"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Άλλη μία αναμέτρηση για το ποιος ή μάλλον ποιο αυτοκίνητο την έχει μεγαλύτερη.
Μερικοί έχουν μείνει στο 30άρι και πουλάνε τα 46άρια τους για να γυρίσουν 15+ χρόνια πίσω. Άλλοι πάλι θέλουν να παντρευτούν τα 46άρια για τους δικούς τους προσωπικούς λόγους.
Το 1Μ θα είναι σίγουρα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Εξελιγμένο από το division σύμφωνα με τα νέα standards που τους έχει θέσει η εταιρεία. Και κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει ότι θα είναι πιο γρήγορο, πιο ποιοτικό και πιο σύγχρονο από παλαιότερα μοντέλα.
Αν είναι όμορφο ή άσχημο, αν τα χρώματα ή ο εξοπλισμός μας ικανοποιούν το γούστο ή όχι, αυτό είναι σίγουρα ένα άλλο θέμα.
Συμφωνω..
Αλλα να σου πω κατι..
Μηπως ορισμενοι Fan τις εταιριας δεν ειδαν με καλο ματι την M1 Coupe?
Γιατι αν τα βαλουμε κατω μιλαμε για ενα ποιο εξελιγμενο 135..Ναι!
Μπορει σε στησιμο να ειναι τραπεζι οπως επιση και το εντυποσιακο του αμαξωμα αλλα απο δυμαμη πιστευω οτι ευκολα η 135 βγαζει περιπου ιδια δυναμη με καποιο Tuning..λεω εγω τωρα..
Μπορει να μην εχω καποιο Μ στην κατοχη μου αλλα γνωριζω αρκετα πραγματα ωστε να καταλαβω αν ΟΝΤΩΣ υπαρχει διαφορα.
alexk (18-12-10)
Και το 1Μ με tuning γίνεται ακόμη πιο δυνατό...
Παιδιά, μην τρελλαθούμε . Μια χαρά αμαξάρα είναι, τώρα εαν σε κάποιους δεν αρέσει αυτά είναι υποκειμενικά κριτήρια και κανείς δεν αντιλέγει
Απλά για καλό και για κακό αυτό θα είναι από εδώ και πέρα το Μ division είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, εμείς δεν μπορούμε να τους κάνουμε κουμάντο...
Αν φοραγε τον s54 και κοστιζε τα ιδια λεφτα.... Και τα ειχατε να τα δωσετε, θα το αγοραζατε;
-ειχατε να τα δωσετε- δεν το λεω ειρωνικα.
Εγω πχ δεν τα εχω...
Powered by
Δεν ειναι θεμα κουμαντου αλλα απλης γνωμης!
Και βεβαια καταλαβαινουμε ολοι την γραμμη τις Μ Division αλλα λεμε και αυτα που δεν μας αρεσουν οι δεν αρεσουν σε ΕΜΕΝΑ προσωπικα...
Ξανα λεω οτι το αυτοκινητο ειναι ομορφο και απο τι δειχνει απο χρονους σε πιστες "φωναζει"..Αλλα δεν ξερω κατα ποσο Μ ειναι και κατα ποσο Μ θα ειναι με αυτην την λογικη τα υπολοιπα!
Με την προυπόθεση ότι είχε σωστά καθίσματα, φρένα και 100 κιλά κάτω, βεβαίως !
Το turbo μοτέρ δεν είναι το μεγάλο μείον για εμένα.
Είναι γελοίο όμως το 135 να έχει 6πίστονα brembo και το 1Μ να έχει τα θρυλικά μονοπίστονα αμόνια (από βάρος).
Δεν απορρίπτω ότι μπορεί να το αγοράσω, αλλά 7 χιλιάρικα τα καθίσματα, 5 χιλιάρικα τα φρένα, ξεφεύγει η τιμή. Προτιμώ Ζ4 Μ coupe, άλλωστε από χώρους και τα 2 αμάξια πάνω-κάτω τα ίδια είναι (μιλάω για το χώρο που έχω εγώ σαν οδηγός μιας και είμαι 1.90
SuperSonic (18-12-10)
Ούτε η Ε92 Μ3 είχε τρομερά καθίσματα κι επίσης είχε μονοπίστονα (με τα κεραμικά φρένα να κοστίζουν 3-4 χιλιάρικα αν θυμάμαι καλά). Τα ίδια και η Ε46.
Δε βλέπω κάτι διαφορετικό στην 1Μ, τη στιγμή μάλιστα που είναι και πιο low budget απ'την 3άρα.
Αυτή είναι η πάγια τακτική της Bmw, να αφήνει πάντα το κάτι παραπάνω εκτός βασικού εξοπλισμού ώστε να τα σκάσει ο κάτοχος στα aftermarket προϊόντα της (performance κλπ), ακόμα και στα κορυφαία μοντέλα.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong