"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
alexk (19-12-10)
+1000...εκτός απο τα performance, όπου στο 46άρι θέλουν πατέντες...επίσεις
οι άχρηστοι ενώ ξέρουν πόσο σημαντικό πράγμα είναι η κατανομή πέδησης, τα
βγάζουν, μόνο για εμπρός, σε τιμή γελοία, αφήνοντας τα πίσω μαμά...φαίνεται
τα τιμονάκια με τα φωτάκια και τα τρανζίστορ πουλάνε πιο πολύ και τα φρένα
τα άφησαν στην άκρη...
+1000. πάλι...ποιός είπε πως η brembo δεν βγάζει κεραμικούς δίσκους???
η porsche ουδέποτε έχει βάλει άλλα φρένα, τουλάχιστο εδώ και 2 δεκαετίες...
γι'αυτό δεν έχω ιδέα...αν ώντος ισχύει όμως, είναι για τα μπάζα...ειδικά μετά
απο τους τόσους αγανακτησμένους ιδιοκτήτες, που σχεδόν όλοι έχουν μείνει
έστω και μία φορά απο φρένα...
αυτό τώρα γιατί το έγραψες...
μα ρε αλέξη δεν διαβάζεις???είναι 10 δευτερόλεπτα γρηγορότερο απο το Ε46.
τι ψάχνεις ρε φίλε να βρείς...εδώ λέμε και ξαναλέμε...
1) το division μέχρι σήμερα με μοτέρ ειδικής ισχύος, τάπωναν τον ανταγωνισμό,
χωρίς περιφερειακές μπούρδες...
2) έχουν το mega σλόγκαν, η παραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται και το έχω διαβάσει,
τουλάχιστο απο τους μισούς που θέλουν να βγάλουν τον άσσο και τα τουρμπίσια
της bmw αμαξάρες...επίσεις οι ίδιοι καμαρώνουν, για το πόσο εύκολα ένας Ν54
πατάει ένα ///Μ3 στην ευθεία.
3) υπάρχουν οι άλλοι μετά που΄έχουν κάνει πιπίλα σε κάθε ποστ για κάποιο αμάξι,
το βαρος του και απο την άλλη τα 1570 κιλά δεν τους πειράζουν σε ένα αμάξι
πορδή...
επειδή ένα αμάξι είναι πιο γεμάτο στις μεσαίες στροφές και έχει κοντύτερο μεταξόνιο
και κάνει 10 δεύτερα λιγότερο απο ένα αμάξι 10ΕΤΙΑΣ τα σπάει...
4) δεν είναι καθόλου θύματα του μάρκετινγκ, απλά ότι και να βγάλει το division,
απλά respect...
βλέπεις το division ξέρει καλύτερα και όλοι εμείς που έχουμε σχηματίσει γνώμη
πλέον, δεν ξέρουμε τι μας γίνεται...τι να μας πείς και εσύ ρε αλέξη...ένα csl
έχεις να πούμε, έχεις οδηγήσει όλο τον στόλο της bmw και γυρίζεις στις ευρωπαικές πίστες,
τρέχοντας με κάτι ψωροgt3 - gtr - gt3 rs - ferrariκά κτλ κτλ...ξέρεις εσύ καλύτερα
απο τα θύματα του division???
5) για να δούμε δλδ και τι ακριβώς λέγεται απο τις ίδιες πλευρές...ναι μεν είναι
ένα ///Μ με ότι αυτό συνεπάγεται, αλλά απο την άλλη το target group είναι ο μέσος
αμερικάνος, που θέλει να ψήνει καφεδάκι μέσα στο αμάξι, όταν τρέχει μέσα στην
πίστα...ενώ μέχρι τώρα, στα διαφημηστικά καμαρώναμε, born in the racetrack
to live in the streets, η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται.
6) όπως καταλαβαίνεις, ο καθένας γράφει ότι θέλει...μερικοί αρκούνται στο να
υπερηφανεύονται στον καφέ, το πόσο γαμάουα είναι τα καινούρια ///Μ, επειδή
έτσι γράφουν οι φυλάδες...
θα γούσταρα πολύ πάντως ΤΩΡΑ να βγάλει η audi για μια φορά ένα πισωκίνητο
ν6 τούρμπο με καμμιά 1400 κιλά, για να δούνε όλοι αυτοί που γράφουν ποια
είναι η κατάντια του division...ξέρεις τι θα λένε τότε όλοι όσοι πιπιλάνε τα 10
δευτερόλεπτα???ναι αλλά ///Μ δεν είναι, δεν έχουν τιμόνι και ότι άλλο παπαριά
μπορείς να φανταστείς...γιατί βλέπεις εμείς είμαστε οι κοντόφθαλμοι και όχι αυτοί,
που μέχρι και σκατά να βγάλει το division αυτοί θα το ονομάσουν motorsport.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Παιδιά μια διευκρίνιση. Η 6πιστονη δαγκανα της brembo ζυγίζει 7,3 κιλά. Η μονοπιστονη του csl ζυγίζει 5,3 κιλά. Πιστεύω οτι εάν ήταν πιο μελετημένη η ροή του αέρα μπροστά θα ήταν αλλά φρένα. Επίσης όλοι όσοι έχετε δοκιμάσει τακακια aftermarket έχετε δει πόσο σκατα είναι τα μαμά.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gnx : 19-12-10 στις 09:52
Thomelef (19-12-10)
Aπο αποψη κυβικων κλπ στην ελλαδα ναι.Απο αποψη βενζινης οχι..
Προτιμω το παλιο το 36αρι,τον κουβα για μερικους αλλα στις στροφες το ζοριζεις, νιωθεις οτι εισαι εσυ και το αμαξι και δεν παρεμβαινει καποιος αλλος.Βλεπεις σε αντιθεση τα καινουργια πιτα στα ηλεκτρονικα,παρα πολυ ηλεκτρονικο.
θυμαμαι ακομα το βιντεο με το Ε92 που ποσταρε ο Monsta με τον ταλιμπαν που μπηκε στο nurburing και απλα εκανε οτι να ναι.Τα ιδια πραγματα να εκανε σε ενα 46αρι ή κανα 36αρι θα ειχε γινει αγκαλιτσα με τις μπαρες..
Thomelef (19-12-10)
Eγω παλι εχω την εντυπωση οτι η MOVIT βγαζει φρενα τις πορσε..
Συγκεκριμενα ειχα διαβασει ξενο αρθρο που ελεγε οτι η δαγκανα εγραφη ορσε ενω ειναι MOVIT...
Iσως να κανω και λαθος.
Δαγκάνα CSL 1 + 2 = 5.5 kg ( https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ke_pad_sensor/ )
Δαγκάνα 135 5.1 kg ( https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ke_pad_sensor/ )
Τα προβλήματα της μονοπίστονης είναι μικρή θερμοχωρητικότητα, πατάει στραβά το τακάκι (όχι ομοιόμορφα) και δεν έχει καλή αίσθηση/προοδευτικότητα όπως μια πολυπίστονη.
To bmw performance δίνει πίσω διπίστονες brembo Θωμά
Ξέρεις τι γίνεται Θωμά, εγώ έχω μεγάλη πώρωση με τη BMW, αντίθετα με το τι πολλοί νομίζουν επειδή δεν μου αρέσουν νέα μοντέλα.
Τα αυτοκίνητα δεν αγοράζονται με νούμερα, αγοράζονται με την καρδιά. Τα νούμερα όμως επηρρεάζουν την καρδιά μου μιας και αλλάζει η αίσθηση της οδήγησης.
Για παράδειγμα λατρεύω το Ζ3 μου γιατί είναι μόλις 1300 κιλά και για παράδειγμα αυτές τις μέρες που ανεβαίνω κάτι βουνά εδώ με φουλ χιόνι, μπορώ να ανεβαίνω με 60-90 χλμ/ώρα (με 3η και 4η) και να κάνω ντρίφτ σε όλη μα όλη τη διαδρομή. Ξέρεις γιατί ? Γιατί είναι ΕΛΑΦΡΥ, το 325 δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβει εκεί πάνω με τα 1800 κιλά του (+500 από το Ζ3).
Για εμένα τα πάντα είναι αίσθηση και δεν με ενδιαφέρει να είμαι ο πρωταθλητής της Γερμανικής autobahn ή της Κερατέας.
Μερικοί είναι νέοι στην μάρκα και στα μοντέλα Μ, γι'αυτό πείθονται/ενθουσιάζονται τόσο εύκολα με τα νέα μοντέλα.
Εξέλιξη = βελτιώση
Η Μ πάντα εξέλισσε τα αυτοκίνητα να γίνονται όσο το δυνατόν καλύτερα.
Πως να ξεχάσω το M3 EVO (το Ε36 3.2 321HP για όσους δεν ξέρουν τον όρο) που είχε πόρτες αλουμίνιου, εμπρός ψαλίδια αλουμινίου, άλλο πλαίσιο από το τρίλιτρο και ήταν ΑΛΛΟ αυτοκίνητο ?
Πως να ξεχάσω όταν βγήκε το Ζ3 Μ coupe και οι περισσότεροι είπανε ότι είναι κακάσχημο (εγώ το λάτρεψα από την πρώτη μέρα) και η BMW Μ είπε "δεν το φτιάξαμε για να είναι όμορφο, το φτιάξαμε για να στρίβει !". Πως να ξεχάσω την φωτογραφία στο προσπέκτους με το Μ coupe (αυτό είναι το όνομά του παρεπιπτόντως) σε ένα Ελβετικό/Αυστριακό πάσο γεμάτο φουρκέτες ?
Και τώρα βλέπουμε το "back to purism" 1 Μ με το μοτέρ του Ζ4 135is να είναι το "άγριο", το "πειρατικό", το "ρεϊσόνι" να εξακολουθεί να φοράει ΜΟΝΟΠΙΣΤΟΝΑ (γαμώ το σπίτι τους) και νορμάλ καθίσματα.
Αλλά βλέπεις στην συζήτηση της καφετέριας όλοι θα το πέρνανε.
Άν κάποιος θέλει πραγματικά να το πάρει τον προβληματίζουν αυτά !
Γιατί με το 1 Μ μετά από 3 γύρους στην Μόντσα θα μείνεις από φρένα, και ξέρω πολύ καλά τι λέω γιατί ο φίλος μου ο Κάρλο (άλλος "γνώστης" της καφετέριας) εμπιστευόταν όπως μου είπε τα φρένα της BMW στο M3 E92 του και 3 γύρους μετά στην Μόντσα έπαθε ΣΟΚ και δεν πίστευε στα μάτια του ότι δεν αντέχουν ούτε για 3 γύρους.
Παρεπιπτόντως το πούλησε το μαούνι του και πήρε CSL
Έτσι λοιπόν, το 1 Μ είναι φουσκωμένο, με πίσω μπλοκέ και αυτά.
Επαναλαμβάνω, άν το πάρεις και θέλεις να το τρέχεις θες φρένα και καθίσματα τουλάχιστον, δηλαδή + 12χιλ ευρώ.
ΟΝΕΙΡΟ !
A8hnaios (29-01-11), EVERGET (19-12-10), Specialized (19-12-10), Stamatis (19-12-10), Stathis (20-12-10)
Ναι αλλα φρενα θέλουν ΟΛΑ, CSL included!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gnx : 19-12-10 στις 12:01