Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 58

Θέμα: Michelin Pilot Sport Cup

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασικά το ιδανικό ελαστικό για το Μ3 πρέπει ναι μεν να κρατάει, αλλά και να μην χαλάει το fun to drive του αυτοκινήτου λόγω υπερβολικού traction. H πρόσωπική μου εντύπωση είναι πως το pilot sport χαλάει λίγο την πισωκίνητη διασκέδαση που Μ3 σε σχέση με το conti.

    Θα ήθελα να μάθω αν ισχύει το ίδιο για τα cup αλλά και για τα falken που ναι μεν καμία σχέση αλλά φαίνονται συμφέρουσα αγορά.
    Εγω λεω θεωριες τωρα μιας και ουτε Μ3 εχω, ουτε τα λαστιχα αυτα εχω δοκιμασει.

    Αλλα προφανως αυτα τα cup ειναι για χρονους μεσα στην πιστα. Αγωνιστικα λαστιχα. Και με πλαγιολισθηση δεν κανεις χρονους. Αρα αλλου τυπου fun to drive, οπως θα δεις στα βιντεακια του manos///3 απο το τρακ-ντεϊ στις Σερρες στο αντιστοιχο θεμα. Νομιζω εκει φορουσε τα michelin pilot cup. Φανταζομαι τα ορια προσφυσης τους ειναι πιο ψηλα, και οταν χανεται η προσφυση χανεται πιο αποτομα. Αλλα στην πιστα θελεις προσφυση. Δεν θες να χανεται νωρις η προσφυση...


    Στο δρομο τωρα ειναι αλλο θεμα. Αναλογως τι ζηταει ο καθενας.
    Εγω πχ. που δεν εχω και αλογα, προτιμω παλια λαστιχα πισω και καλα μπρος, για να μπορω κι'εγω να "παιζω" καμμια φορα !
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  2. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    EVERGET (12-12-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP