manos (14-12-10)
Αρηtent, πάρε ένα https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1121243/ στο χρώμα που γουστάρεις και σε τιμή ευκαιρίας![]()
προφανώς και κάνουμε πλάκα...το ότι δεν έχει βγάλει, σημαίνει πως δεν μπορεί???
αλοίμονο μας αν πιστεύουμε πως η χόντα υπερτερεί στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες απο την πεμβε...
έχεις δεί πως πάει ένα s2k μέχρι τις 6500 που τερματίζει ένα 320???έχεις
υπόψιν σου πως το συγκεκριμένο αμάξι κατεβάζει εννιάρες???
μπορείς να φανταστείς ένα 320 με 3000 στροφές ακόμα???respect στα
χόντα, αλλά μην λέμε και ότι θέλουμε...η πεμβε έχει μοτέρ, που η
χόντα ούτε στα πιο τρελά της όνειρα δεν βλέπει.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (15-12-10)
ξερεις πολυ καλα τις αποψεις μου οι οποιες ειναι σχεδον μεροληπτικες υπερ του ''ελικα''.
ειδικα για το s2k ξερεις κι εσυ οτι κυκλοφορουν κοματια στη θεσσαλονικη τα οποια πιανουν 11000στροφες (εστω και σκαλισμενα)!!
Σε καμια περιπτωση δε λεω το τι μπορει και δε μπορει να κανει η bmw. Αυτο το ξερει μονο η ιδια η bmw.
Παντως εγω ο ιδιος κανω κρα για ενα τετοιο ατμοσφαιρικο διλιτρο μοτερ.Το προτιμω ομως σε Ζ4 για να αποφυγουμε τα τριξιματα
Δεν ειναι ετσι οπως τα λες..
Το Nsx-r ειναι ειδικο αμαξι οπως ειπες.. το Gtr τι ειναι δηλαδη??
Ειτε σαν εκδοση NSX-R ειτε σαν NSX ειναι απο τα κορυφαια ατμοσφαιρκα κεντρομηχανα που φτιαχτηκαν ποτε!
Ο Νομος τις Ιαπωνιας ειναι να βγαινει αυτοκινητο παραγωγης στα 280 αλογα{αν το γνωριζεις}..οποτε καταλαβαινεις του περιορισμους και δεν τιθεται συγκριση με ενα Gtr euro..
Oποτε δεν ειναι μονο το s2000 γρηγορο αυτοκινητο υπαρχουν και καποια αλλα οπως integra type-r DC2-DC-5 το ταπερ ep3 το ek9 με το B16b[1600-185 αλογα] οπως και το honda legend me v6 μοτερ{το πρωτο αυτοκινητο με 8ταχυτο κιβωτιο}...Και υπαρχουν και αλλα με λιγο ψαξιμο ισως τα βρεις.
Οι κινητηρες σειρας B δεν κακοεπεσε σε κανενα μηχανικο η hondakia που ψαχνοταν και ψαχνονται ακομα για την βελτιωση του μια χαρα κινητηρες ειναι ασχετος την χρονολογια τους την ιποδυναμη σε ατμοσφαιρα με χρι τωρα Παντως κανεις δεν καταφερε να την βγαλει..οποτε ΝΑΙ εχει μεινει πισω.
Και επειμενω οτι η honda ειναι οτι καλυτερο απο ιαπωνια πλευρα γιατι εχει και μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ιστορια πισω τις απο αγωνες και κινητηρες στην F1 {ΗONDA-MACLAREN}που δεν μπορεις να αγνοησεις οποτε μην μου λες για απρχιαομενους κινητηρες την ωρα που η Νισσαν εβγζε το Nissan Almera...
Ξαναλεω οτι πρεπει να ειναι πολυ καλο αυτοκινητο το Gtr {δεν ειχα την τυχη να το οδηγησω} αλλα μην συγκρινουμε την Νισσαν με την Πορσε..ΕΛΕΟΣ!!
Τα 280 αλογα μεγιστη ανακοινωσιμη ιπποδύναμη δεν ηταν νομος, ηταν μια ατυπη συμφωνια των κατασκευαστών στην Ιαπωνια η οποια εχει πλεον καταστρατηγηθεί.
Και σαφως η λεξη Χοντα ειναι συνειφασμένη με το μοτερ.
Οταν αναφερα νομος το ειπα ποιο γενικοτερα για να το καταλαβει καποιος που δεν γνωριζει..τεσπα!
Τα αυτοκινητα στην ιαπωνια δεν βγαινουν πανω απο 280 αλογα ασχετως αν ολοι οι κατασκευαστες κλεβουν...Οπως η toyota στην supra 300 αλογακια.
@MPOWER
πιστεψε με γνωριζω πολλα και απο Honda και απο Ιαπωνεζικα αμαξια οσο λιγοι και τα εχω σχεδον ολα διπλοτεσταρισμενα!
Τωρα αν εσυ νομιζεις οτι η Honda με τα Σιβικ των 185 ιππων,τα Ιντεγκρα των 197 ιππων και τα S2000 των 240 ιππων με τα ιδια μοτερ εδω και 15 χρονια, ειναι κορυφαια και εξελίξημη εταιρία στην ιαπωνία και αγνοεις την εξεληξη την τελευταια δεκαπενταετία της
Μιτσουμπιση με τα (Εβο),
Της Σουμπαρου (με τα Ιμπρεζα),
Της Τογιοτα (με τα Σούπρα),
Της Νισσάν ( με γκάμα απο 180sx, 200sx, 300zx, skyline GT-S, και ολη την σειρα των GT-R απο το 32 μεχρι το 34)
τι να πω...
παω πασο μεχρι να τα δεις απο κοντα και ισως αναθεωρησεις...
Εμενα η γνωμη μου ( αφου εχω προσωπικη εμπειρία απο ολα σχεδον τα Ιαπωνικα γρηγορα αμαξια) ειναιν οτι η Χοντα ειναι καλη στα οικονομικα, στα υβριδικά, αντε και για κανα μηχανακι ( που και εκει απ οτι ακουσα χανει και απο το GSX-R)
alexk (15-12-10)
Γνωριζω και εχω ασχοληθει αρκετα και εγω..ειχα το integra type-r και το civic vti Δεν ειπα ομως πουθενα οτι ειναι η ποιο εξελιξημη εταιρια..απλα ανεφερα οτι απο Ιαπωνια ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ μονο Χοντα ειτε για την Ιστορια τις ειτε για τους παλιους κινητηρες τις..
Και εδω που τα λεμε ασχετα με την ιστορια τις και τους κινητηρες τις ειναι οι ποιο σκλυροπυρινικη εταιρια απο την μερια των σχιχστοματιδων.
Δεν ειπα οτι δεν εχει βγαλει η Νισσαν καλα αυτοκινητα απλα εγω ανεφερα την προτιμηση μου και η Τογιοτα εχει βγαλει κορυφαια.. Trueno AE86 που το θαυμαζω.Αλλα την χοντα δεν την παινει.
Τελοσπαντων.. προσωπικη εκτιμηση ειναι και δεν θα χαλασουμε τις καρδιες μας.
δεν υπαρχει θεμα τωρα να χαλασουμε τις καρδιες μας.
συζητηση κανουμε.
Επειδη το θρεντ ειναι για το GTR και η συζητηση μεταφερθηκε στη εξελιξη της Ιαπωνικης αυτοκινητοβιομηχανιας η αληθεια ειναι οτι τα τελευταια χρονια και μεχρι σημερα η Χόντα δεν εχει να παρουσιασει κατι που να εντυπωσιαζει καποιον που θα ηθελε ενα πραγματικα γρηγορο αμαξι.
Η εταιρια αυτη οπως δειχνουν και τα βηματα που κανει εχει δωσει εμφαση στην εξελιξη οικονομικων και υβριδικών μοτερ.
Με λιγα λογια με τον ρυθμο που πάει θα βγαλει αντιστιχο αμαξι του GTR σε 20 χρονια και αν το καταφερει...
Στο θεμα γρηγορων αυτοκινητων εδω και χρονια ειναι πολυ πισω απο αλλους ιαπωνες. Ακομη και οταν πριν βγει το S2000 και ειχε σαν καλυτερα αμαξια τα Σιβικ και τα Ιντεγκρα με τα "Β" μοτερ οι αλλοι εβγαζαν GT-R, EVO, STI, RX7, και Σουπρα.
Τι να παει να κανει το Σιβικ και το Ιντεγκρα με αυτα τωρα?...
Απλα εκαναν ονομα γιατι ηταν φτηνα, οικονομικα, στροφραν ψηλα, εκαναν θορυβο, και αμα τα τουρπιζες τσουλουσαν λιγο μεχρι να σπασουν.
Η χαρα του πιτσιρικα δηλαδη . Και δεν το λέω για σενα γιατι ειχα και εγω Χοντα καποτε.
SuperSonic (14-12-10)