Σελίδα 15 από 35 ΠρώτηΠρώτη ... 5131415161725 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 141 έως 150 από 347

Θέμα: 1 Series M Coupe World Debut

  1. #141
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομιζω οτι οταν αγοραζεις Μ, καλό ειναι να το αγοράζεις σε Μ exclusive χρωμα.
    Gnx δεν είναι όλα τα Μ χρώματα ωραία σαν το sepang, οπότε στη γενίκευση δεν θα συμφωνήσω! Το πορτοκαλί του 1Μ ταιριάζει περισσότερο σε lancia Υ παρά σε Μ car!!!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. #142
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Άλλη μία αναμέτρηση για το ποιος ή μάλλον ποιο αυτοκίνητο την έχει μεγαλύτερη.

    Μερικοί έχουν μείνει στο 30άρι και πουλάνε τα 46άρια τους για να γυρίσουν 15+ χρόνια πίσω. Άλλοι πάλι θέλουν να παντρευτούν τα 46άρια για τους δικούς τους προσωπικούς λόγους.

    Το 1Μ θα είναι σίγουρα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Εξελιγμένο από το division σύμφωνα με τα νέα standards που τους έχει θέσει η εταιρεία. Και κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει ότι θα είναι πιο γρήγορο, πιο ποιοτικό και πιο σύγχρονο από παλαιότερα μοντέλα.

    Αν είναι όμορφο ή άσχημο, αν τα χρώματα ή ο εξοπλισμός μας ικανοποιούν το γούστο ή όχι, αυτό είναι σίγουρα ένα άλλο θέμα.

  3. #143
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άλλη μία αναμέτρηση για το ποιος ή μάλλον ποιο αυτοκίνητο την έχει μεγαλύτερη.

    Μερικοί έχουν μείνει στο 30άρι και πουλάνε τα 46άρια τους για να γυρίσουν 15+ χρόνια πίσω. Άλλοι πάλι θέλουν να παντρευτούν τα 46άρια για τους δικούς τους προσωπικούς λόγους.

    Το 1Μ θα είναι σίγουρα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Εξελιγμένο από το division σύμφωνα με τα νέα standards που τους έχει θέσει η εταιρεία. Και κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει ότι θα είναι πιο γρήγορο, πιο ποιοτικό και πιο σύγχρονο από παλαιότερα μοντέλα.

    Αν είναι όμορφο ή άσχημο, αν τα χρώματα ή ο εξοπλισμός μας ικανοποιούν το γούστο ή όχι, αυτό είναι σίγουρα ένα άλλο θέμα.



    Συμφωνω..
    Αλλα να σου πω κατι..
    Μηπως ορισμενοι Fan τις εταιριας δεν ειδαν με καλο ματι την M1 Coupe?

    Γιατι αν τα βαλουμε κατω μιλαμε για ενα ποιο εξελιγμενο 135..Ναι!
    Μπορει σε στησιμο να ειναι τραπεζι οπως επιση και το εντυποσιακο του αμαξωμα αλλα απο δυμαμη πιστευω οτι ευκολα η 135 βγαζει περιπου ιδια δυναμη με καποιο Tuning..λεω εγω τωρα..

    Μπορει να μην εχω καποιο Μ στην κατοχη μου αλλα γνωριζω αρκετα πραγματα ωστε να καταλαβω αν ΟΝΤΩΣ υπαρχει διαφορα.

  4. The Following User Says Thank You to SuperSonic For This Useful Post:

    alexk (18-12-10)

  5. #144
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPOWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι αν τα βαλουμε κατω μιλαμε για ενα ποιο εξελιγμενο 135..Ναι!
    Μπορει σε στησιμο να ειναι τραπεζι οπως επιση και το εντυποσιακο του αμαξωμα αλλα απο δυμαμη πιστευω οτι ευκολα η 135 βγαζει περιπου ιδια δυναμη με καποιο Tuning..λεω εγω τωρα..
    Και το 1Μ με tuning γίνεται ακόμη πιο δυνατό...
    Παιδιά, μην τρελλαθούμε . Μια χαρά αμαξάρα είναι, τώρα εαν σε κάποιους δεν αρέσει αυτά είναι υποκειμενικά κριτήρια και κανείς δεν αντιλέγει
    Απλά για καλό και για κακό αυτό θα είναι από εδώ και πέρα το Μ division είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, εμείς δεν μπορούμε να τους κάνουμε κουμάντο...

  6. #145
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν φοραγε τον s54 και κοστιζε τα ιδια λεφτα.... Και τα ειχατε να τα δωσετε, θα το αγοραζατε;

  7. #146
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    -ειχατε να τα δωσετε- δεν το λεω ειρωνικα.
    Εγω πχ δεν τα εχω...

  8. #147
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Powered by

  9. #148
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και το 1Μ με tuning γίνεται ακόμη πιο δυνατό...
    Παιδιά, μην τρελλαθούμε . Μια χαρά αμαξάρα είναι, τώρα εαν σε κάποιους δεν αρέσει αυτά είναι υποκειμενικά κριτήρια και κανείς δεν αντιλέγει
    Απλά για καλό και για κακό αυτό θα είναι από εδώ και πέρα το Μ division είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, εμείς δεν μπορούμε να τους κάνουμε κουμάντο...

    Δεν ειναι θεμα κουμαντου αλλα απλης γνωμης!
    Και βεβαια καταλαβαινουμε ολοι την γραμμη τις Μ Division αλλα λεμε και αυτα που δεν μας αρεσουν οι δεν αρεσουν σε ΕΜΕΝΑ προσωπικα...

    Ξανα λεω οτι το αυτοκινητο ειναι ομορφο και απο τι δειχνει απο χρονους σε πιστες "φωναζει"..Αλλα δεν ξερω κατα ποσο Μ ειναι και κατα ποσο Μ θα ειναι με αυτην την λογικη τα υπολοιπα!

  10. #149
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν φοραγε τον s54 και κοστιζε τα ιδια λεφτα.... Και τα ειχατε να τα δωσετε, θα το αγοραζατε;
    Με την προυπόθεση ότι είχε σωστά καθίσματα, φρένα και 100 κιλά κάτω, βεβαίως !
    Το turbo μοτέρ δεν είναι το μεγάλο μείον για εμένα.
    Είναι γελοίο όμως το 135 να έχει 6πίστονα brembo και το 1Μ να έχει τα θρυλικά μονοπίστονα αμόνια (από βάρος).

    Δεν απορρίπτω ότι μπορεί να το αγοράσω, αλλά 7 χιλιάρικα τα καθίσματα, 5 χιλιάρικα τα φρένα, ξεφεύγει η τιμή. Προτιμώ Ζ4 Μ coupe, άλλωστε από χώρους και τα 2 αμάξια πάνω-κάτω τα ίδια είναι (μιλάω για το χώρο που έχω εγώ σαν οδηγός μιας και είμαι 1.90

  11. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    SuperSonic (18-12-10)

  12. #150
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με την προυπόθεση ότι είχε σωστά καθίσματα, φρένα και 100 κιλά κάτω, βεβαίως !
    Το turbo μοτέρ δεν είναι το μεγάλο μείον για εμένα.
    Είναι γελοίο όμως το 135 να έχει 6πίστονα brembo και το 1Μ να έχει τα θρυλικά μονοπίστονα αμόνια (από βάρος).

    Δεν απορρίπτω ότι μπορεί να το αγοράσω, αλλά 7 χιλιάρικα τα καθίσματα, 5 χιλιάρικα τα φρένα, ξεφεύγει η τιμή. Προτιμώ Ζ4 Μ coupe, άλλωστε από χώρους και τα 2 αμάξια πάνω-κάτω τα ίδια είναι (μιλάω για το χώρο που έχω εγώ σαν οδηγός μιας και είμαι 1.90
    Ούτε η Ε92 Μ3 είχε τρομερά καθίσματα κι επίσης είχε μονοπίστονα (με τα κεραμικά φρένα να κοστίζουν 3-4 χιλιάρικα αν θυμάμαι καλά). Τα ίδια και η Ε46.
    Δε βλέπω κάτι διαφορετικό στην 1Μ, τη στιγμή μάλιστα που είναι και πιο low budget απ'την 3άρα.

    Αυτή είναι η πάγια τακτική της Bmw, να αφήνει πάντα το κάτι παραπάνω εκτός βασικού εξοπλισμού ώστε να τα σκάσει ο κάτοχος στα aftermarket προϊόντα της (performance κλπ), ακόμα και στα κορυφαία μοντέλα.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

Σελίδα 15 από 35 ΠρώτηΠρώτη ... 5131415161725 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP