Το οξύμωρο είναι πως στην πραγματικότητα το csl δεν παράγει σχεδόν καθόλου downforce....
Το οξύμωρο είναι πως στην πραγματικότητα το csl δεν παράγει σχεδόν καθόλου downforce....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
aris (23-12-10)
Το λένε οι μετρήσεις που δημοσίευσες, από τις οποίες φαίνεται πως η συνισταμένη κάθετη δύναμη στο csl προκύπτει σε lift.
Όταν λοιπόν βλέπεις μία διαφήμιση η οποία θέλει να δείξει πως το csl αναπτύσει και γαμώ την αρνητική άντωση, περιμένεις κάτι καλύτερο....
Μιλάμε για ένα πολύ χαρισματικό αυτοκίνητο, το διαφημιστικό του (το οποίο δεν το έχει καν ανάγκη αφού το target group είναι ο συνειδητοποιημένος) θα έπρεπε να στοχευει στις λοιπές μεγάλες του αρετές, εκεί που όντως ξεχωρίζει! Δεν χρειάζεται καν το στοιχείο της υπερβολής (λ.χ. 1400kg downforce) αφού το αμάξι είναι υπερβολικά καλό σε άλλους τομείς...
Ευχαριστώ για τη νουθεσία...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Προφανώς και η διαφήμιση είναι διαφήμιση... και θα υπερβάλλουν.
Δεν έχεις δει δηλαδή ότι το CSL έχει περισσότερο downforce από F430 και 997s που θεωρούνται supercars με απίστευτη αεροδυναμική κτλ.
Θεωρείς δηλαδή κακό το downforce που έχει το CSL.
Αν δεις τις μετρήσεις σε σχέση με το απλό Μ3 Ε46 που έχει lift 40-60 κιλά είναι ΚΑΚΟ έτσι ?
ΟΚ !