επειδή όλα είναι και θέμα προσωπικότητας, εγώ έχω να πώ πως το κατόρθωμα ΔΕΝ είναι
να βγάλει μια εταιρεία ένα ταχύτερο αμάξι για να κοντράρει την πόρσε ή την φεράρι ή την
λάμπο...όλες αυτές οι εταιρείες, απο την πρώτη μέρα ίδρυσης τους ξεκίνησαν, με ένα μόνο
στόχο. να κερδίσουν το στοίχημα που έβαζαν κατά καιρούς με τον εαυτό τους. ανέπτυξαν
κάθε μια απο αυτές, ένα ξεχωριστό στύλ και προσωπικότητα, τα οποία έμειναν πλέον στην
ιστορία. αυτό είναι άξιο λόγου και όχι τα νούμερα - τα βίντεο στο youtube και τα άρθρα στις
διάφορες φυλλάδες, απο τραγικά αντικειμενικούς δημοσιογράφους που δεν σέβονται τπτ
και αρκετοί απο αυτούς μπορεί να είναι και πληρωμένοι...
μαγκιά είναι να επινοήσεις κάτι, να το αναπτύξεις και να καταφέρεις να αποκτήσεις κοινό,
το οποίο να εκτιμά αυτό που κάνεις και να ακολουθεί την εξέλιξη σου, παράλληλα με πολούς
που γνωρίζουν την αξία σου και απλά παρακολουθούν για να μην είναι έξω απο τα δρόμενα.
όλα αυτά τα έχουν πετύχει οι πιο πάνω εταιρείες και είναι πλέον οι πρωτοπόροι της αυτοκίνησης.
οι άνθρωποι κατορθώνουν σχεδόν κάθε χρόνο να ξεπερνάν τον εαυτό τους και να βάζουν
τον πύχη πιο ψηλά, γιατί έτσι έχουν μάθει να κινούνται δεκαετίες ολόκληρες.
ωραία καλό το gtr. δε λέω. και τεχνολογία και γκάζια και χίλια δυο...γιατί φτιάχτηκε όμως???
απλά για να περάσει την πόρσε. ωραίο κρητήριο για ένα αμάξι που βγαίνει κάθε 10 χρόνια.
ένας κινητήρας σε διάταξη βε, με τούρμπο και τετρακίνηση με πολά ηλεκτρονικά...σα να λέμε
δλδ ένα άουντι αρκετά εξελιγμένο.
γενικότερα πιστεύω πως τα αμάξια αυτά είναι απλά αυτοκίνητα χωρίς καμία προσωπικότητα,
και είναι φτιαγμένα, χωρίς κανένα σεβασμό προς τον πελάτη. εξού και τα βόδια που αγοράζοντας
τα υπερηφανεύονται, πως κάπου, κάποτε, το αμάξι μου έκανε καλύτερο χρόνο απο την πόρσε,
ή την φεράρι ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
To gtr είναι ένα αυτοκίνητο που έχει βαλθεί να ξεφτυλίσει χρονόμετρα και αυτοκίνητα διπλάσιας και βάλε αξίας και αυτό είναι για εμένα ένα σπουδαίο κατόρθωμα για τη nissan.
Οκ μπορεί να μην έχει την αίσθηση μιας πόρσε ή μιας φερράρι, αλλά δεν είναι για όλους αυτό το ζητούμενο (παρότι για εμένα είναι).
Από εκεί και πέρα, η τελευταία έκδοσή του είναι ακόμα γρηγορότερη και να δω τι θα βρουν πάλι να λένε στο Zuffenhausen για ψεύτικους χρόνους, αγωνιστικά λάστιχα κλπ. Οι μεγάλες εταιρείες όπως η Porsche οφείλουν να παραδέχονται κάποια πράγματα ή απλά να μην τα σχολιάζουν, γιατί ειδάλλως εκτίθενται ανεπανόρθωτα.
Το gtr αποδείχτηκε με βίντεο πως είναι παντού γρηγορότερο από την 911Τ, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι καλύτερο ή πιο σπορ αυτοκίνητο.
Πιο γρήγορο όμως είναι και έχει σχεδόν τα μισά λεφτά.
Αυτό από μόνο του λέει πολλά για το τι κατάφεραν οι Ιάπωνες και πρέπει να αποτελέσει μάθημα και για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές και ιδίως για εταιρείες όπως η δικιά μας που σιγά σιγά μένουν πίσω στο κυνήγι του ανταγωνισμού, ακόμα και με ειδικά υποτίθεται αυτοκίνητα όπως η GTS.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
aristent (14-12-10), Nick bmwlover (14-12-10), paganis (14-12-10), S8N (14-12-10)
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Έχει οδηγήσει κανείς σας GT-R ?
Ξέρει κανένας κάτοχο ?
Γιατί εγώ έχω κάνει και τα 2 και εντάξει μόνο θαύμα δεν είναι το όχημα.
Παγίδα μεγάλη είναι![]()
Παιδια θα μπορουσα να γραφω ωρες πολλες για το νισαν...εξαισιο αυτοκινητο,που σε κανει να νομιζεις οτι γαμ... οτι κινειται...μεχρι που σε πετυχαινουν 2 996 τουρμπο απο Βουλιαγμενη μεχρι Σουνιο και τελικα βγαινεις (ευτυχως ελαφρα) απο το δρομο στην προσπαθεια να ακολουθησεις...
1)λαστιχα...το αμαξι φοραει σεμι σλικ bridgestone...ψαχτε στο νετ να δειτε οτι ο chief engineer της Toyo δεν εδωσε πρασινο φως για παραγωγη του 888 στη διασταη του νισαν,γιατι απλα στις δοκιμες εξελιξης του ηταν ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ απο το μαμα...Τοσο καλο λαστιχο εχει...τιμη?4000Ε στην αντιπροσωπεια...
2)Εμφανισιακα εμενα μου αρεσει πολυ...το βρισκω ομορφο και το θαυμαζω...Τα φερραρι ομως τα προσκυναω...Ελεος...
3)Εχοντας οδηγησει νισαν...ειναι πολυ ευκολο να το φερεις στο οριο του...παει σχεδον μονο του...Οταν ξεπερασεις τα ορια προσφυσης των ελαστικων...δυσκολευει καπως,και σιγουρα ενα Ε46Μ3CSL μου αρεσει πολυ περισσοτερο...
4)ειναι λαθος να το συγκρινουμε με πορσε τουρμπο...Ειπαμε καλο,ωραιο,γρηγορο...αλλα χαλαρωστε ρε παιδια...Αλλο το ενα,αλλο το αλλο...
5)αν δεν ημουνα λατρης της πορσε (και της BMW) πιθανον να το αγοραζα...Θα με ενοχλουσε παρα πολυ ομως η μειωμενη αξιοπιστια του,ιδιως στη μεταδοση...Ειναι τραγικο να εχεις launch και να απαγορευεται να το χρησιμοποιεις...Κανενα νισαν δεν κανει 0-100 σε 3...με νορμαλ μεταδοση...Αυτο ειναι λαθος...
6)Η προσπαθεια της νισαν ειναι θαυμασια και επιτυχημενη...Ελπιζω στο μελλον να βελτιωσουν και την αντοχη του στη σκληρη χρηση,ωστε να εχουν αντιγραψει και αυτον τον τομεα της πορσε...
7)η συντηρηση ειναι αντε γεια...Μαζι με τακακια ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αλλαζεις και δισκους...κοστος?διπλασιο απο την 911 τουρμπο...(περιπου 2000Ε για εμπρος)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
E60_Arkadia (14-12-10), ghost-rider (14-12-10), NickE60 (14-12-10), S8N (14-12-10), Thomelef (14-12-10)
έτσι...το αμάξι είναι τραγικά ασύμφορο και είναι παγίδα απο την χαμηλή τιμή αγοράς του...
απλά κάντε τον κόπο και διαβάστε λίνκ με ανθρώπους που βλαστήμησαν την ώρα
και την στιγμή που το αγόρασαν, και σταματήστε να επαναλαμβάνεται γραφόμενα
περιοδικών και εκπομπών...
εδώ ο άλλος με ένα μικρό στούκο μπροστά, που σε ένα απλό αμάξι θα είχε ζημιά
της τάξεως των 2000 ευρώ, του κόστισε 15 χιλιάρικα...
+όλα αυτά που αναφέρει ο δημήτρης πιο πάνω, και ακόμα πιστέυετε στο παραμύθι
πως το αμάξι είναι ευκαιρεία???
επίσεις ποιός λέει πως ένα αμάξι είναι καλό όταν μπορεί να οδηγηθεί με 1002
ηλεκτρονικά???ένα αμάξι είναι καλό όταν μπορεί να οδηγηθεί στο όριο, λόγο καλής
μελέτης στα πάντα, και όχι εκτεταμένης χρήσης σε μπλιμπλίκια.
επίσεις όλοι εσείς που αμφισβητειται τα λεγόμενα της πόρσε περί συνθηκών για
τους χρόνους που έγραψαν τα 2 αμάξια, έχετε ιδέα την διαφορά ενός ημισλίκ ελαστικού
έστω και λιωμένου, με την διαφορά ενός συμβατικού που φορούσε το 997 τούρμπο???
επίσεις πως μπορεί ένα αμάξι να είναι καλό όταν κρατιέται στον δρόμο ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ
δίπλα στον ανταγωνισμό μόνο με τέτοιου είδους λάστιχα???
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Porsche uber alles!!
ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ.....