Σελίδα 19 από 35 ΠρώτηΠρώτη ... 9171819202129 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 181 έως 190 από 347

Θέμα: 1 Series M Coupe World Debut

  1. #181
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η Μ ξέρει καλύτερα και βάζει μονοπίστονα !
    Ώρες ώρες δεν τα σκέφτονται καλά εκεί στο division...
    ΑΠΕΙΡΑ λάθη...

  2. The Following 2 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    alexk (19-12-10), Thomelef (19-12-10)

  3. #182
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων



    Ξέρεις τι γίνεται Θωμά, εγώ έχω μεγάλη πώρωση με τη BMW, αντίθετα με το τι πολλοί νομίζουν επειδή δεν μου αρέσουν νέα μοντέλα.
    Τα αυτοκίνητα δεν αγοράζονται με νούμερα, αγοράζονται με την καρδιά. Τα νούμερα όμως επηρρεάζουν την καρδιά μου μιας και αλλάζει η αίσθηση της οδήγησης.
    Για παράδειγμα λατρεύω το Ζ3 μου γιατί είναι μόλις 1300 κιλά και για παράδειγμα αυτές τις μέρες που ανεβαίνω κάτι βουνά εδώ με φουλ χιόνι, μπορώ να ανεβαίνω με 60-90 χλμ/ώρα (με 3η και 4η) και να κάνω ντρίφτ σε όλη μα όλη τη διαδρομή. Ξέρεις γιατί ? Γιατί είναι ΕΛΑΦΡΥ, το 325 δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβει εκεί πάνω με τα 1800 κιλά του (+500 από το Ζ3).

    Για εμένα τα πάντα είναι αίσθηση και δεν με ενδιαφέρει να είμαι ο πρωταθλητής της Γερμανικής autobahn ή της Κερατέας.

    Μερικοί είναι νέοι στην μάρκα και στα μοντέλα Μ, γι'αυτό πείθονται/ενθουσιάζονται τόσο εύκολα με τα νέα μοντέλα.

    Εξέλιξη = βελτιώση
    Η Μ πάντα εξέλισσε τα αυτοκίνητα να γίνονται όσο το δυνατόν καλύτερα.
    Πως να ξεχάσω το M3 EVO (το Ε36 3.2 321HP για όσους δεν ξέρουν τον όρο) που είχε πόρτες αλουμίνιου, εμπρός ψαλίδια αλουμινίου, άλλο πλαίσιο από το τρίλιτρο και ήταν ΑΛΛΟ αυτοκίνητο ?
    Πως να ξεχάσω όταν βγήκε το Ζ3 Μ coupe και οι περισσότεροι είπανε ότι είναι κακάσχημο (εγώ το λάτρεψα από την πρώτη μέρα) και η BMW Μ είπε "δεν το φτιάξαμε για να είναι όμορφο, το φτιάξαμε για να στρίβει !". Πως να ξεχάσω την φωτογραφία στο προσπέκτους με το Μ coupe (αυτό είναι το όνομά του παρεπιπτόντως) σε ένα Ελβετικό/Αυστριακό πάσο γεμάτο φουρκέτες ?

    Και τώρα βλέπουμε το "back to purism" 1 Μ με το μοτέρ του Ζ4 135is να είναι το "άγριο", το "πειρατικό", το "ρεϊσόνι" να εξακολουθεί να φοράει ΜΟΝΟΠΙΣΤΟΝΑ (γαμώ το σπίτι τους) και νορμάλ καθίσματα.

    Αλλά βλέπεις στην συζήτηση της καφετέριας όλοι θα το πέρνανε.
    Άν κάποιος θέλει πραγματικά να το πάρει τον προβληματίζουν αυτά !
    Γιατί με το 1 Μ μετά από 3 γύρους στην Μόντσα θα μείνεις από φρένα, και ξέρω πολύ καλά τι λέω γιατί ο φίλος μου ο Κάρλο (άλλος "γνώστης" της καφετέριας) εμπιστευόταν όπως μου είπε τα φρένα της BMW στο M3 E92 του και 3 γύρους μετά στην Μόντσα έπαθε ΣΟΚ και δεν πίστευε στα μάτια του ότι δεν αντέχουν ούτε για 3 γύρους.
    Παρεπιπτόντως το πούλησε το μαούνι του και πήρε CSL
    Έτσι λοιπόν, το 1 Μ είναι φουσκωμένο, με πίσω μπλοκέ και αυτά.
    Επαναλαμβάνω, άν το πάρεις και θέλεις να το τρέχεις θες φρένα και καθίσματα τουλάχιστον, δηλαδή + 12χιλ ευρώ.
    ΟΝΕΙΡΟ !
    την ίδια γλώσσα μιλάμε φιλαράκι...
    όσο για τα φρένα, θυμάμαιπολύκαλά στον τρικαλιώτη θεσ/νίκης που είχα πάρει όταν
    έψαχνα για φρέναπου μου είχαν πεί, πως πρώτον δεν μπάινουν στο αμάξι μου και
    δεύτερον, πως δεν υπάρχει σετ για πίσω...τελικά μάλον δεν ξέρουν τι τους γίνεται
    γενικότερα στις αντιπροσωπείες...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 19-12-10 στις 14:29
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (19-12-10)

  5. #183
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξέρω ότι στο CSL άν βάλεις καλό τακάκι (εγώ είχα pagid RS-29) δεν έχεις πρόβλημα με τα φρένα στην πίστα (πολλά παραδείγματα με CSL εκεί έξω).
    Δεν έμεινα ποτέ από φρένα στο CSL όταν είχα αγωνιστικά τακάκια.
    Επίσης ξέρω ότι το Μ3 Ε46 είναι αντίστοιχη περίπτωση. Ίσως όχι τόσο καλό το αποτέλεσμα μιας και έχει πιο μικρούς δίσκους και μεγαλύτερο βάρος.

    Θα μου πεις, μπορείς να βάλεις και στο 1 Μ τακάκια αγωνιστικά και να αντέχουν.
    Σωστά, αλλά από την άλλη είμαστε στο 2010 και όχι στο 2003 και όταν ο ανταγωνισμός φοράει 4,6,8,10 πίστονα φρένα, εσύ τι κάνεις με τα μονοπίστονα ?
    Ίσως κόψανε την ατμόσφαιρα και τώρα θέλουν να διαφοροποιηθούν σε κάτι από τον ανταγωνισμό ... με τα φρένα.
    Η Μ ξέρει καλύτερα και βάζει μονοπίστονα !
    το οτι ειναι μονοπιστονα δε σημαινει οτι δεν μπορουν να ειναι αποτελεσματικα,ασχετα που τα συγκεκριμενα οντως δεν ειναι .υπαρχουν μονοπιστονες δαγκανες με τεραστια διαμετρο πιστονιου και αποτελεσμα καλυτερο και απο τετραπιστονες...τα πολυπιστονα κιτ βοηθουν πολυ σε αισθηση..και οσο για την αντοχη θεωρω οτι εξαρταται κυριως απο τη σκληροτητα στο τακακι και εφοσον το αυτοκινητο βγαινει για να κυκλοφορει στο δρομο δεν μπορουν να του βαλουν αγωνιστηκα τακακια,τα οποια θα ζεσταινονται πολυ δυσκολα και θα σφυριζουν συνεχεια
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mk52 : 19-12-10 στις 14:48

  6. #184
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το οτι ειναι μονοπιστονα δε σημαινει οτι δεν μπορουν να ειναι αποτελεσματικα,ασχετα που τα συγκεκριμενα οντως δεν ειναι .υπαρχουν μονοπιστονες δαγκανες με τεραστια διαμετρο πιστονιου και αποτελεσμα καλυτερο και απο τετραπιστονες...τα πολυπιστονα κιτ βοηθουν πολυ σε αισθηση..και οσο για την αντοχη θεωρω οτι εξαρταται κυριως απο τη σκληροτητα στο τακακι και εφοσον το αυτοκινητο βγαινει για να κυκλοφορει στο δρομο δεν μπορουν να του βαλουν αγωνιστηκα τακακια,τα οποια θα ζεσταινονται πολυ δυσκολα και θα σφυριζουν συνεχεια
    Τα μονοπίστονα (επαναλαμβάνω) πατάνε στραβά το τακάκι.
    Επίσης, δεν είναι τόσο άκαμπτα όσο τα πολυπίστονα καθώς και δεν μπορείς να βάλει όσο μεγάλο τακάκι όσο σε ένα πολυπίστονο σύστημα.
    Να αναφέρουμε και το ότι με αγωνιστικά τακάκια το μονοπίστονο "μαγκώνει" και το φρένο είναι ον / οφφ.

    Η αντοχή έχει να κάνει με το τακάκι, με το πάχος του τακακιού και τη θερμοχωρητικότητα της δαγκάνας (δεν πιάνω το θέμα δίσκων τώρα).
    Προφανώς οι μεγαλύτερες (πολυπίστονες) δαγκάνες έχουν μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα και έχουν μεγαλύτερη αντοχή !

    Ίσως ξέχασα... "κάτι ξέρει το ντιβίζιον και βάζει μονοπίστονες".

  7. #185
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εφοσον το αυτοκινητο βγαινει για να κυκλοφορει στο δρομο δεν μπορουν να του βαλουν αγωνιστηκα τακακια,τα οποια θα ζεσταινονται πολυ δυσκολα και θα σφυριζουν συνεχεια
    Αγωνιστικά τακάκια υπάρχουν πολλά. Εξαρτάται τι θέλει κανείς.
    Ρώτα τον chief άν του αρέσουν τα αγωνιστικά τακάκια που φοράει (τα ίδια φοράω ).
    Δουλεύουν τέλεια ακόμη και κρύα, δεν κάνουν καθόλου θόρυβο.
    Εντάξει, θα χρειαστούν αλλαγή στις 15χιλ. χλμ και σιγά τι έγινε.

  8. #186
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αγωνιστικά τακάκια υπάρχουν πολλά. Εξαρτάται τι θέλει κανείς.
    Ρώτα τον chief άν του αρέσουν τα αγωνιστικά τακάκια που φοράει (τα ίδια φοράω ).
    Δουλεύουν τέλεια ακόμη και κρύα, δεν κάνουν καθόλου θόρυβο.
    Εντάξει, θα χρειαστούν αλλαγή στις 15χιλ. χλμ και σιγά τι έγινε.
    δεν αντιλεγω σαυτα που λες ...για τα γουστα τα δικα σου τα δικα μου και πολλων απο δω μεσα μπορει να ειναι ακριβως αυτο που θελουμε αλλα οταν βγαινει ενα αυτοκινητο στην παραγωγη η εταιρια χρησιμοποιει κατι ενδιαμεσο γιατι δεν ειναι ολοι σκληροπυρηνικοι,οι περισσοτεροι θα πανε πιστα μια φορα στα 5 χρονια και ισως να μην πανε και ποτε

  9. #187
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ανεξαρτητα απο το αν θα παει πιστα η οχι, απο τη στιγμη που εχει το σημα επανω του, πρεπει ΑΝ παει πιστα να κανει οτι πρεπει εκει μεσα.
    Αλλιως ας ονομαστει is, si, tii, η δεν ξερω πως.
    Οπως η audi εχει τα s, rs κτλ.
    Μ = motorsport

  10. The Following 4 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    alexk (19-12-10), gnx (19-12-10), stef (20-12-10), Thomelef (19-12-10)

  11. #188
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Thumbs up .............

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    To bmw performance δίνει πίσω διπίστονες brembo Θωμά



    Ξέρεις τι γίνεται Θωμά, εγώ έχω μεγάλη πώρωση με τη BMW, αντίθετα με το τι πολλοί νομίζουν επειδή δεν μου αρέσουν νέα μοντέλα.
    Τα αυτοκίνητα δεν αγοράζονται με νούμερα, αγοράζονται με την καρδιά. Τα νούμερα όμως επηρρεάζουν την καρδιά μου μιας και αλλάζει η αίσθηση της οδήγησης.
    Για παράδειγμα λατρεύω το Ζ3 μου γιατί είναι μόλις 1300 κιλά και για παράδειγμα αυτές τις μέρες που ανεβαίνω κάτι βουνά εδώ με φουλ χιόνι, μπορώ να ανεβαίνω με 60-90 χλμ/ώρα (με 3η και 4η) και να κάνω ντρίφτ σε όλη μα όλη τη διαδρομή. Ξέρεις γιατί ? Γιατί είναι ΕΛΑΦΡΥ, το 325 δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβει εκεί πάνω με τα 1800 κιλά του (+500 από το Ζ3).

    Για εμένα τα πάντα είναι αίσθηση και δεν με ενδιαφέρει να είμαι ο πρωταθλητής της Γερμανικής autobahn ή της Κερατέας.

    Μερικοί είναι νέοι στην μάρκα και στα μοντέλα Μ, γι'αυτό πείθονται/ενθουσιάζονται τόσο εύκολα με τα νέα μοντέλα.

    Εξέλιξη = βελτιώση
    Η Μ πάντα εξέλισσε τα αυτοκίνητα να γίνονται όσο το δυνατόν καλύτερα.
    Πως να ξεχάσω το M3 EVO (το Ε36 3.2 321HP για όσους δεν ξέρουν τον όρο) που είχε πόρτες αλουμίνιου, εμπρός ψαλίδια αλουμινίου, άλλο πλαίσιο από το τρίλιτρο και ήταν ΑΛΛΟ αυτοκίνητο ?
    Πως να ξεχάσω όταν βγήκε το Ζ3 Μ coupe και οι περισσότεροι είπανε ότι είναι κακάσχημο (εγώ το λάτρεψα από την πρώτη μέρα) και η BMW Μ είπε "δεν το φτιάξαμε για να είναι όμορφο, το φτιάξαμε για να στρίβει !". Πως να ξεχάσω την φωτογραφία στο προσπέκτους με το Μ coupe (αυτό είναι το όνομά του παρεπιπτόντως) σε ένα Ελβετικό/Αυστριακό πάσο γεμάτο φουρκέτες ?

    Και τώρα βλέπουμε το "back to purism" 1 Μ με το μοτέρ του Ζ4 135is να είναι το "άγριο", το "πειρατικό", το "ρεϊσόνι" να εξακολουθεί να φοράει ΜΟΝΟΠΙΣΤΟΝΑ (γαμώ το σπίτι τους) και νορμάλ καθίσματα.

    Αλλά βλέπεις στην συζήτηση της καφετέριας όλοι θα το πέρνανε.
    Άν κάποιος θέλει πραγματικά να το πάρει τον προβληματίζουν αυτά !
    Γιατί με το 1 Μ μετά από 3 γύρους στην Μόντσα θα μείνεις από φρένα, και ξέρω πολύ καλά τι λέω γιατί ο φίλος μου ο Κάρλο (άλλος "γνώστης" της καφετέριας) εμπιστευόταν όπως μου είπε τα φρένα της BMW στο M3 E92 του και 3 γύρους μετά στην Μόντσα έπαθε ΣΟΚ και δεν πίστευε στα μάτια του ότι δεν αντέχουν ούτε για 3 γύρους.
    Παρεπιπτόντως το πούλησε το μαούνι του και πήρε CSL
    Έτσι λοιπόν, το 1 Μ είναι φουσκωμένο, με πίσω μπλοκέ και αυτά.
    Επαναλαμβάνω, άν το πάρεις και θέλεις να το τρέχεις θες φρένα και καθίσματα τουλάχιστον, δηλαδή + 12χιλ ευρώ.
    ΟΝΕΙΡΟ !
    Συμφωνω απο την πρωτη εως την τελευταια λεξη σου........
    insane in the ///Midbrain

  12. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    alexk (20-12-10)

  13. #189
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μου αρεσει η ευστροφια τις.

    https://www.youtube.com/watch?v=4HXV...ayer_embedded#!

  14. #190
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακούγεται σαν s54 χωρίς το rasp πάντως!

    Βέβαια θα μου πεις χωρίς το rasp ΔΕ ΛΕΕΙ!!!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


Σελίδα 19 από 35 ΠρώτηΠρώτη ... 9171819202129 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP