Σελίδα 17 από 35 ΠρώτηΠρώτη ... 7151617181927 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 161 έως 170 από 347

Θέμα: 1 Series M Coupe World Debut

  1. #161
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Skyline_IS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικα ετσι οπως πανε τα πραγματα οι πραγματικοι φαν του Division θα προτιμουν τα παλια ///Μ..

    Τα 36αρια και 46αρια θα φευγουν σαν ζεστο ψωμι
    Στα 3,2lt μάλλον τα παντρευόμαστε εγώ πιστεύω, τουλάχιστον στην υπάρχουσα συγκιρία!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    alexk (19-12-10)

  3. #162
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    1. Η Μ3 δεν παίρνει άλλα φρένα από το εργοστάσιο, μην λέμε ασυναρτησίες.
    +1000...εκτός απο τα performance, όπου στο 46άρι θέλουν πατέντες...επίσεις
    οι άχρηστοι ενώ ξέρουν πόσο σημαντικό πράγμα είναι η κατανομή πέδησης, τα
    βγάζουν, μόνο για εμπρός, σε τιμή γελοία, αφήνοντας τα πίσω μαμά...φαίνεται
    τα τιμονάκια με τα φωτάκια και τα τρανζίστορ πουλάνε πιο πολύ και τα φρένα
    τα άφησαν στην άκρη...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    2. Τα φρένα στα Porsche είναι Brembo
    +1000. πάλι...ποιός είπε πως η brembo δεν βγάζει κεραμικούς δίσκους???
    η porsche ουδέποτε έχει βάλει άλλα φρένα, τουλάχιστο εδώ και 2 δεκαετίες...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    3. Τα φρένα του 1 Μ είναι τα γνωστά μονοπίστονα (σε αντίθεση με τα φανταστικά 6πίστονα Brembo του 135)
    γι'αυτό δεν έχω ιδέα...αν ώντος ισχύει όμως, είναι για τα μπάζα...ειδικά μετά
    απο τους τόσους αγανακτησμένους ιδιοκτήτες, που σχεδόν όλοι έχουν μείνει
    έστω και μία φορά απο φρένα...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    4. 3 μόνο Μ μοντέλα έχουν φορέσει πολυπίστονα (Μ5 Ε34Nurburgring edition, 850csi και Μ3 GTS)
    αυτό τώρα γιατί το έγραψες...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Driver M δεν ανέφερα ποτέ ότι μου αρέσει το Μ3 Ε92 για τους γνωστούς λόγους (μαούνι μεγάλο) και άλλωστε εγώ CSL έχω.
    Δεν σημαίνει ότι επειδή τα νέα Μ είναι για χοντρόκωλους βασιλιάδες της ευθείας που θέλουν πολλά κυβικά ότι πρέπει να το καταπιώ και να ακολουθήσω την πορεία της Μ να φτιάχνει ΚΟΥΡΣΕΣ για Ρώσους, Άραβες κτλ.
    μα ρε αλέξη δεν διαβάζεις???είναι 10 δευτερόλεπτα γρηγορότερο απο το Ε46.
    τι ψάχνεις ρε φίλε να βρείς...εδώ λέμε και ξαναλέμε...
    1) το division μέχρι σήμερα με μοτέρ ειδικής ισχύος, τάπωναν τον ανταγωνισμό,
    χωρίς περιφερειακές μπούρδες...
    2) έχουν το mega σλόγκαν, η παραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται και το έχω διαβάσει,
    τουλάχιστο απο τους μισούς που θέλουν να βγάλουν τον άσσο και τα τουρμπίσια
    της bmw αμαξάρες...επίσεις οι ίδιοι καμαρώνουν, για το πόσο εύκολα ένας Ν54
    πατάει ένα ///Μ3 στην ευθεία.
    3) υπάρχουν οι άλλοι μετά που΄έχουν κάνει πιπίλα σε κάθε ποστ για κάποιο αμάξι,
    το βαρος του και απο την άλλη τα 1570 κιλά δεν τους πειράζουν σε ένα αμάξι
    πορδή...
    επειδή ένα αμάξι είναι πιο γεμάτο στις μεσαίες στροφές και έχει κοντύτερο μεταξόνιο
    και κάνει 10 δεύτερα λιγότερο απο ένα αμάξι 10ΕΤΙΑΣ τα σπάει...
    4) δεν είναι καθόλου θύματα του μάρκετινγκ, απλά ότι και να βγάλει το division,
    απλά respect...
    βλέπεις το division ξέρει καλύτερα και όλοι εμείς που έχουμε σχηματίσει γνώμη
    πλέον, δεν ξέρουμε τι μας γίνεται...τι να μας πείς και εσύ ρε αλέξη...ένα csl
    έχεις να πούμε, έχεις οδηγήσει όλο τον στόλο της bmw και γυρίζεις στις ευρωπαικές πίστες,
    τρέχοντας με κάτι ψωροgt3 - gtr - gt3 rs - ferrariκά κτλ κτλ...ξέρεις εσύ καλύτερα
    απο τα θύματα του division???
    5) για να δούμε δλδ και τι ακριβώς λέγεται απο τις ίδιες πλευρές...ναι μεν είναι
    ένα ///Μ με ότι αυτό συνεπάγεται, αλλά απο την άλλη το target group είναι ο μέσος
    αμερικάνος, που θέλει να ψήνει καφεδάκι μέσα στο αμάξι, όταν τρέχει μέσα στην
    πίστα...ενώ μέχρι τώρα, στα διαφημηστικά καμαρώναμε, born in the racetrack
    to live in the streets, η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται.
    6) όπως καταλαβαίνεις, ο καθένας γράφει ότι θέλει...μερικοί αρκούνται στο να
    υπερηφανεύονται στον καφέ, το πόσο γαμάουα είναι τα καινούρια ///Μ, επειδή
    έτσι γράφουν οι φυλάδες...
    θα γούσταρα πολύ πάντως ΤΩΡΑ να βγάλει η audi για μια φορά ένα πισωκίνητο
    ν6 τούρμπο με καμμιά 1400 κιλά, για να δούνε όλοι αυτοί που γράφουν ποια
    είναι η κατάντια του division...ξέρεις τι θα λένε τότε όλοι όσοι πιπιλάνε τα 10
    δευτερόλεπτα???ναι αλλά ///Μ δεν είναι, δεν έχουν τιμόνι και ότι άλλο παπαριά
    μπορείς να φανταστείς...γιατί βλέπεις εμείς είμαστε οι κοντόφθαλμοι και όχι αυτοί,
    που μέχρι και σκατά να βγάλει το division αυτοί θα το ονομάσουν motorsport.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. #163
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παιδιά μια διευκρίνιση. Η 6πιστονη δαγκανα της brembo ζυγίζει 7,3 κιλά. Η μονοπιστονη του csl ζυγίζει 5,3 κιλά. Πιστεύω οτι εάν ήταν πιο μελετημένη η ροή του αέρα μπροστά θα ήταν αλλά φρένα. Επίσης όλοι όσοι έχετε δοκιμάσει τακακια aftermarket έχετε δει πόσο σκατα είναι τα μαμά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gnx : 19-12-10 στις 09:52

  5. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    Thomelef (19-12-10)

  6. #164
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά μια διευκρίνιση. Η 6πιστονη δαγκανα της brembo ζυγίζει 7,3 κιλά. Η μονοπιστονη του csl ζυγίζει 5,3 κιλά. Πιστεύω οτι εάν ήταν πιο μελετημένη η ροή του αέρα μπροστά θα ήταν αλλά φρένα. Επίσης όλοι όσοι έχετε δοκιμάσει τακακια aftermarket έχετε δει πόσο σκατα είναι τα μαμά.
    by far και ακόμα παραπέρα!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #165
    Εγγραφή
    13-01-10
    Περιοχή
    Fangcheng
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    1.354
    Thanked
    1525
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα 3,2lt μάλλον τα παντρευόμαστε εγώ πιστεύω, τουλάχιστον στην υπάρχουσα συγκιρία!
    Aπο αποψη κυβικων κλπ στην ελλαδα ναι.Απο αποψη βενζινης οχι..

    Προτιμω το παλιο το 36αρι,τον κουβα για μερικους αλλα στις στροφες το ζοριζεις, νιωθεις οτι εισαι εσυ και το αμαξι και δεν παρεμβαινει καποιος αλλος.Βλεπεις σε αντιθεση τα καινουργια πιτα στα ηλεκτρονικα,παρα πολυ ηλεκτρονικο.


    θυμαμαι ακομα το βιντεο με το Ε92 που ποσταρε ο Monsta με τον ταλιμπαν που μπηκε στο nurburing και απλα εκανε οτι να ναι.Τα ιδια πραγματα να εκανε σε ενα 46αρι ή κανα 36αρι θα ειχε γινει αγκαλιτσα με τις μπαρες..

  8. The Following User Says Thank You to Skyline_IS For This Useful Post:

    Thomelef (19-12-10)

  9. #166
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Eγω παλι εχω την εντυπωση οτι η MOVIT βγαζει φρενα τις πορσε..
    Συγκεκριμενα ειχα διαβασει ξενο αρθρο που ελεγε οτι η δαγκανα εγραφη ορσε ενω ειναι MOVIT...

    Iσως να κανω και λαθος.

  10. #167
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPOWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eγω παλι εχω την εντυπωση οτι η MOVIT βγαζει φρενα τις πορσε..
    Συγκεκριμενα ειχα διαβασει ξενο αρθρο που ελεγε οτι η δαγκανα εγραφη ορσε ενω ειναι MOVIT...

    Iσως να κανω και λαθος.
    BREMBO...σε όλα της τα μοντέλα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #168
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά μια διευκρίνιση. Η 6πιστονη δαγκανα της brembo ζυγίζει 7,3 κιλά. Η μονοπιστονη του csl ζυγίζει 5,3 κιλά. Πιστεύω οτι εάν ήταν πιο μελετημένη η ροή του αέρα μπροστά θα ήταν αλλά φρένα. Επίσης όλοι όσοι έχετε δοκιμάσει τακακια aftermarket έχετε δει πόσο σκατα είναι τα μαμά.
    Δαγκάνα CSL 1 + 2 = 5.5 kg ( https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ke_pad_sensor/ )

    Δαγκάνα 135 5.1 kg ( https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ke_pad_sensor/ )

    Τα προβλήματα της μονοπίστονης είναι μικρή θερμοχωρητικότητα, πατάει στραβά το τακάκι (όχι ομοιόμορφα) και δεν έχει καλή αίσθηση/προοδευτικότητα όπως μια πολυπίστονη.

  12. #169
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    +1000...εκτός απο τα performance, όπου στο 46άρι θέλουν πατέντες...επίσεις
    οι άχρηστοι ενώ ξέρουν πόσο σημαντικό πράγμα είναι η κατανομή πέδησης, τα
    βγάζουν, μόνο για εμπρός, σε τιμή γελοία, αφήνοντας τα πίσω μαμά...φαίνεται
    τα τιμονάκια με τα φωτάκια και τα τρανζίστορ πουλάνε πιο πολύ και τα φρένα
    τα άφησαν στην άκρη...
    To bmw performance δίνει πίσω διπίστονες brembo Θωμά

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    μα ρε αλέξη δεν διαβάζεις???είναι 10 δευτερόλεπτα γρηγορότερο απο το Ε46.
    τι ψάχνεις ρε φίλε να βρείς...εδώ λέμε και ξαναλέμε...
    ....
    ν6 τούρμπο με καμμιά 1400 κιλά, για να δούνε όλοι αυτοί που γράφουν ποια
    είναι η κατάντια του division...ξέρεις τι θα λένε τότε όλοι όσοι πιπιλάνε τα 10
    δευτερόλεπτα???ναι αλλά ///Μ δεν είναι, δεν έχουν τιμόνι και ότι άλλο παπαριά
    μπορείς να φανταστείς...γιατί βλέπεις εμείς είμαστε οι κοντόφθαλμοι και όχι αυτοί,
    που μέχρι και σκατά να βγάλει το division αυτοί θα το ονομάσουν motorsport.
    Ξέρεις τι γίνεται Θωμά, εγώ έχω μεγάλη πώρωση με τη BMW, αντίθετα με το τι πολλοί νομίζουν επειδή δεν μου αρέσουν νέα μοντέλα.
    Τα αυτοκίνητα δεν αγοράζονται με νούμερα, αγοράζονται με την καρδιά. Τα νούμερα όμως επηρρεάζουν την καρδιά μου μιας και αλλάζει η αίσθηση της οδήγησης.
    Για παράδειγμα λατρεύω το Ζ3 μου γιατί είναι μόλις 1300 κιλά και για παράδειγμα αυτές τις μέρες που ανεβαίνω κάτι βουνά εδώ με φουλ χιόνι, μπορώ να ανεβαίνω με 60-90 χλμ/ώρα (με 3η και 4η) και να κάνω ντρίφτ σε όλη μα όλη τη διαδρομή. Ξέρεις γιατί ? Γιατί είναι ΕΛΑΦΡΥ, το 325 δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβει εκεί πάνω με τα 1800 κιλά του (+500 από το Ζ3).

    Για εμένα τα πάντα είναι αίσθηση και δεν με ενδιαφέρει να είμαι ο πρωταθλητής της Γερμανικής autobahn ή της Κερατέας.

    Μερικοί είναι νέοι στην μάρκα και στα μοντέλα Μ, γι'αυτό πείθονται/ενθουσιάζονται τόσο εύκολα με τα νέα μοντέλα.

    Εξέλιξη = βελτιώση
    Η Μ πάντα εξέλισσε τα αυτοκίνητα να γίνονται όσο το δυνατόν καλύτερα.
    Πως να ξεχάσω το M3 EVO (το Ε36 3.2 321HP για όσους δεν ξέρουν τον όρο) που είχε πόρτες αλουμίνιου, εμπρός ψαλίδια αλουμινίου, άλλο πλαίσιο από το τρίλιτρο και ήταν ΑΛΛΟ αυτοκίνητο ?
    Πως να ξεχάσω όταν βγήκε το Ζ3 Μ coupe και οι περισσότεροι είπανε ότι είναι κακάσχημο (εγώ το λάτρεψα από την πρώτη μέρα) και η BMW Μ είπε "δεν το φτιάξαμε για να είναι όμορφο, το φτιάξαμε για να στρίβει !". Πως να ξεχάσω την φωτογραφία στο προσπέκτους με το Μ coupe (αυτό είναι το όνομά του παρεπιπτόντως) σε ένα Ελβετικό/Αυστριακό πάσο γεμάτο φουρκέτες ?

    Και τώρα βλέπουμε το "back to purism" 1 Μ με το μοτέρ του Ζ4 135is να είναι το "άγριο", το "πειρατικό", το "ρεϊσόνι" να εξακολουθεί να φοράει ΜΟΝΟΠΙΣΤΟΝΑ (γαμώ το σπίτι τους) και νορμάλ καθίσματα.

    Αλλά βλέπεις στην συζήτηση της καφετέριας όλοι θα το πέρνανε.
    Άν κάποιος θέλει πραγματικά να το πάρει τον προβληματίζουν αυτά !
    Γιατί με το 1 Μ μετά από 3 γύρους στην Μόντσα θα μείνεις από φρένα, και ξέρω πολύ καλά τι λέω γιατί ο φίλος μου ο Κάρλο (άλλος "γνώστης" της καφετέριας) εμπιστευόταν όπως μου είπε τα φρένα της BMW στο M3 E92 του και 3 γύρους μετά στην Μόντσα έπαθε ΣΟΚ και δεν πίστευε στα μάτια του ότι δεν αντέχουν ούτε για 3 γύρους.
    Παρεπιπτόντως το πούλησε το μαούνι του και πήρε CSL
    Έτσι λοιπόν, το 1 Μ είναι φουσκωμένο, με πίσω μπλοκέ και αυτά.
    Επαναλαμβάνω, άν το πάρεις και θέλεις να το τρέχεις θες φρένα και καθίσματα τουλάχιστον, δηλαδή + 12χιλ ευρώ.
    ΟΝΕΙΡΟ !

  13. The Following 5 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    A8hnaios (29-01-11), EVERGET (19-12-10), Specialized (19-12-10), Stamatis (19-12-10), Stathis (20-12-10)

  14. #170
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Ναι αλλα φρενα θέλουν ΟΛΑ, CSL included!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gnx : 19-12-10 στις 12:01

  15. The Following 2 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    alexk (19-12-10), Thomelef (19-12-10)

Σελίδα 17 από 35 ΠρώτηΠρώτη ... 7151617181927 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP