
Αρχικό μήνυμα απο
ghost-rider
Το ειχα τρια χρονια αυτο. Και τωρα το παιρνω βολτιτσες.
Κουκλι. Δε σπαει δε χαλαει. Απο συντηρηση ξεχνας οτι το εχεις.
Καταναλωση εχει. Δεν μπορει να πεσει κατω απο τα 7 λιτρα σε ταξιδι για κανενα λογο.
Τον κοσμο να γυρισεις αναποδα δεν θα καψει πανω απο 10!!!!!
Αρκει να μην το σηκωσει κανεις στο θεο και να μην του βαλει λαστιχα απο τρεκτερ.
Δεν εχει καμια σχεση με το terios.
Το αυτοκινητακι αυτο ειναι πισωκινητο.
Κατ επιλογην με ενα λεβιεδακι(κουμπι πιο μετα) γινεται τετρακινητο με κλειδωμενο κεντρικο και απολυτο μοιρασμα ροπης μπρος πισω. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΟΥΤΕ ΗALDEX. Εχει ενδιαμεσο κιβωτιο μεταφορας κινησης.
Και ακαμπτους αξονες μπρος πισω. Ειναι τζιπ οχι κουρσακι σηκωμενο.
Στο βρεγμενο ειναι εντονα υπερστροφικο και θελει προσοχη. Η εμπειρια απο το bmw δεν κανει τιποτα. Ειναι πολυ πιο απαιτητικο. Καλο ειναι οταν μυριζεις υγρασια να δουλευεις τετρακινηση. Γινεται γλυκο και προβλεψιμο.
Στο χωμα δινει ρεσιταλ. Στην πισωκινητη λειτουργια δε χορταινεις να μαζευεις αναποδα...
Μεταμορφωνεται κυριολεκτικα με μια τετραδα κιτρινα bilstein και με ενα σετακι αποστατες(ειχα επιλεξει h&r 2,5 ποντους εξω ανα τροχο).
Παιρνει και κομπρεσορα... Πολυ γελιο...
Πηγαινε και δες το. Κοιτα καλα τους χωρους του. Αν σου φτανουν παρτο με κλειστα ματια...
P.S. Αν κοιταξεις για μεταχειρισμενο βεβαιωσου οτι φορα το μοτερ M13Α (με η και χωρις vvt αυτο το μοτερ αξιζει) επανω και οχι το προηγουμενο.