Σελίδα 5 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 181

Θέμα: Seat Leon Cupra 463ps!!!

  1. #41
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μεταξύ του κόμπλεξ ανωτερότητας των ιδιοκτητών ακόμη και ταπεινών BMW και του κόμπλεξ κατωτερότητας του εκάστοτε ιδιοκτήτη τουμπανιασμένου Cupra που θεωρεί ότι κάτι τρέχει στα γύφτικα επειδή πατάει με Μ3 και Μ5, επιλέγω το πρώτο!
    Και εγώ μαζί σου!
    Και σκεφτείτε ο Άρης ξέρει πολύ καλά την "άλλη" πλευρά....

  2. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    S8N (05-12-10)

  3. #42
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν καταλαβαίνω τελικά..
    Το ζητούμενο είναι να έχεις ένα γρήγορο αμάξι το οποίο να έχει 1000 άλογα ή να έχεις ένα ασφαλές , γρήγορο και fun 2 drive αυτοκίνητο....?
    Το λεόν πάντως θεωρείται από τα πιο fun to drive αυτοκίνητα της κατηγορίας του και πολύ καλοστημένο.
    Το μόνο αρνητικό για'μένα είναι η εμφάνισή του.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  4. #43
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το λεόν πάντως θεωρείται από τα πιο fun to drive αυτοκίνητα της κατηγορίας του και πολύ καλοστημένο.
    Το μόνο αρνητικό για'μένα είναι η εμφάνισή του.
    Το Cooper S Works για εμένα είναι πιο fun to drive....

  5. #44
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το Cooper S Works για εμένα είναι πιο fun to drive....
    Aυτό είναι στην πιο κάτω κατηγορία δηλσδή των supermini, όχι των μικρομεσαίων. Και σίγουρα είναι πιο fun to drive αφού είναι το καλύτερα στημένο αμάξι της κατηγορίας του, πάνω και από το clio rs.

    Αυτό δε σημαίνει όμως πως το cupra δεν είναι ευχάριστο οδηγικά.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  6. #45
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το Cooper S Works για εμένα είναι πιο fun to drive....
    Kαλα με αυτο το αυτοκινητο ειχα παθει επισης πλακα με μηγε βολτα ενας γνωστος μου και εμεινα!
    Εν το μεταξυ πισω θεσεις δεν εχει και εχει κατι σαν ρολ μπαρ δεν ξερω αν ειναι απο το εργοστασιο η το εβαλε.Οι ζαντες πολυ χαρακτηριστικες στο αμαξι και τραβαει λες και εχει 300 αλογα τετοια εσθηση σου δινει.
    Απο στροφες δεν συζηταμε νομιζα συνεχως οτι θα φυγουμε στο βραχο ή θα μουριαση καπου ή θα αμολισει κολο ή θα βρασουν τα φρενα αφου του φωναζα κοψε θα σκοτωθουμε και μου λεει μα δεν το παω ουτε στο 80% των δυνατοτητων του και εμεινα μ@@@ς.
    Απιστευτο αμαξι και σπανιο.
    Δεν ξερω το επιπεδο του στησιματος παντως μπαινει 5 φορες καλυτερα απο ραλλυ σου δινει την αισθηση οτι μπορεις να μπεις με οσα εχεις λες και ειναι βιδομενο κατω
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dblade : 05-12-10 στις 18:06

  7. #46
    Εγγραφή
    29-08-10
    Περιοχή
    Αγια Παρασκευη
    Μηνύματα
    108
    Thanked
    51
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εχω οδηγησει λιγες φορες το νεο Ibiza FR ενος κολλητου μου...
    Την τελευταια φορα το πηρα απο την Ανθουσα μεχρι την Αγια Παρασκευη....
    Ξεκινησα με το DSG στο αυτοματο..Το βαρεθηκα στο πρωτο 5λεπτο....
    Μετα δοκιμασα στα paddles στο τιμονι.....Η ιδια βαρεμαρα....Πηγα την υπολοιπη διαδρομη με αλλαγες απο τον λεβιε ταχυτητων ο οποιος εχει την λαθος διαμορφωση + μπροστα -πισω...Πολυ καλος ο κινητηρας,ροπατος κλπ-κλπ...Το κιβωτιο πολυ γρηγορο στο αυτοματο αλλα στο χειροκινητο ειναι το ιδιο γρηγορο με το steptronic της Ε38 728i που εχω οδηγησει μερικες φορες...Τιμονι Playstation...Συνολικα το Fiesta Sport μιας φιλης μου,με το οποιο εχω κανει αρκετα χιλιομετρα,μου φανηκε πολυ πιο αμεσο,πληροφοριακο και fun-to-drive...Μου θυμησε πολυ τον Ασσο...
    Black Prince....

  8. #47
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TAZ118! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω οδηγησει λιγες φορες το νεο Ibiza FR ενος κολλητου μου...
    Την τελευταια φορα το πηρα απο την Ανθουσα μεχρι την Αγια Παρασκευη....
    Ξεκινησα με το DSG στο αυτοματο..Το βαρεθηκα στο πρωτο 5λεπτο....
    Μετα δοκιμασα στα paddles στο τιμονι.....Η ιδια βαρεμαρα....Πηγα την υπολοιπη διαδρομη με αλλαγες απο τον λεβιε ταχυτητων ο οποιος εχει την λαθος διαμορφωση + μπροστα -πισω...Πολυ καλος ο κινητηρας,ροπατος κλπ-κλπ...Το κιβωτιο πολυ γρηγορο στο αυτοματο αλλα στο χειροκινητο ειναι το ιδιο γρηγορο με το steptronic της Ε38 728i που εχω οδηγησει μερικες φορες...Τιμονι Playstation...Συνολικα το Fiesta Sport μιας φιλης μου,με το οποιο εχω κανει αρκετα χιλιομετρα,μου φανηκε πολυ πιο αμεσο,πληροφοριακο και fun-to-drive...Μου θυμησε πολυ τον Ασσο...
    το DSG σου θυμισε steptronic....????????????????

  9. #48
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μεταξύ του κόμπλεξ ανωτερότητας των ιδιοκτητών ακόμη και ταπεινών BMW και του κόμπλεξ κατωτερότητας του εκάστοτε ιδιοκτήτη τουμπανιασμένου Cupra που θεωρεί ότι κάτι τρέχει στα γύφτικα επειδή πατάει με Μ3 και Μ5, επιλέγω το πρώτο!
    εισαι σιγουρος?????

  10. #49
    Εγγραφή
    07-07-10
    Περιοχή
    halkida
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    761
    Thanked
    761
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν η χαρα σας ερχεται μονο οταν πατατε γκαζι...........παρτε οκταβια..
    η χαρα διαφερει απο ανθρωπο σε ανθρωπο....και μενα ο φιλος μου την λεει επειδη εχει λεον 1.8τ αλλα η διαφορα ξεκιναει απο το πομολο της πορτας....δεν χρειαζεται να μπεις μεσα...το πως ανοιγει η πορτα...απο εκει ξεκινα...εγω με 122 αλογα μια χαρα ειμαι και μετα απο 2 μισηχρονια καθε φορα που το οδηγω με φτιαχνει και μου δημιουργει ωραιο αισθημα οδηγησης......δεν ειναι ολα γκαζι για ολους
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη halkida116mpack : 05-12-10 στις 20:21
    ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)

  11. The Following 2 Users Say Thank You to halkida116mpack For This Useful Post:

    alexk (05-12-10), Nick bmwlover (01-06-12)

  12. #50
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Θεωρω αξιοσημείωτο οτι ενα σεατ με κοστος 33000 ευρω φτανει τα 290 κοντερισια. Εχει χαθει η μπαλα με τα τουρμπο.

    Απο την αλλη 5 σελιδες σχολια αφιερωμενα σε ενα δίλημμα που ΔΕΝ εθεσε κανεις.

    ΚΑΝΕΙΣ δεν προτιμα σεατ απο Μ5. Η μηπως υπαρχει κανεις που το προτιμα; Αυτο θα ειναι debate!

  13. The Following 2 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    alexk (05-12-10), nikos1400 (05-12-10)

Σελίδα 5 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP