Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: ψύξη μπροστινών δίσκων...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    στον απλό προφυλακτήρα του Μ3 υπάρχουν οι 2 αεραγωγοί, δίπλα απο τα προβολάκια.
    στον προφυλακτήρα του σι ες ελ υπάρχει μια τρύπα που εξυπηρετεί για να τραβάει
    αέρα η μάπα εισαγωγή που φοράει το τελείως άχρηστο κατασκέυασμα(ούτε ένα
    κάθισμα της προκοπής δεν έχει...).
    τι ακριβώς παίζει???να έχουν καλύτερη ψύξη τα φρένα του απλού Μ3 απο το σι ες ελ,
    το θεωρώ άκρως αδύνατο, μιάς και είναι αμάξι που έχει κατασκευαστεί με πολές
    προυποθέσεις για χρήση πίστας...
    ρωτάω, γιατί τις επόμενες ημέρες θα μπαχθεί ο προφυλακτήρας και θέλω να ξέρω
    λίγο πολύ τι παίζει...
    ....λες γι'αυτο να αλλαζουν αμεσως φρενα ολοι οι κατοχοι των CSL????

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    ....λες γι'αυτο να αλλαζουν αμεσως φρενα ολοι οι κατοχοι των CSL????
    άρη...αυτό είναι γενικότερο φαινόμενο στους κατόχους των ///Μ3 Ε46, σι ες ελ
    και μη...τα φρένα είναι επιεικώς απαράδεκτα για κάποιον που το κυνηγάει...
    η διάμετρος του δίσκου δεν νομίζω να παίζει τόσο ρόλο...μεγαλύτερος δίσκος
    ισον καλύτερο φρενάρισμα και όχι καλύτερη αποθέρμανση...οκ οι δίσκοι κάνουν
    απαγωγή απο μόνοι τους, λόγο της εσωτερικής τους ανατομίας με τις αυλακώσεις.
    αλλά αναρωτιέμαι γιατί το απλό Μ3 έχει 2 τεράστιους αεραγωγούς που κοιτάνε
    στα φρένα, ενώ το σι ες ελ όχι...εκτός και αν οι αεραγωγοί στο απλό Μ3 είναι
    τελείως άχρηστοι, και είναι απλά πρόλογος...αν και δεν νομίζω, γιατί όσο να'ναι,
    την δουλειά του έστω και λίγο, θα την κάνει ο αέρας πάνω στον δίσκο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    aristent (25-12-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γιατί...

    1. Οι αεραγωγοί φρένων χαλάνε την αεροδυναμική (δημιουργούνε drag στις υψηλές ταχύτητες)
    2. Οι ζάντες του CSL ψύχουν καλά τα φρένα

    Να επαναλάβω ότι με καλά τακάκια και υγρά στα εργοστασιακά φρένα του CSL δεν έχεις κανένα πρόβλημα μείωσης της απόδοσης, ακόμη και σε απαιτητικές πίστες όπως η Μόντσα.
    Βέβαια, τα πολυπίστονα είναι σε άλλο κόσμο από πλευράς αίσθησης και αντοχής.

  5. The Following 4 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    aristent (25-12-10), ghost-rider (25-12-10), m-power_01 (25-12-10), Thomelef (25-12-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP