Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 49

Θέμα: [E46]Φρένα Ε46 320 cabrio-αποψεις

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω πει πολλες φορες οτι το φρενο ειναι υποκειμενικη εννοια...σε αλλους φαινονται καλα σε αλλους οχι...Αναλογα του πως οδηγεις!
    Υπαρχει σχετικο θρεντ που περιγραφει απο τι εξαρταται το φρεναρισμα, δεν εχει τελειωσει ακομα...αλλα εχει καποιο υλικο!
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=669
    Τωρα για το αν τα Φρενα στο Ε46 ειναι αεριζομενα...ναι ειναι μονο στο 316 δεν ειναι τα πισω...αλλα και παλι δεν νομιζω οτι χρειαζονται...
    Για το αν ειναι μεγαλυτερα στο Ε90 , μια αναζητηση στο www.bmwfans.info θα σου λυσει την απορια, αφου υπαρχουν αλλαγες αναλογα τα κυβικα και το αμαξωμα!
    Υποκειμενική είναι η αίσθηση. Η απόσταση φρεναρίσματος είναι κάτι αντικειμενικό. Και μιλάω πάντα σε σύγκριση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας, όχι σε σχέση με το τι θεωρούμε εμείς ιδανικό. Από ότι θυμάμαι, στα τεστ των περιοδικών είχε στα 100-0 γύρω στα 38,5 μέτρα που είναι μετά το Α4 (που έχει κορυφαία φρένα με 100-0 κάτω απ'τα 36μ) η δεύτερη καλύτερη επίδοση στην κατηγορία. Άρα τα φρένα είναι σίγουρα επαρκή, γι'αυτό αναρωτιέμαι αν είναι τα ίδια με της προηγούμενης 3άρας, αν και λογικά δεν θα είναι αφού σχεδόν πάντα το νέο μοντέλο έχει αναβαθμισμένα φρένα σε σχέση με το προηγούμενο...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 13-01-10 στις 23:02
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    Stathis (14-01-10)

  3. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    αναρωτιέμαι αν είναι τα ίδια με της προηγούμενης 3άρας, αν και λογικά δεν θα είναι αφού σχεδόν πάντα το νέο μοντέλο έχει αναβαθμισμένα φρένα σε σχέση με το προηγούμενο...
    Εχει 300χ24χιλ μπροστα και 300χ20χιλ πισω (με διαφορα στο παχος ομως)
    ενω το Ε46 286χ22 και 276χ19

    Για το κουπε μιας και το καμπριο ειχε λιγο μεγαλυτερα!

  4. #3
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    πολυ σημαντικο ρολο παιζουν τα σωληνακια αν λαστιχαρουν.
    Οπως και η αντλια του σερβο για την οποια δε μιλησε κανεις.
    Οσο αναφορα το θεμα εγκλωβισμου αερα στο ABS εχω κανει εξαερωση με πατα ασε και με μηχανημα, διαφορα καμια.Φρενα 330.
    βεβαια σε καμια περιπτωση δε θα πρεπει να εχουμε απαιτησεις στο φρενο αντιστοιχες με αυτες των παιδιων που χρησιμοποιουν αγκυρες brembo galfer klp
    Παντως τα φρενα απο το 330 το σταματουν το Ε46. Η λυση των 4πιστονων και των 6πιστονων ειναι κορυφαια αλλα και πανακριβη

  5. The Following User Says Thank You to kplc16 For This Useful Post:

    Vassilis ///M (25-05-12)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP