουργούνε drag στις υψηλές ταχύτητες)
2. Οι ζάντες του CSL ψύχουν καλά τα φρένα
Να επαναλάβω ότι με καλά τακάκια και υγρά στα εργοστασιακά φρένα του CSL δεν έχεις κανένα πρόβλημα μείωσης της απόδοσης, ακόμη και σε απαιτητικές πίστες όπως η Μόντσα.
Βέβαια, τα πολυπίστονα είναι σε άλλο κόσμο από πλευράς αίσθησης και αντοχής.
aristent (25-12-10), ghost-rider (25-12-10), m-power_01 (25-12-10), Thomelef (25-12-10)