Δημήτρη καλωσόρισες !
Το να κάνεις το 316 σου που είναι 4κυλινδρο, είτε 325 είτε 330 που είναι 6κυλινδρα δεν είναι piece of cake καταρχήν. Είναι μεγάλη μετατροπή και χρειάζεσαι πολύ έμπειρο συνεργείο. Το κόστος γιά πλήρη μετατροπή είναι μεγάλο διότι η δουλειά είναι μεγάλη, ελάχιστα πράγματα θα παραμείνουν πάνω στο αυτοκίνητό σου. Οπως είπαν και τα παιδιά, συμφέρει περισσότερο να αλλάξεις αμάξι και να πάρεις ένα 6κυλινδρο "μαμά". Αλλά ακόμα και αν το κάνεις, θα το αφήσεις αδήλωτο ...? Αν το δηλώσεις θα υποστείς τις οικονομικές συνέπειες που αναφέρεις παραπάνω.
Υπάρχουν παιδιά εδώ που το έχουν κάνει το project και πρόσφατα μάλιστα κάποιοι και θα πουν πιό εμπεριστατωμένες γνώμες. Εγώ ανήκω σε αυτούς που ήταν στη θέση σου πριν 10 μήνες και δεν το έκανα τελικά. Πήρα μαμά 6κυλινδρο.![]()
απο οτι καταλαβα σχεδον ολοι ειστε κατα των μετατροπων γενικοτερα , θα κανω μια αποπειρα να το πουλησω και αναλογα το αγοραστικο ενδιαφερον πραττω
ευχαριστω παιδια για τις γνωμες σας!
Εαν πας σε ενα γνωστο συνεργειο και οχι σε κανενα παππατζη δεν νομιζω να εχεις προβλημα στη μετατροπη.Το θετικο στην συγκεκριμενη περιπτωση σε σχεση με την αγορα ενος γνησιου ειναι οτι μπορεις να βαλεις ενα μοτερ μεγαλυτερο απο 2.000 κυβικα και να το δηλωσεις 2.0 γιατι οπτικα ειναι ιδια τα εξακυλινδρα.Εσυ αποφασιζεις.Το μεγαλυτερο μοτερ αξιζει παντως εκτος αν εχεις θεμα με την βενζινη οποτε μεινε στο 316.Υπολογισε ενα 12-13 λιτρα αν πας σε 330 πχ.Εγω κατα των μετατροπων δεν ειμαι παντως.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη HULK : 11-12-10 στις 19:50
Πριν 3 χρονια ειχα την ειδια σκεψη με εσενα και το εκανα πραξη ολο αυτο που θες να κανεις . . .
Πηρα ενα απλο 46αρι με τα βασικα εξτρα (xenon οροφη κτλ) το εκανα 330 με ολα του
τα καλουδια σε 2 μονο μερες ηταν ετοιμο (ας ειναι καλα ο αδερφος μου) . . .
Το γουσταρα οσο δεν φανταζεσαι . . .
Αλλα......................παντα μα παντα με εκαιγε που δεν ηταν 2πορτο..........
Αλλη καροτσα αλλο στησιμο αλλη ομορφια δεν λεω και το δικο μου ηταν πανεμορφο . . .
Ωσπου το πουλησα ετσι οπως ητα σε καλα λεφτα τοτε (25.500 κ) . . .
Πηρα διπορτο ποιο φθηνο για τροπετ παλι σε καλη κατασταση δεν μου εκατσε . . .
Πηρα δευτερο facelift και αυτο που εχω τωρα μαζεψα πραγματα για τροπετ και ειμαι σε
σκεψεις . . .
Που θελω να καταληξω ; ; ;
Σκεψου καλα τι θες και σκεψου τι κοστος θα ριξεις στο αυτοκινητο σου περιπου 5
χιλιαρικα μηχανικα χωρια αναρτησεις ποιο μεγαλες ζαντες (αν δεν εχεις 17αρες +++
επηδει τα φρενα θα ειναι μεγαλυτερα . . . )
Αν το κανεις πας για παντρεμα και θα ξερεις τι αμαξι εχεις αρκετα γρηγορο καθαρο οπως
λες και θα το ξαναερωτευεις λογου δυναμης . . .
Τωρα αν μπορεσεις να το πουλησεις και να βρεις ενα το ιδιο καθαρο με το δικο σου σε
γνησιο και κουπε θα ηταν προτιμοτερο λογου ομορφιας. . .
υ.γ 2 φωτος με πριν και το μετα του αυτοκινητου μου . . .
kostas 325 (12-12-10), Kostas_1 (12-12-10), manos///3 (04-02-13)
Aπο οτι βλεπω ολοι εχουμε περασει απο τις ιδιες σκεψεις !
οσο και να θελω να το χωρεσω στο μυαλο μου οτι "ελα μωρε τετραπορτο ειναι και τι εγινε" ξερω οτι καποια στιγμη θα μπω στην διαδικασια να το πουλησω τελικα να παρω ενα coupe .
Απο την αρχη για coupe πηγαινα ειχα ενα e36 coupe m pack και το πουλησα για να παρω ενα ε46 που ηταν η μεγαλη μου αγαπη.. αλλα βρηκα αυτο το sedan σε πολυ καλη κατασταση με μπεζ δερμα και ηλιοροφη σε καλη τιμη και το πηρα , εβαλα κατι 18" ζαντες και μου περασε το κολημα προς στιγμη τοτε... αλλα καταλαβα οτι δεν πηρα αυτο που ηθελα !
χαρτι διχνει το εργαλειο σου στις photo !
Κουπε vs 4πορτο.
Εγω πηρα κουπε.
Παντα μου αρεσαν τα κουπε.
Βλεποντας ομως και το 4πορτο σιγα σιγα αρχισε να καθεται καλα στο ματι μου.
Μετα χρειαστηκε με βροχη να σηκωθω για να μπουν ατομα πισω...
Τωρα αν εκανα αγορα θα επαιρνα 4πορτο..
Μην σκαλώνετε παιδια, δεν χάλασε κ ο κόσμος. Δεν ειναι μαγκια να έχεις 2 πορτες λιγοτερες! Μαγκια ειναι να εχεις 2 περισσοτερες και να μπαινοβγαινουν ολοι ανετα!
Κρατα το αυτοκινητο σου. Και κάνε οτι τραβάει η ψυχη σου!
Dermatis (03-02-13)
συμφωνω νε τον φιλο και επαυξανω το τετραπορτο πιο ευχριστο απο το 2πορτο. και απο ομορφια δες εδω
https://www.google.gr/imgres?imgurl=...w=1024&bih=572