Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: '...exclusively with a manual transmission'

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έχεις απόλυτο δίκιο Γιάννη, έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Όταν τίθεται θέμα κέρδους, οι αυτοκινητοβιομηχανίες βάζουν στην άκρη αρχές και νοοτροπία και κοιτούν την επιβίωση.

  2. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις απόλυτο δίκιο Γιάννη, έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Όταν τίθεται θέμα κέρδους, οι αυτοκινητοβιομηχανίες βάζουν στην άκρη αρχές και νοοτροπία και κοιτούν την επιβίωση.
    Με αφορμη αυτο σου το σχολιο, θα βγω λιγο off-topic. Ελπιζω οχι πολυ.

    Μεχρι προσφατα, η μονη εταιρια που παραδεχομουν, οτι βγαζει ακομα καθαροαιμα αυτοκινητα ηταν η Porsche. Τα μεγαλα κεφαλια της, εβγαιναν και δήλωναν ανοιχτά, ότι σχεδίασαν, κατασκεύασαν και πωλούν αυτοκίνητα όπως η Cayenne, ώστε να αυξηθούν τα κέρδη της εταιρίας και να υπάρξει μεγαλύτερο badget για μοντέλα όπως κάτι 911 GT3 και λοιπά. Όμως ακόμα και οι γερμανοί του Zuffenhausen λύγισαν μπροστά στο βωμό του κέρδους και άρμεξαν την 911 με χίλιες δυο σπέσιαλ εκδόσεις, ακόμα περισσότερες μυστήριες και σπάνιες εκδόσεις των Boxter/Caymann και το χειρότερο όλων, ντίζελ στην Cayenne και στην Panamera.

    Πλέον, δεν υπάρχει καμιά εταιρία που να αφήνει έστω και το ελάχιστο περιθώριο στους μηχανικούς της, να φτιάξουν κάτι για τους τρελούς της αυτοκίνησης, τους πορωμένους με τη σπορ οδήγηση και αυτούς που ζητούν κάτι hardcore.

    Ακόμα και η Lotus δήλωσε πως αλλάζει χαρακτήρα και τον προσανατολισμό των μοντέλων της, και από ελαφριά πυραυλάτα roadster θα βγάζει cruiser και θα ανταγωνιστεί την Porsche.

    Δεν πρόκειται πια να υπάρξουν εποχές, όπου οι μηχανικοί της BMW κρυφά από την διοίκηση δοκίμαζαν δυνατά μοτέρ σε συμβατικά αυτοκίνητα και κατέληξαν στην πρώτη 535Μ, η που ο Ferdinand Piech, νεαρός μηχανικός τότε, συνέλαβε τα Audi 80 και 100 και παρουσίασε ολοκληρωμένα σχέδια στη διοίκηση, χωρίς να του αναθέσει κανείς τίποτα - τα δούλεψε όλα στον ελεύθερο χρόνο του.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    Kostas_1 (10-12-10), S8N (10-12-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων

    Αν δε με απατά η μνήμη μου, ούτε το Ε36 Μ3 EVO πήγε ποτέ στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Έμειναν με τα 286 άλογα του 'απλού' μοντέλου.


    ο ίδιος αγόρασα το GTI με το πολλά υποσχόμενο DSG για ν' αποδειχθεί στην πορεία πως είχα πέσει στον μεγαλύτερο μαρκετινίστινο λάκκο. Κι εσύ Κώστα με DSG το είχες πάρει και ήσουν εξίσου απογοητευμένος!
    Το Ε36 Μ3 που πήγε Αμερική ήταν φτιαγμένο ΜΟΝΟ για Αμερική. Μονοπετάλουδο με τον 3.0 και αργότερα με τον 3.2, απέδιδε και στις δύο περιπτώσεις 240 ΗΡ και στη τελευταία λίγο περισσότερη ροπή. Ξενέρωμα μεγάλο είχαν φάει οι ///M fans τη περίοδο '94-'99.

    Όσο για το dsg, μη μου το θυμίζεις. Είναι ένας λόγος που θα το σκεφτώ πολύ αν θα ξαναπάρω αυτόματο κιβώτιο σε σπορ αυτοκίνητο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων

    Παράδειγμα το Jetta που στην προηγούμενη έκδοση του για την αμερική, ήταν κατά 2500$ δολάρια ακριβότερο από τον ακριβότερο ανταγωνιστή του, ενώ το νέο αμερικάνικο Jetta είναι πλέον μόλις 200$ ακριβότερο. Όμως το παλιό Jetta ήταν το ευρωπαϊκό με μερικές εκπτώσεις στην ποιότητα, ενώ το νέο US Jetta είναι εξ' ολοκλήρου σχεδιασμένο για την αμερικανική αγορά, βλέπε δηλαδή πλαστικά επιπέδου Chevrolet Impala και αντίστοιχες θήκες στο ταμπλό για να χωράει η Pepsi Maxi από τα McDonalds.


    το λιγότερο 3.5l V6, που να πάει η VW με τα 1.4? Ακόμα και αν όντως είναι πολύ αποδοτικά, δεν κάνουν για τη νοοτροπία του αμερικάνου αγοραστή.

    Είναι γεγονός, ότι το ότι εμείς αγοράζουμε ένα Renault Clio με 98 άλογα, είναι αδιανόητο για έναν large (όπως είπε και ο Κώστας) αμερικάνο.
    Γιάννη, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι τα Jetta που προορίζονται για την Αμερικάνικη αγορά κατασκευάζονται στο Μέχικο. Εκτός κι αν άλλαξε κάτι τελευταία.

    Πάντως ακόμα και οι Αμερικάνοι έχουν αρχίσει να στρέφονται σε μικρότερου κυβισμού αυτοκίνητα. Και σε υβριδικά. Ακόμα και το Smart πήγε Αμερική. Θα πάρει πολλά χρόνια ν αλλάξει η νοοτροπία, πάντως απ ότι διαβάζω σε ξένα φόρουμ εκείνοι που κάνουν καθημερινό commute, στρέφονται σε οικονομικά αυτοκίνητα μικρού κυβισμού.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP