To bmw performance δίνει πίσω διπίστονες brembo Θωμά
Ξέρεις τι γίνεται Θωμά,
εγώ έχω μεγάλη πώρωση με τη BMW, αντίθετα με το τι πολλοί νομίζουν επειδή δεν μου αρέσουν νέα μοντέλα.
Τα αυτοκίνητα δεν αγοράζονται με νούμερα, αγοράζονται με την καρδιά. Τα νούμερα όμως επηρρεάζουν την καρδιά
μου μιας και αλλάζει η αίσθηση της οδήγησης.
Για παράδειγμα λατρεύω το Ζ3 μου γιατί είναι μόλις 1300 κιλά και για παράδειγμα αυτές τις μέρες που ανεβαίνω κάτι βουνά εδώ με φουλ χιόνι, μπορώ να ανεβαίνω με 60-90 χλμ/ώρα (με 3η και 4η) και να κάνω ντρίφτ σε όλη μα όλη τη διαδρομή. Ξέρεις γιατί ? Γιατί είναι ΕΛΑΦΡΥ, το 325 δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβει εκεί πάνω με τα 1800 κιλά του (+500 από το Ζ3).
Για εμένα τα πάντα είναι αίσθηση και δεν με ενδιαφέρει να είμαι ο πρωταθλητής της Γερμανικής autobahn ή της Κερατέας.
Μερικοί είναι νέοι στην μάρκα και στα μοντέλα Μ, γι'αυτό πείθονται/ενθουσιάζονται τόσο εύκολα με τα νέα μοντέλα.
Εξέλιξη = βελτιώση
Η Μ πάντα εξέλισσε τα αυτοκίνητα να γίνονται όσο το δυνατόν καλύτερα.
Πως να ξεχάσω το M3 EVO (το Ε36 3.2 321HP για όσους δεν ξέρουν τον όρο) που είχε πόρτες αλουμίνιου, εμπρός ψαλίδια αλουμινίου, άλλο πλαίσιο από το τρίλιτρο και ήταν ΑΛΛΟ αυτοκίνητο ?
Πως να ξεχάσω όταν βγήκε το Ζ3 Μ coupe και οι περισσότεροι είπανε ότι είναι κακάσχημο (εγώ το λάτρεψα από την πρώτη μέρα) και η BMW Μ είπε "δεν το φτιάξαμε για να είναι όμορφο, το φτιάξαμε για να στρίβει !". Πως να ξεχάσω την φωτογραφία στο προσπέκτους με το Μ coupe (αυτό είναι το όνομά του παρεπιπτόντως) σε ένα Ελβετικό/Αυστριακό πάσο γεμάτο φουρκέτες ?
Και τώρα βλέπουμε το "back to purism" 1 Μ με το μοτέρ του Ζ4 135is να είναι το "άγριο", το "πειρατικό", το "ρεϊσόνι" να εξακολουθεί να φοράει ΜΟΝΟΠΙΣΤΟΝΑ (γαμώ το σπίτι τους) και νορμάλ καθίσματα.
Αλλά βλέπεις στην συζήτηση της καφετέριας όλοι θα το πέρνανε.
Άν κάποιος θέλει πραγματικά να το πάρει τον προβληματίζουν αυτά !
Γιατί με το 1 Μ μετά από 3 γύρους στην Μόντσα θα μείνεις από φρένα, και ξέρω πολύ καλά τι λέω γιατί ο φίλος μου ο Κάρλο (άλλος "γνώστης" της καφετέριας) εμπιστευόταν όπως μου είπε τα φρένα της BMW στο M3 E92 του και 3 γύρους μετά στην Μόντσα έπαθε ΣΟΚ και δεν πίστευε στα μάτια του ότι δεν αντέχουν ούτε για 3 γύρους.
Παρεπιπτόντως το πούλησε το μαούνι του και πήρε CSL

Έτσι λοιπόν, το 1 Μ είναι φουσκωμένο, με πίσω μπλοκέ και αυτά.
Επαναλαμβάνω, άν το πάρεις και θέλεις να το τρέχεις θες φρένα και καθίσματα τουλάχιστον, δηλαδή + 12χιλ ευρώ.
ΟΝΕΙΡΟ !