Σελίδα 13 από 76 ΠρώτηΠρώτη ... 311121314152363 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 121 έως 130 από 756

Θέμα: Διόδια: Η μεγάλη κλοπή!

  1. #121
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    η ΜΟΜΑ (Μεικτες Ομάδες Μηχανημάτων Ανασυγκρότησης) ηταν στρατιωτικη μοναδα.
    εφτιαξε καινουργιους δρομους, αεροδρομια και πολλα αλλα εργα. εκανε διανοιξεις σε πολυ δυσβατες περιοχες, αναλαμβανε πολυ δυσκολα εργα.
    σχεδον ολοι οι δρομοι που βλεπετε στα νησια ή σε βουνα (και η ασφαλτος στους κραταει μετα απο 40 χρονια) ειναι εργα της μομα.

    σε καιρο πολεμου η μοναδα αυτη υποτιθεται οτι θα αναλαμβανε τον τομεα της ανασυγκροτησης και της επισκευης των ζημιων σε οδικα δικτυα και υποδομες.
    ειχε φτιαχτει στα προτυπα μιας αντιστοιχης αγγλικης μοναδας του β' π.π. και ηταν η μοναδικη στο ειδος της.
    πολλοι ξενοι στρατηγοι του νατο ειχαν τοτε εκφρασει ενδιαφερον και ειχαν ερθει να μελετησουν τη λειτουργια της.
    διεθετε αριστο τεχνικο εξοπλισμο, με πολλα και εξεικευμενα μηχανηματα, τα περισσοτερα εκ των οποιων ειχαν αγοραστει απο τη σοβιετικη ενωση με ανταλλαγη προϊοντων (πορτοκαλια κλπ).
    στη μοναδα αυτη υπερετουσαν ειδικα καταρτισμενοι αξιωματικοι (μηχανικοι, τεχνικοι κλπ) και φυσικα φανταροι.
    ειχε κλιμακια σε ολην την ελλαδα.

    σε καιρο ειρηνης εκτος απο στρατιωτικα εργα (στρατοπεδα, αποθηκες, καταφυγια, αεροδρομια) εφτιαξε πολλα δημοσια εργα τα οποια κοστισαν το ελαχιστο δυνατο στον ελληνα πολιτη, μιας και το κοστος του ανθρωπινου δυναμικου ηταν μειωμενο, ενω δεν υπολογιζοταν καποιο κερδος.

    η διαδικασια λειτουργουσε ως εξης: για καποιο εργο που αποφασιζοταν, η μομα εκανε ενα κοστολογιο.
    ακολουθως το εργο εβγαινε σε δημοπρασια. αν οι εργολαβοι δεν εδιναν πολυ χαμηλες τιμες (κατω απο το ηδη χαμηλο κοστος της μομα), ο διαγωνισμος σταματουσε και το εργο το εκανε η μομα.

    η πρωτοποριακη αυτη μοναδα που ειναι κατα πολυ υπευθυνη για το προσωπο της ελλαδας που γνωρισαμε (οι παλιοτεροι και πριν επικρατησει η λαιλαπα), διαλυθηκε απο τον μητσοτακη (κατα την πρωθυπουργια του 90-93) προφανως διοτι οι πιεσεις των μεγαλοεργολαβων ειχαν γινει αφορητες.
    τα μηχανηματα της πουληθηκαν σε δημοπρασια εναντι πινακιου φακης...
    ακομα και μηχανηματα μιας εβδομαδας αναποδυγυριστηκαν επιτηδες και δημοπρατηθηκαν ως αχρηστα...

    αλλο ενα καρφι στο σωμα της πολυπαθης αυτης χωρας...

    εντιτ: μαζι γραφαμε ρε κωστα...
    Άλλη μια απόδειξη πως αν το δημόσιο δουλέψει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σωστά, είναι κατά κανόνα προτιμότερο από τους ιδιώτες, αφού δεν υπάρχει στη μέση ο παράγοντας του κέρδους, πόσο μάλιστα του υπερκέρδους.

    Άλλο που εδώ το δημόσιο κοιμάται και χαρίζει (με το αζημίωτο κάποιων λαδιάρηδων) τα έργα στους ιδιώτες οι οποίοι με τη σειρά τους υπερκοστολογούν και κονομούν χοντρά εις βάρος μας.

    Πολύ ενδιαφέρον κι αυτό που είπε ο Νίκος για την Αττική Οδό.
    Μήπως πρέπει να αρχίσουν να σηκώνονται κι εκεί μπάρες σιγά σιγά?
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    ghost-rider (22-12-10)

  3. #122
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Διαβάστε, διαβάστε και θα καταλάβετε...

    Ένας άνθρωπος για όλες τις εποχές

    Είναι ο μηχανικός που έχει παραστεί σχεδόν στο σύνολο των εγκαινίων μεγάλων έργων στην Ελλάδα την τελευταία 15ετία με περισσότερες από πέντε διαφορετικές κυβερνήσεις και μισή ντουζίνα υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ. Ο Δημήτρης Κούτρας, πρόεδρος της ΑΚΤΩΡ, εδώ και σαράντα χρόνια οργώνει την Ελλάδα καθώς μετακινείται συνεχώς από εργοτάξιο σε εργοτάξιο. Παρακολούθησε από κοντά την πρώτη γενιά των μεγάλων κατασκευαστικών εταιρειών που μεσουράνησαν στη δεκαετία του ΅70 και γιΆ αυτό το λόγο πρωτοστάτησε στην προσπάθεια δημιουργίας ισχυρών εργοληπτικών σχημάτων στην Ελλάδα, με τη συνένωση δεκάδων μικρών οικογενειακών επιχειρήσεων.

    Όταν ο Δημήτρης Κούτρας ανέλαβε τη θέση του Διευθυντή Έργων στην ΑΚΤΩΡ, το 1978, η εταιρεία της οικογένειας Μπόμπολα βρίσκονταν στα πρώτα στάδια ανάπτυξης. Σήμερα, μετά τη συνένωση με την Ελληνική Τεχνοδομική, είναι η μεγαλύτερη τεχνική εταιρεία της Ελλάδας και λειτουργεί υπό τη σκέπη του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, με παρουσία σε αρκετούς τομείς πέραν των κατασκευών και εργολαβίες σε αρκετές χώρες του εξωτερικού. Είχε σπουδάσει Μεταλλειολόγος Μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, από το οποίο αποφοίτησε το 1968.

    Σχεδόν ταυτόχρονα έπιασε δουλειά στην ΕΔΟΚ - ΕΤΕΡ του Διον. Κλαυδιανού, μία από τις ισχυρότερες τεχνικές εταιρείες της Ελλάδας στις δεκαετίες του ΅60 και του ΅70. Εκείνη την εποχή οι εγχώριες τεχνικές εταιρείες είχαν βάλει για τα καλά πόδι στη Μέση Ανατολή και την Αφρική, αναλαμβάνοντας κολοσσιαία έργα για τα ελληνικά δεδομένα. Είναι χαρακτηριστικό ότι μια σύμβαση της Αρχιρόδον στη Σαουδική Αραβία (36 δισ. δραχμές) ήταν μεγαλύτερη από το συνολικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Ελλάδας για το 1975.

    Ο Δημ. Κούτρας εργάστηκε για δέκα χρόνια στην ΕΔΟΚ - ΕΤΕΡ ως διευθυντής Γεωτεχνικών Έργων και αποχώρησε το 1977. Είχε ήδη αρχίσει η κατάρρευση του πάλαι ποτέ κραταιού ομίλου η τεράστια ακίνητη περιουσία του οποίου πέρασε στις αρχές της δεκαετίας του ΅80 στις τράπεζες.

    Την ίδια τύχη είχαν και σχεδόν όλες οι κατασκευαστικές που κυριάρχησαν στη δεκαετία του ΅70 όπως οι Σκαπανεύς, Ελληνική Τεχνική, κ.ά. Ο σημερινός πρόεδρος της ΑΚΤΩΡ επιδίωξε τη δημιουργία αντίστοιχων ισχυρών σχημάτων, ενώ πρωτοστάτησε και στη δημιουργία της Αττικής Οδού, από αμιγώς ελληνικές εταιρείες, η οποία ανέλαβε την κατασκευή και εκμετάλλευση του οδικού άξονα. Από το 1999 είναι ο πρόεδρος της Κοινοπραξίας Αττική Οδός.

    Αν και θεωρείται διαχυτικός και εκρηκτικός χαρακτήρας, ο Δημ. Κούτρας αποφεύγει να μιλήσει για το εαυτό του. Θυμάται, όμως, “τα χρόνια που δεν μπορούσε να δουλέψει, διότι είχε αριστερή καταγωγή” (από κατάθεση που είχε δώσει στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης). Πιστεύει ότι η κατασκευαστική δραστηριότητα «ταιριάζει με την ιδιοσυγκρασία του Έλληνα και γιΆ αυτό διαπρέπει διαχρονικά σΆ αυτήν», χωρίς να έχει αντίστοιχο μερίδιο στην ευρωπαϊκή πίτα των κατασκευών εξαιτίας του κατακερματισμένου για δεκαετίες εργοληπτικού δυναμικού.

    Η επιδίωξη του Δημ. Κούτρα ικανοποιήθηκε προ δεκαετίας όταν οι αδελφοί Αναστάσιος και Δημήτρης Καλλιτσάντσης (Ελληνική Τεχνοδομική) και η οικογένεια Μπόμπολα συμφώνησαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους στον τομέα των κατασκευών.

    Η Ελληνική Τεχνοδομική κυριαρχούσε στην αγορά των ιδιωτικών έργων και επεδίωκε να επεκταθεί στα δημόσια έργα, ενώ η ΑΚΤΩΡ αναζητούσε συνεταίρους προκειμένου να ισχυροποιηθεί περαιτέρω. Ο στόχος και των δύο πλευρών, για τη δημιουργία ενός ισχυρού ομίλου με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα, έχει μετά από δέκα χρόνια επιτευχθεί.

    Ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ δεν κυριαρχεί μόνο στις κατασκευές, αλλά και σε νέους τομείς όπως η ενέργεια, η διαχείριση απορριμμάτων, το real estate. Διαθέτει την ισχυρότερη θέση μεταξύ των εγχώριων κατασκευαστικών ομίλων και στις συμβάσεις παραχώρησης, είτε αυτόνομα, είτε με ισχυρούς ξένους συνεταίρους όπως ο γαλλικός κολοσσός Vinci.

    Αλλά και σήμερα, ο πρόεδρος της ΑΚΤΩΡ υποστηρίζει ότι οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες ενδεχομένως θα χρειαστούν νέο γύρο συγχωνεύσεων είτε για να αποτρέψουν πιθανή εξαγορά τους από διεθνή όμιλο, είτε για να πλησιάσουν τα μεγέθη ευρωπαϊκών τεχνικών επιχειρήσεων (οι οποίες είναι δέκα έως πενήντα φορές μεγαλύτερες από τους αντίστοιχους ισχυρούς εγχώριους ομίλους).

    Το πάθος με τα ονόματα αρχαίων Ελλήνων

    Όταν συγκροτήθηκε η ΕΛΛΑΚΤΩΡ ο Δημ. Κούτρας διατήρησε την επίβλεψη των έργων ανά την Ελλάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ Δημ. Καλλιτσάντσης τα τελευταία χρόνια ασχολείται και με τα έργα εξωτερικού, ο πρόεδρος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ Αναστ. Καλλιτσάντσης με τις νέες δραστηριότητες π.χ. στο real estate, την ενέργεια, κλπ, ενώ οι συμβάσεις παραχώρησης αποτελούν ένα από τα αντικείμενα ευθύνης του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ Λεων. Μπόμπολα. Στο διοικητικό σχήμα του ομίλου προστέθηκαν τα τελευταία χρόνια και οι Αγγ. Γιόκαρης (προέρχεται από την Παντεχνική) και Εδ. Σαραντόπουλος (επίσης από Παντεχνική).

    Ο Δημ. Κούτρας με ελικόπτερο, τζιπ και κάθε άλλο πρόσφορο μέσο εξακολουθεί να κινείται ανά την Ελλάδα. ΓιΆ αυτό ήταν την προηγούμενη εβδομάδα στη σήραγγα Αρτεμισίου μαζί με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά.

    Κοινοπραξία

    Η ΑΚΤΩΡ ελέγχει την κοινοπραξία «Μωρέας» που έχει αναλάβει την κατασκευή και εκμετάλλευση του άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, ενός από τα έξι συγχρηματοδοτούμενα έργα που ανατέθηκαν τα τελευταία χρόνια. Επειδή ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ συμμετέχει τα τελευταία χρόνια στα περισσότερα από τα μεγάλα έργα ο Δημ. Κούτρας είναι σχεδόν σε όλα τα εγκαίνια (από το μετρό μέχρι την Εγνατία Οδό).

    Είναι γνωστός για τα αρχαιοελληνικά ονόματα που δίνει σε σήραγγες και μετροπόντικες (θέμα για το οποίο «μονομαχεί» με διάφορους υπεύθυνους που θέλουν να δώσουν άλλα ονόματα). Μόνο στο μετρό Θεσσαλονίκης, έργο το οποίο δεν εκτελεί η ΑΚΤΩΡ, οι μετροπόντικές βαπτίστηκαν «Κωστίκας και Γιορίκας»!

    Η τελευταία ( μεγάλη μάχη των εργολάβων

    Ο Δημήτρης Κούτρας ήταν ο ιθύνων νους του σχήματος αμιγώς ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών που διεκδίκησε και κέρδισε πριν από περίπου 15 χρόνια την κατασκευή και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού κόντρα στους ξένους κολοσσούς. Στο διαγωνισμό για τις επεκτάσεις του οδικού άξονα, ύψους περί το 1,6 δισ. ευρώ, ο οποίος πρόκειται να “βγει στον αέρα” εντός των προσεχών εβδομάδων, ο Δημ. Κούτρας βλέπει τον ανταγωνισμό να μεγαλώνει: Εγχώριοι κατασκευαστικοί “παίκτες” συγκροτούν ήδη σχήμα που δηλώνει (μέσω φίλιων δυνάμεων...) ότι θα διεκδικήσει το έργο κόντρα στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ η οποία (έπειτα από σειρά συγχωνεύσεων και χρεωκοπιών ανταγωνιστών) έχει καταστεί βασικός μέτοχος της Αττικής Οδού. Αλλά και ξένοι όμιλοι, όπως η γαλλική Vinci (που συνεργάζεται στενά με τους ομίλους ΕΛΛΑΚΤΩΡ και J&P ΑΒΑΞ) και οι Ισπανοί των ACS και FCC (που συνεργάζονται με τον όμιλο ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ) θέλουν συμμετοχή στο τελευταίο “φιλέτο” των συγχρηματοδοτούμενων έργων.

    Δέκα χρόνια μετά την πρώτη προκήρυξη του έργου για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και εν μέσω σοβαρών αντιδράσεων από τοπικούς φορείς (Αργυρούπολη, Καισαριανή, κλπ), το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ ετοιμάζεται για την επανάληψη του διαγωνισμού, έπειτα από σημαντικές αλλαγές στο σχεδιασμό των οδικών αξόνων. Πριν από περίπου πέντε χρόνια, ο Δημ. Κούτρας και ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ είχαν προτείνει να αναλάβει η κοινοπραξία Αττική Οδός τις επεκτάσεις, με μηδενικό κόστος για το δημόσιο. Όμως, το δημόσιο θα έπρεπε να παρατείνει για ορισμένα χρόνια την υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης για την Αττική Οδό. Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ δεν δέχθηκε την πρόταση Κούτρα και τελικά επαναπροκήρυξε τις επεκτάσεις με διαφορετικό φυσικό αντικείμενο προκειμένου το έργο να καταστεί πιο ελκυστικό στους ανταγωνιστές της Αττικής Οδού.

    Τώρα τα σενάρια δίνουν και παίρνουν: Από τις φήμες που έχουν μέχρι στιγμής κυκλοφορήσει προκύπτει ότι επιδιώκεται η δημιουργία δύο επιπλέον σχημάτων πέραν της ΕΛΛΑΚΤΩΡ που θα διεκδικήσουν τις επεκτάσεις.

    Στο ένα εξΆ αυτών φέρεται να συμμετέχουν η Intrakat του ομίλου Intracom (η οποία κατατάσσεται πλέον στην ανώτατη τάξη του εργοληπτικού πτυχίου), ο όμιλος Κοπελούζου και η ΑΕΓΕΚ του επιχειρηματία Γ. Μαρουλή. Τόσο η Intrakat, όσο και ο όμιλος Κοπελούζου συνεργάζονται εδώ και χρόνια με την ΕΛΛΑΚΤΩΡ σε διάφορα έργα ή αναπτύξεις. Η Intracom, για παράδειγμα, ελέγχει μειοψηφικό ποσοστό στην κοινοπραξία Μωρέας που έχει αναλάβει την κατασκευή και εκμετάλλευση του άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα. Στο δεύτερο ανταγωνιστικό προς την ΕΛΛΑΚΤΩΡ σχήμα ορισμένοι τοποθετούν τον όμιλο ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ ο οποίος (μέσω της ΑΤΤΙΚΑΤ) έχει έμμεση συμμετοχή στην Αττική Οδό.

    Σωτήρης Καρράς

    https://www.isotimia.gr/default.asp?...34&artid=76055

  4. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    Dioskouroi (04-02-11), PANOS-E60 (22-12-10)

  5. #123
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άλλη μια απόδειξη πως αν το δημόσιο δουλέψει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σωστά, είναι κατά κανόνα προτιμότερο από τους ιδιώτες, αφού δεν υπάρχει στη μέση ο παράγοντας του κέρδους, πόσο μάλιστα του υπερκέρδους.

    Άλλο που εδώ το δημόσιο κοιμάται και χαρίζει (με το αζημίωτο κάποιων λαδιάρηδων) τα έργα στους ιδιώτες οι οποίοι με τη σειρά τους υπερκοστολογούν και κονομούν χοντρά εις βάρος μας.

    Πολύ ενδιαφέρον κι αυτό που είπε ο Νίκος για την Αττική Οδό.
    Μήπως πρέπει να αρχίσουν να σηκώνονται κι εκεί μπάρες σιγά σιγά?


    τα αποδεικτικά στοιχεία (από το παραπάνω κείμενο)

    Δέκα χρόνια μετά την πρώτη προκήρυξη του έργου για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και εν μέσω σοβαρών αντιδράσεων από τοπικούς φορείς (Αργυρούπολη, Καισαριανή, κλπ), το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ ετοιμάζεται για την επανάληψη του διαγωνισμού, έπειτα από σημαντικές αλλαγές στο σχεδιασμό των οδικών αξόνων. Πριν από περίπου πέντε χρόνια, ο Δημ. Κούτρας και ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ είχαν προτείνει να αναλάβει η κοινοπραξία Αττική Οδός τις επεκτάσεις, με μηδενικό κόστος για το δημόσιο. Όμως, το δημόσιο θα έπρεπε να παρατείνει για ορισμένα χρόνια την υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης για την Αττική Οδό.
    ...ορισμένα χρόνια παράτασης της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού ...λες και μιλάνε για στραγάλια... θα πληρώνουν οι Έλληνες αυτοκινητιστές διόδια στην Αττική Οδό για ...κάποια παραπάνω 5-10 χρόνια ...θα χρηματοδοτήσουν δηλαδή την κατασκευή των νέων αξόνων της Αττικής Οδού ...για να βάλει διόδια ο κατασκευαστής και να τα παίρνει κι από εκεί για 10-15 χρόνια, ώστε να έχει μηδενικό κόστος το δημόσιο....

  6. #124
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άλλη μια απόδειξη πως αν το δημόσιο δουλέψει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σωστά, είναι κατά κανόνα προτιμότερο από τους ιδιώτες, αφού δεν υπάρχει στη μέση ο παράγοντας του κέρδους, πόσο μάλιστα του υπερκέρδους.

    Άλλο που εδώ το δημόσιο κοιμάται και χαρίζει (με το αζημίωτο κάποιων λαδιάρηδων) τα έργα στους ιδιώτες οι οποίοι με τη σειρά τους υπερκοστολογούν και κονομούν χοντρά εις βάρος μας.

    Πολύ ενδιαφέρον κι αυτό που είπε ο Νίκος για την Αττική Οδό.
    Μήπως πρέπει να αρχίσουν να σηκώνονται κι εκεί μπάρες σιγά σιγά?
    Μα στο Δημόσιο από όσο θυμάμαι (λένε ότι) δουλεύουν (8μιση με μία το μεσημέρι...) όλοι αυτοί που βολεύτηκαν με τις εκάστοτε κυβερνήσεις και κόμματα και πελατειακές πολιτικές.

    Όλος αυτός ο κόσμος (και άλλος τόσος) είναι που πλέον ασφυκτιά κλπ κλπ.

    Όταν όμως το κράτος μοίραζε επιδόματα ΟΛΟΙ (ΜΑ Ο Λ Ο Ι) απλώναν χέρι...

    Το δημόσιο πλην ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ διαστημάτων, ΠΟΤΕ δεν δούλεψε και (δυστυχώς)με τη νοοτροπία που οι ΙΔΙΟΙ καλλιεργήσαμε ΠΟΤΕ δεν θα δουλέψει.

    Γιατί;

    Επειδή
    1)δεν υπήρχαν / υπάρχουν αξιοκρατικά κριτήρια εισαγωγής
    2)δεν υπάρχουν αξιοκρατικά κρίτηρια ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ
    3)είναι στη νοοτροπία του νεοέλληνα όταν δουλεύει κάπου πάνω από 2μήνες να το θεωρεί τσιφλίκι του
    4)οποιαδήποτε προσπάθεια ελέγχου γίνεται μέσω του ίδιου του Δημοσίου (το να το χαρακτηρίσει κανείς αυτό ως τραγικό είναι ΑΠΛΑ προσβολή προς τους αρχαίους τραγικούς)

    Ένα χρόνο τώρα που τους έχουν κάνει τον πάτο <<να>> με το συμπάθειο ΔΕΝ είδα καμία αλλαγή ούτε στη νοοτροπία ούτε στις συντεχνειακές πρακτικές.

    Που είναι το μαμημένο ελληνικό φιλότιμο για το οποίο είμαστε (ΨΕΥΔΩΣ εννοείται) περήφανοι; Μάλλον οι αργόσχολοι απόφοιτοι λυκείου δεν πρόλαβαν να το μάθουν.


    ΥΓ: ξέρω ότι είμαι ερειστικότατος, ίσως και αντιπαθέστατος, αλλά πρέπει κάποια στιγμή να κοιτάξουμε τα πράγματα ευθεία και να τα πούμε με το όνομά τους.

    ΥΓ:εννοείται ότι τέτοια φαινόμενα υπάρχουν και στον ιδιωτικό τομέα και ΓΕΝΙΚΑ παντού, η ταφόπλακά μας είναι η ψευτοπερηφάνια μας.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  7. The Following 6 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    alexk (22-12-10), Dioskouroi (04-02-11), katsaraios (22-12-10), NickE60 (22-12-10), Stathis (22-12-10), Thomelef (22-12-10)

  8. #125
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα στο Δημόσιο από όσο θυμάμαι (λένε ότι) δουλεύουν (8μιση με μία το μεσημέρι...) όλοι αυτοί που βολεύτηκαν με τις εκάστοτε κυβερνήσεις και κόμματα και πελατειακές πολιτικές.

    Όλος αυτός ο κόσμος (και άλλος τόσος) είναι που πλέον ασφυκτιά κλπ κλπ.

    Όταν όμως το κράτος μοίραζε επιδόματα ΟΛΟΙ (ΜΑ Ο Λ Ο Ι) απλώναν χέρι...

    Το δημόσιο πλην ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ διαστημάτων, ΠΟΤΕ δεν δούλεψε και (δυστυχώς)με τη νοοτροπία που οι ΙΔΙΟΙ καλλιεργήσαμε ΠΟΤΕ δεν θα δουλέψει.

    Γιατί;

    Επειδή
    1)δεν υπήρχαν / υπάρχουν αξιοκρατικά κριτήρια εισαγωγής
    2)δεν υπάρχουν αξιοκρατικά κρίτηρια ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ
    3)είναι στη νοοτροπία του νεοέλληνα όταν δουλεύει κάπου πάνω από 2μήνες να το θεωρεί τσιφλίκι του
    4)οποιαδήποτε προσπάθεια ελέγχου γίνεται μέσω του ίδιου του Δημοσίου (το να το χαρακτηρίσει κανείς αυτό ως τραγικό είναι ΑΠΛΑ προσβολή προς τους αρχαίους τραγικούς)

    Ένα χρόνο τώρα που τους έχουν κάνει τον πάτο <<να>> με το συμπάθειο ΔΕΝ είδα καμία αλλαγή ούτε στη νοοτροπία ούτε στις συντεχνειακές πρακτικές.

    Που είναι το μαμημένο ελληνικό φιλότιμο για το οποίο είμαστε (ΨΕΥΔΩΣ εννοείται) περήφανοι; Μάλλον οι αργόσχολοι απόφοιτοι λυκείου δεν πρόλαβαν να το μάθουν.


    ΥΓ: ξέρω ότι είμαι ερειστικότατος, ίσως και αντιπαθέστατος, αλλά πρέπει κάποια στιγμή να κοιτάξουμε τα πράγματα ευθεία και να τα πούμε με το όνομά τους.

    ΥΓ:εννοείται ότι τέτοια φαινόμενα υπάρχουν και στον ιδιωτικό τομέα και ΓΕΝΙΚΑ παντού, η ταφόπλακά μας είναι η ψευτοπερηφάνια μας.
    Μην ξανακάνουμε πάλι την ίδια κουβέντα. Εγώ είπα ΑΝ δουλέψει σωστά το δημόσιο, δεν είπα πως δουλεύει.

    Απλά η ΜΟΜΑ που ανέφερε ο Στάθης και οι υπόλοιποι και εκθείασαν το έργο της, ήταν μέρος του ελληνικού στρατού άρα ανήκε στο δημόσιο.
    Αυτό έβαλα ως παράδειγμα και είπα μακάρι όλα τα δημόσια να λειτουργούσαν έτσι, με αποκλειστικό γνώμονα το καλό του πολίτη.

    Τώρα τα υπόλοιπα και είναι γνωστά και τα είπα και προηγουμένως.
    Σε γενικές γραμμές τίποτα δε λειτουργεί σωστά σ'αυτή τη χώρα, ούτε τα δημόσια ούτε τα ιδιωτικά.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  9. #126
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    με τη μονη διαφορα αρη οτι αλλο πραγμα ο στρατος, αλλο μια δημοσια πολιτικη υπηρεσια.
    και τα δυο ειναι κρατικα και "δημοσια" οπως λεμε, ομως εχουν διαφορετικο τροπο και κανονες λειτουργιας πραγμα που στην περιπτωση του στρατου ισως να μην ειναι ολα τελεια (και δεν ειναι φυσικα) αλλα υπαρχουν και κομματια που δουλευουν υποδειγματικα.
    μερικα απο αυτα εκτος της μομα που δεν υπαρχει πια ειναι, οι πτερυγες μαχης της Π.Α., τα πολεμικα πλοια, οι ειδικες δυναμεις...

  10. The Following 5 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    beliris (05-01-11), katsaraios (22-12-10), Kostas_1 (22-12-10), PANOS-E60 (22-12-10), Thomelef (22-12-10)

  11. #127
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άλλη μια απόδειξη πως αν το δημόσιο δουλέψει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σωστά, είναι κατά κανόνα προτιμότερο από τους ιδιώτες, αφού δεν υπάρχει στη μέση ο παράγοντας του κέρδους, πόσο μάλιστα του υπερκέρδους.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων

    Απλά η ΜΟΜΑ που ανέφερε ο Στάθης και οι υπόλοιποι και εκθείασαν το έργο της, ήταν μέρος του ελληνικού στρατού άρα ανήκε στο δημόσιο.
    Αυτό έβαλα ως παράδειγμα και είπα μακάρι όλα τα δημόσια να λειτουργούσαν έτσι, με αποκλειστικό γνώμονα το καλό του πολίτη.
    Την περιοδο που "βγηκε" η ΜΟΜΑ με τα μηχανηματα της στα δημοσια εργα και οχι μονο στα στρατιωτικα οπως προβλεποταν απο την ιδρυση της δεν υπηρχε δημοσιο με την εννοια την σημερινη,αλλα το γνωστο "αποφασιζουμε και διατασουμε'' οποτε δεν μπορουν να γινουν συγκρισεις,δεν συμφερει αλλωστε καποιους μετεπειτα βολεμενους...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  12. #128
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τις ελληνικές εταιρείες που αναφέρατε δεν τις είδα πουθενά σε μεγάλα έργα στην Ελβετία που μένω, στην Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο που συχνάζω.
    Εκτός αν έργα του εξωτερικού θεωρούνται η 'Αλβανία'.
    Δεν ξερω για ευρωπη, αλλα απο την Κυπρο και προς νότια η J&P που ειναι κυπριακη εταιρια εκανε τα μεγαλυτερα εργα πάντου.

  13. #129
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Την περιοδο που "βγηκε" η ΜΟΜΑ με τα μηχανηματα της στα δημοσια εργα και οχι μονο στα στρατιωτικα οπως προβλεποταν απο την ιδρυση της δεν υπηρχε δημοσιο με την εννοια την σημερινη,αλλα το γνωστο "αποφασιζουμε και διατασουμε'' οποτε δεν μπορουν να γινουν συγκρισεις,δεν συμφερει αλλωστε καποιους μετεπειτα βολεμενους...
    Μα έτσι έπρεπε να είναι.

    Αποφασίζω και διατάζω.

    Όχι αποφασίζω βάσει του ποιος με κυβερνάει και τι ρουσφέτι περιμένω από αυτόν και ανάλογα διατάζω...

    Αλλά για να αποφασίζεις πρέπει να έχεις στο μυαλό σου το ΚΟΙΝΟ συμφέρον, και ότι είσαι στην όποια θέση είσαι για να ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ το κοινωνικό σύνολο το οποίο σε θρέφει.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην ξανακάνουμε πάλι την ίδια κουβέντα. Εγώ είπα ΑΝ δουλέψει σωστά το δημόσιο, δεν είπα πως δουλεύει.

    Απλά η ΜΟΜΑ που ανέφερε ο Στάθης και οι υπόλοιποι και εκθείασαν το έργο της, ήταν μέρος του ελληνικού στρατού άρα ανήκε στο δημόσιο.
    Αυτό έβαλα ως παράδειγμα και είπα μακάρι όλα τα δημόσια να λειτουργούσαν έτσι, με αποκλειστικό γνώμονα το καλό του πολίτη.

    Τώρα τα υπόλοιπα και είναι γνωστά και τα είπα και προηγουμένως.
    Σε γενικές γραμμές τίποτα δε λειτουργεί σωστά σ'αυτή τη χώρα, ούτε τα δημόσια ούτε τα ιδιωτικά.
    Δυστυχώς όμως ρε γαμώτο όλα στο χέρι μας ήταν (σαν πολίτες) να τα κάνουμε να δουλέψουν...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  14. The Following 3 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    katsaraios (22-12-10), Kostas_1 (22-12-10), Thomelef (22-12-10)

  15. #130
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    να υπενθυμισω εδω οτι η μομα εκανε την διάνοιξη των τεμπων, ενω ηταν παρουσα σε ολες τις καταστασεις εκτακτου αναγκης.
    σφοδρες χιονοπτωσεις, πλημμυρες, φωτιες, σεισμοι, φυσικες καταστροφες, πηγαινε μια μοναδα μομα και βοηθουσε ταχιστα και αποτελεσματικα.
    οι περισσοτερες αντιπυρικες ζωνες που βλεπετε στα βουνα εγιναν επισης απο τη μομα.
    οτι λειτουργουσε το διαλυσαμε.

    ελλαδα χωρα της ψευτιας, που λεει κι ο νικος...

  16. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Kostas_1 (22-12-10)

Σελίδα 13 από 76 ΠρώτηΠρώτη ... 311121314152363 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP