Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 181

Θέμα: Seat Leon Cupra 463ps!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μεταξύ του κόμπλεξ ανωτερότητας των ιδιοκτητών ακόμη και ταπεινών BMW και του κόμπλεξ κατωτερότητας του εκάστοτε ιδιοκτήτη τουμπανιασμένου Cupra που θεωρεί ότι κάτι τρέχει στα γύφτικα επειδή πατάει με Μ3 και Μ5, επιλέγω το πρώτο!
    το ότι *δεν είναι bmw* είναι το τελευταίο κάστρο...

    πιστεύω ότι θα βγουν καλύτερα συμπεράσματα αν δεν χρησιμοποιούμε ή εμβολίζουμε την συζήτηση μας με συμπλεγματικούς όρους.
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  2. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    το ότι *δεν είναι bmw* είναι το τελευταίο κάστρο...

    πιστεύω ότι θα βγουν καλύτερα συμπεράσματα αν δεν χρησιμοποιούμε ή εμβολίζουμε την συζήτηση μας με συμπλεγματικούς όρους.
    Δε με διακατέχει κανένα σύμπλεγμα ανωτερότητας ή κατωτερότητας Πάνο, ούτε αναφερόμουν συγκεκριμένα στις BMW. Αυτό που θέλω να τονίσω και που μάλλον δεν έκανα κατανοητό είναι η ματαιοδοξία εκείνων που πιστεύουν πως βελτιώνοντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο μπορούν να σταθούν δίπλα σε ένα καθαρόαιμο σπορ όχημα. Σπορ οδήγηση δε σημαίνει μόνο 0-100 και 0-400.

  3. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    Panos 316T (06-12-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε με διακατέχει κανένα σύμπλεγμα ανωτερότητας ή κατωτερότητας Πάνο, ούτε αναφερόμουν συγκεκριμένα στις BMW. Αυτό που θέλω να τονίσω και που μάλλον δεν έκανα κατανοητό είναι η ματαιοδοξία εκείνων που πιστεύουν πως βελτιώνοντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο μπορούν να σταθούν δίπλα σε ένα καθαρόαιμο σπορ όχημα. Σπορ οδήγηση δε σημαίνει μόνο 0-100 και 0-400.
    δηλαδη θες να πεις πως δεν στριβουν δεν φρεναρουν δεν ειναι αξιοπιστα???
    ξαναλεω πως σωστο ειναι να τα συγκρινουμε και βαση χρηματων!!!

  5. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδη θες να πεις πως δεν στριβουν δεν φρεναρουν δεν ειναι αξιοπιστα???
    ξαναλεω πως σωστο ειναι να τα συγκρινουμε και βαση χρηματων!!!
    Μα Βασίλη, για να το κάνεις να στρίβει, να φρενάρει και να είναι αξιόπιστο με 200% αύξηση ιπποδύναμης, τα χρήματα που έχεις δώσει σου αρκούσαν ν' αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο με pedigree. Και τονίζω πως δεν αναφέρομαι σε BMW απαραιτήτως. Το δε στρίψιμο είναι πρωτίστως θέμα οδηγού.

  6. #5
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα Βασίλη, για να το κάνεις να στρίβει, να φρενάρει και να είναι αξιόπιστο με 200% αύξηση ιπποδύναμης, τα χρήματα που έχεις δώσει σου αρκούσαν ν' αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο με pedigree. Και τονίζω πως δεν αναφέρομαι σε BMW απαραιτήτως. Το δε στρίψιμο είναι πρωτίστως θέμα οδηγού.
    αν εχεις οδηγησει λεον γκολφ με μαμα τουρμο στα 360-380 αλογα στριβει αρκετα καλα για προσθιοκινητο!!!
    δεν μιλαμε για 500-600 αλογα!!
    εκει παυει να ειναι βολταδικο για εμενα!!!
    οπως και ενα μ3 στα 700+ η ενα μ5 στα 1000+ άλογα!!

  7. #6
    Εγγραφή
    29-08-10
    Περιοχή
    Αγια Παρασκευη
    Μηνύματα
    108
    Thanked
    51
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα Βασίλη, για να το κάνεις να στρίβει, να φρενάρει και να είναι αξιόπιστο με 200% αύξηση ιπποδύναμης, τα χρήματα που έχεις δώσει σου αρκούσαν ν' αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο με pedigree. Και τονίζω πως δεν αναφέρομαι σε BMW απαραιτήτως. Το δε στρίψιμο είναι πρωτίστως θέμα οδηγού.
    Να αναφερω ενα παραδειγμα πανω σε αυτο.....
    Πριν 1-1μιση χρονο ειχα διαβασει σε ελληνικο περιοδικο βελτιωσης για ενα βελτιωμενο Golf V...
    Ηταν ανεβασμενο στα 300+ αλογα με 18αρες,4πιστονα Brembo και διαφορα αλλα....Συνολικα το αυτοκινητο ειχε κοστισει 30000 η αγορα και 24000 η βελτιωση...Με 54 χιλιαρικα αγοραζες μια καλα εξοπλισμενη 135i M-Sport και
    κουμπωνες και ενα Procede για καμποσα αλογα παραπανω...
    Και κυκλοφορουσες με ενα κουπε BMW,οχι ενα hatchback VW....
    Black Prince....

  8. The Following 2 Users Say Thank You to TAZ118! For This Useful Post:

    halkida116mpack (06-12-10), S8N (06-12-10)

  9. #7
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TAZ118! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να αναφερω ενα παραδειγμα πανω σε αυτο.....
    Πριν 1-1μιση χρονο ειχα διαβασει σε ελληνικο περιοδικο βελτιωσης για ενα βελτιωμενο Golf V...
    Ηταν ανεβασμενο στα 300+ αλογα με 18αρες,4πιστονα Brembo και διαφορα αλλα....Συνολικα το αυτοκινητο ειχε κοστισει 30000 η αγορα και 24000 η βελτιωση...Με 54 χιλιαρικα αγοραζες μια καλα εξοπλισμενη 135i M-Sport και
    κουμπωνες και ενα Procede για καμποσα αλογα παραπανω...
    Και κυκλοφορουσες με ενα κουπε BMW,οχι ενα hatchback VW....
    καποιο λαθος κανεις!!!
    το γκολφ για να φτασει 390 θελει 4000 περιπου!!!
    με 24000 το κανεις 500 και του βαζεις κ φτερα αν θες!!!
    χαχαχ!!!

  10. #8
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Βασιλη, πες αληθεια τωρα.
    Αν πουλουσες το Μ3 σε τιμη που θα ηθελες, τι αμαξι θα επαιρνες ?
    Γιατι εγω αν με αφησει η γυναικα μου (ειναι στο ονομα της...) θα δωσω ενα Hyundai που εχουμε για Ε46.
    Υπ'οψιν οτι εχω πλεον μηχανικο της εμπιστοσυνης μου.

    (φιλικα παντα)
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  11. #9
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καποιο λαθος κανεις!!!
    το γκολφ για να φτασει 390 θελει 4000 περιπου!!!
    με 24000 το κανεις 500 και του βαζεις κ φτερα αν θες!!!
    χαχαχ!!!
    Βασίλη, μάλλον εσύ κάνεις το λάθος. Για ένα S3 setup σε MkV GTI χρειάζεσαι όλα αυτά:



    + downpipe + καταλύτη + εξάτμιση + εργασία τοποθέτησης + πρόγραμμα.

    Αν θες να δουλέψεις καλά, θα πρέπει να προσθέσεις i/c από S3 (400 ευρώ χωρίς κολλάρα και τοποθέτηση) και αντλία υψηλής (KMD 400 ευρώ, ΑPR 1000+ ευρώ).

    Όλα αυτά για να πας από τα 200 κάπου πριν τα 300. Τα 4.000 ευρώ δε σου φτάνουν ούτε για ζήτω. Εγώ ένα πρόγραμμα ΜΤΜ έβαλα και μου πήγε 1350. Το i/c του S3 με τοποθέτηση και τα συμπαρομαρτούντα πήγε άλλο ένα 800άρι. Όλα αυτά για 250 αλογάκια.

    Μετά σκέψου και το άλλο: Με τα φρένα τι κάνεις? Με τα σινεμπλόκ της ανάρτησης? Με την ίδια την ανάρτηση?

    Αν θες ένα ρεαλιστικό νούμερο μιας καλής ολιστικής βελτίωσης στα 350 άλογα, μιλάμε για 10.000 ευρώ. Αν πας σε φίρμα (ΜΤΜ) όπως ο φίλος μου ο JDL9, μιλάμε για 20.000 ευρώ. Το Cupra προφανώς χρειάζεται λιγότερα, αφού μαζί με το S3 και το Edition 30 μοιράζονται το ίδιο μοτέρ. Για τα 390 όμως πρέπει να βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη.

  12. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    Monsta (06-12-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP