Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Porsche vs Ferrari

Ψήφισαν
72. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Porsche

    33 45,83%
  • Ferrari

    39 54,17%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 87

Θέμα: Porsche vs Ferrari

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    βασικα δεν θα παρω ποτε τιποτα απο τα δυο γιατι ποτε δεν θα εχω τοσα λεφτα!!
    ακομα και αν τα αποκτησω θα δυσκολευτω να αποκτησω κατι ,αφου θα θελω και τα δυο.
    η Porsche ειναι ενα καθημερινο supercar,που θα το παρεις το πρωι για να πας στο γραφειο,το μεσημερι θα παρεις το μοντελο και θα πας για φαγητο στο κεντρο και το βραδυ θα το λιωσεις σε κανενα στεκι.
    ολοι θα σε κοιταν,ολοι θα σε ζηλευουν και εσυ θα εχεις το υφος του οδηγαω ενα ακριβο αυτοκινητο...
    ferrari....σπανια τη βλεπει το ματι σου.πιο απολυτο supercar...δε νομιζω καποιος να μπορεσει να κανει 10 χιλιομετρα μεσα στη πολη και να μην εχει αγχος για το αν πεσει πανω σε κανενα η αν θα πεσει καποιος αλλος πανω του...
    δεν θα μπω σε διαδικασια να πω πιο ειναι πιο γρηγορο σε επιδοσεις και τεχνικες λεπτομερειες.και τα δυο ειναι θηρια....
    ισως κατι οτι τα porsche τα εχουμε βαρεθει...λιγω ισως οτι πλεον με 20 χιναρια μπορεις να παρεις ενα βοχτερ....
    το φεραρι....ειναι σπανιο..
    εχω βρεθει μεσα σε βοχτερ και σε cayman.
    δεν εχω βρεθει μεσα σε φεραρι...θυμαμαι οταν επινα καφε στη παραλια καλοκαιρι μεσημερι κυριακης που η θεσσαλονικη ηταν αδεια και καθησα ακριβως διπλα στο δρομο για να απολαυσω τη θαλασσα...περασε ενα τεσταροσα..(παλιο μοπντελο)ρολαριστο γιατι ηθελα μαλλον να παρκαρει....εκεινος ο ηχος....
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  2. The Following 2 Users Say Thank You to GEORGE316 For This Useful Post:

    alexm (21-12-10), S8N (21-12-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ ψήφισα Ferrari αν και πριν από 1,5 δεκαετία δεν ήθελα ν΄ακούω για ο,τιδήποτε πέραν της φίρμας από τη Στουργάρδη. Δε μπορούσα τότε να καταλάβω γιατί ο Clarkson έτρεφε τόσο μίσος για τις Porsche και τόση αγάπη για τις Ferrari. Τώρα όμως μπορώ.

    H Ferrari παρέμεινε πιστή και ανόθευτη όλα αυτά τα χρόνια, παρά τις οικονομικές δυσκολίες. Εξέλιξε τεχνολογία μέσα από τη F1 και την εφήρμοσε στα μοντέλα παραγωγής. Σε κάθε αυτοκίνητο έβαζε και βάζει την ψυχή της, το δε design τους τιμά την ιταλική καταγωγή κατά 100%.

    H Porsche που θέλω να θυμάμαι και που αγάπησα πέθανε με τα τελευταία αερόψυκτα 993. Η 996 παρέμεινε πισωμήχανη μάλλον για μαρκετινίστικους λόγους, ενώ πέρα από τη μείωση ρύπων και θορύβου λόγω υδρόψυξης καμία ουσιαστική εξέλιξη δεν έγινε στους κινητήρες. Μέχρι πέρυσι η 911 έβγαινε είτε χειροκίνητη είτε με τα απαράδεκτα 5τάχυτα αυτόματα κιβώτια, αναμένοντας να προσαρμοστεί το DSG (PDK) στους δυνατούς κινητήρες της. Να υπενθυμίσω πως η Ferrari βγάζει μοντέλα με το κιβώτιο F1 από την εποχή της 355. Η γκάμα της Porsche μπασταρδεύτηκε εν συνεχεία με τζιπ, μικρά ρόουντστερ και τετράπορτα GT οχήματα αμφιλεγόμενης αισθητικής (Panamera) ενώ το πάρε-δώσε ανταλλακτικών και τεχνογνωσίας με το VAG επέφερε και αρκετές δυσάρεστες συνέπειες ως προς την αποκλειστικότητα των μοντέλων. Ακόμη και η θρυλική 911 Turbo μετατράπηκε σε αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού, όταν κάποτε για να οδηγήσεις την πρώτη 3λιτρη 911 Turbo έπρεπε να έχεις @@ ελέφαντα και τα χέρια του Ρερλ. Σήμερα μόνο οι εκδόσεις GT/GT2/GT3/RS/RSR απευθύνονται στους σκληροπυρηνικούς. Με τόσα χρήματα όμως παίρνεις αυτοκίνητο με σούζα τ' αλογάκι στο καπώ.

    Τελειώνοντας, προσωπική μου άποψη είναι πως όταν αναφερόμαστε σε τέτοια ονόματα, αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης. Η έννοια του everyday supercar είναι απατηλή και αυτοαναιρούμενη. Αν αγοράζεις 911 Τurbo S γιατί σου έκανε εντύπωση η φιλικότητά της στις συνθήκες καθημερινής οδηγικής τρέλλας, θα μπορούσες κάλλιστα να πας σε μια SL AMG, μια Aston ή μια M6. Η Ferrari δε στοχεύει στη φιλικότητα και την άνεση, ούτε έχει σκοπό να περνά απαρατήρητη. Κράζει από μακρυά αυτό που είναι: υπεραυτοκίνητο. Για τον λόγο αυτό την τοποθετώ πολύ πιο ψηλά ακόμη κι απ' τις σύγχρονες Lamborghini. Εκεί, ο μόνος που μπορεί να την απειλήσει είναι η Zonda. Και ειλικρινά χαίρομαι που -χάρη και στην πολιτική του εισαγωγέα- οι Ferrari δεν έχουν γίνει σούπα στη χώρα μας όπως οι 911. Δεν υπάρχουν everyday supercars, μόνο supercars.

  4. The Following 7 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    alexm (21-12-10), aristent (21-12-10), ghost-rider (21-12-10), Kostas_1 (21-12-10), nfot (21-12-10), PANOS-E60 (21-12-10), z3outofmind (22-12-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP