Δε με διακατέχει κανένα σύμπλεγμα ανωτερότητας ή κατωτερότητας Πάνο, ούτε αναφερόμουν συγκεκριμένα στις BMW. Αυτό που θέλω να τονίσω και που μάλλον δεν έκανα κατανοητό είναι η ματαιοδοξία εκείνων που πιστεύουν πως βελτιώνοντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο μπορούν να σταθούν δίπλα σε ένα καθαρόαιμο σπορ όχημα. Σπορ οδήγηση δε σημαίνει μόνο 0-100 και 0-400.
Panos 316T (06-12-10)
Μα Βασίλη, για να το κάνεις να στρίβει, να φρενάρει και να είναι αξιόπιστο με 200% αύξηση ιπποδύναμης, τα χρήματα που έχεις δώσει σου αρκούσαν ν' αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο με pedigree. Και τονίζω πως δεν αναφέρομαι σε BMW απαραιτήτως. Το δε στρίψιμο είναι πρωτίστως θέμα οδηγού.
Να αναφερω ενα παραδειγμα πανω σε αυτο.....
Πριν 1-1μιση χρονο ειχα διαβασει σε ελληνικο περιοδικο βελτιωσης για ενα βελτιωμενο Golf V...
Ηταν ανεβασμενο στα 300+ αλογα με 18αρες,4πιστονα Brembo και διαφορα αλλα....Συνολικα το αυτοκινητο ειχε κοστισει 30000 η αγορα και 24000 η βελτιωση...Με 54 χιλιαρικα αγοραζες μια καλα εξοπλισμενη 135i M-Sport και
κουμπωνες και ενα Procede για καμποσα αλογα παραπανω...
Και κυκλοφορουσες με ενα κουπε BMW,οχι ενα hatchback VW....
Black Prince....
halkida116mpack (06-12-10), S8N (06-12-10)
Βασιλη, πες αληθεια τωρα.
Αν πουλουσες το Μ3 σε τιμη που θα ηθελες, τι αμαξι θα επαιρνες ?
Γιατι εγω αν με αφησει η γυναικα μου (ειναι στο ονομα της...) θα δωσω ενα Hyundai που εχουμε για Ε46.
Υπ'οψιν οτι εχω πλεον μηχανικο της εμπιστοσυνης μου.
(φιλικα παντα)
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Βασίλη, μάλλον εσύ κάνεις το λάθος. Για ένα S3 setup σε MkV GTI χρειάζεσαι όλα αυτά:
+ downpipe + καταλύτη + εξάτμιση + εργασία τοποθέτησης + πρόγραμμα.
Αν θες να δουλέψεις καλά, θα πρέπει να προσθέσεις i/c από S3 (400 ευρώ χωρίς κολλάρα και τοποθέτηση) και αντλία υψηλής (KMD 400 ευρώ, ΑPR 1000+ ευρώ).
Όλα αυτά για να πας από τα 200 κάπου πριν τα 300. Τα 4.000 ευρώ δε σου φτάνουν ούτε για ζήτω. Εγώ ένα πρόγραμμα ΜΤΜ έβαλα και μου πήγε 1350. Το i/c του S3 με τοποθέτηση και τα συμπαρομαρτούντα πήγε άλλο ένα 800άρι. Όλα αυτά για 250 αλογάκια.
Μετά σκέψου και το άλλο: Με τα φρένα τι κάνεις? Με τα σινεμπλόκ της ανάρτησης? Με την ίδια την ανάρτηση?
Αν θες ένα ρεαλιστικό νούμερο μιας καλής ολιστικής βελτίωσης στα 350 άλογα, μιλάμε για 10.000 ευρώ. Αν πας σε φίρμα (ΜΤΜ) όπως ο φίλος μου ο JDL9, μιλάμε για 20.000 ευρώ. Το Cupra προφανώς χρειάζεται λιγότερα, αφού μαζί με το S3 και το Edition 30 μοιράζονται το ίδιο μοτέρ. Για τα 390 όμως πρέπει να βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη.
Monsta (06-12-10)