Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 88

Θέμα: Nissan GTR....

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδια θα μπορουσα να γραφω ωρες πολλες για το νισαν...εξαισιο αυτοκινητο,που σε κανει να νομιζεις οτι γαμ... οτι κινειται...μεχρι που σε πετυχαινουν 2 996 τουρμπο απο Βουλιαγμενη μεχρι Σουνιο και τελικα βγαινεις (ευτυχως ελαφρα) απο το δρομο στην προσπαθεια να ακολουθησεις...
    1)λαστιχα...το αμαξι φοραει σεμι σλικ bridgestone...ψαχτε στο νετ να δειτε οτι ο chief engineer της Toyo δεν εδωσε πρασινο φως για παραγωγη του 888 στη διασταη του νισαν,γιατι απλα στις δοκιμες εξελιξης του ηταν ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ απο το μαμα...Τοσο καλο λαστιχο εχει...τιμη?4000Ε στην αντιπροσωπεια...
    2)Εμφανισιακα εμενα μου αρεσει πολυ...το βρισκω ομορφο και το θαυμαζω...Τα φερραρι ομως τα προσκυναω...Ελεος...
    3)Εχοντας οδηγησει νισαν...ειναι πολυ ευκολο να το φερεις στο οριο του...παει σχεδον μονο του...Οταν ξεπερασεις τα ορια προσφυσης των ελαστικων...δυσκολευει καπως,και σιγουρα ενα Ε46Μ3CSL μου αρεσει πολυ περισσοτερο...
    4)ειναι λαθος να το συγκρινουμε με πορσε τουρμπο...Ειπαμε καλο,ωραιο,γρηγορο...αλλα χαλαρωστε ρε παιδια...Αλλο το ενα,αλλο το αλλο...
    5)αν δεν ημουνα λατρης της πορσε (και της BMW) πιθανον να το αγοραζα...Θα με ενοχλουσε παρα πολυ ομως η μειωμενη αξιοπιστια του,ιδιως στη μεταδοση...Ειναι τραγικο να εχεις launch και να απαγορευεται να το χρησιμοποιεις...Κανενα νισαν δεν κανει 0-100 σε 3...με νορμαλ μεταδοση...Αυτο ειναι λαθος...
    6)Η προσπαθεια της νισαν ειναι θαυμασια και επιτυχημενη...Ελπιζω στο μελλον να βελτιωσουν και την αντοχη του στη σκληρη χρηση,ωστε να εχουν αντιγραψει και αυτον τον τομεα της πορσε...
    7)η συντηρηση ειναι αντε γεια...Μαζι με τακακια ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αλλαζεις και δισκους...κοστος?διπλασιο απο την 911 τουρμπο...(περιπου 2000Ε για εμπρος)
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    E60_Arkadia (14-12-10), ghost-rider (14-12-10), NickE60 (14-12-10), S8N (14-12-10), Thomelef (14-12-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια θα μπορουσα να γραφω ωρες πολλες για το νισαν...εξαισιο αυτοκινητο,που σε κανει να νομιζεις οτι γαμ... οτι κινειται...μεχρι που σε πετυχαινουν 2 996 τουρμπο απο Βουλιαγμενη μεχρι Σουνιο και τελικα βγαινεις (ευτυχως ελαφρα) απο το δρομο στην προσπαθεια να ακολουθησεις...
    1)λαστιχα...το αμαξι φοραει σεμι σλικ bridgestone...ψαχτε στο νετ να δειτε οτι ο chief engineer της Toyo δεν εδωσε πρασινο φως για παραγωγη του 888 στη διασταη του νισαν,γιατι απλα στις δοκιμες εξελιξης του ηταν ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ απο το μαμα...Τοσο καλο λαστιχο εχει...τιμη?4000Ε στην αντιπροσωπεια...
    2)Εμφανισιακα εμενα μου αρεσει πολυ...το βρισκω ομορφο και το θαυμαζω...Τα φερραρι ομως τα προσκυναω...Ελεος...
    3)Εχοντας οδηγησει νισαν...ειναι πολυ ευκολο να το φερεις στο οριο του...παει σχεδον μονο του...Οταν ξεπερασεις τα ορια προσφυσης των ελαστικων...δυσκολευει καπως,και σιγουρα ενα Ε46Μ3CSL μου αρεσει πολυ περισσοτερο...
    4)ειναι λαθος να το συγκρινουμε με πορσε τουρμπο...Ειπαμε καλο,ωραιο,γρηγορο...αλλα χαλαρωστε ρε παιδια...Αλλο το ενα,αλλο το αλλο...
    5)αν δεν ημουνα λατρης της πορσε (και της BMW) πιθανον να το αγοραζα...Θα με ενοχλουσε παρα πολυ ομως η μειωμενη αξιοπιστια του,ιδιως στη μεταδοση...Ειναι τραγικο να εχεις launch και να απαγορευεται να το χρησιμοποιεις...Κανενα νισαν δεν κανει 0-100 σε 3...με νορμαλ μεταδοση...Αυτο ειναι λαθος...
    6)Η προσπαθεια της νισαν ειναι θαυμασια και επιτυχημενη...Ελπιζω στο μελλον να βελτιωσουν και την αντοχη του στη σκληρη χρηση,ωστε να εχουν αντιγραψει και αυτον τον τομεα της πορσε...
    7)η συντηρηση ειναι αντε γεια...Μαζι με τακακια ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αλλαζεις και δισκους...κοστος?διπλασιο απο την 911 τουρμπο...(περιπου 2000Ε για εμπρος)
    έτσι...το αμάξι είναι τραγικά ασύμφορο και είναι παγίδα απο την χαμηλή τιμή αγοράς του...
    απλά κάντε τον κόπο και διαβάστε λίνκ με ανθρώπους που βλαστήμησαν την ώρα
    και την στιγμή που το αγόρασαν, και σταματήστε να επαναλαμβάνεται γραφόμενα
    περιοδικών και εκπομπών...
    εδώ ο άλλος με ένα μικρό στούκο μπροστά, που σε ένα απλό αμάξι θα είχε ζημιά
    της τάξεως των 2000 ευρώ, του κόστισε 15 χιλιάρικα...
    +όλα αυτά που αναφέρει ο δημήτρης πιο πάνω, και ακόμα πιστέυετε στο παραμύθι
    πως το αμάξι είναι ευκαιρεία???
    επίσεις ποιός λέει πως ένα αμάξι είναι καλό όταν μπορεί να οδηγηθεί με 1002
    ηλεκτρονικά???ένα αμάξι είναι καλό όταν μπορεί να οδηγηθεί στο όριο, λόγο καλής
    μελέτης στα πάντα, και όχι εκτεταμένης χρήσης σε μπλιμπλίκια.
    επίσεις όλοι εσείς που αμφισβητειται τα λεγόμενα της πόρσε περί συνθηκών για
    τους χρόνους που έγραψαν τα 2 αμάξια, έχετε ιδέα την διαφορά ενός ημισλίκ ελαστικού
    έστω και λιωμένου, με την διαφορά ενός συμβατικού που φορούσε το 997 τούρμπο???
    επίσεις πως μπορεί ένα αμάξι να είναι καλό όταν κρατιέται στον δρόμο ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ
    δίπλα στον ανταγωνισμό μόνο με τέτοιου είδους λάστιχα???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (15-12-10), NickE60 (14-12-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP