H καλύτερη βελτίωση που έχεις να κάνεις στην εισαγωγή σου (εκτός βέβαια από alpha-N) είναι να βάλεις καινούργιο MAF και να το ελέγχεις ότι δουλεύει σωστά. Όσοι έχουν αλλάξει MAF καταλαβαίνουν τι λεώ και τι διαφορά βλέπεις όταν το μαραφέτι δουλεύει σωστά!
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
ειχα βαλει κ εγω τετοια μαλακια μ αποτελεσμα να ειχα αλλαξει τρεισ μετρητεσ σε 3 μηνεσ κ πανω στο δυναμομετρο μετρημενα 12 αλογα κατω σε σχεση με το μαμα φιλτροκουτι μεσα με κ&ν ελευθερο.δεν κανει τπτ απολυτωσ.ζημια κ απωλεια δυναμησ μονο κ ευρω.....η καλυτερη λυση ειναι ενα ελευθερο φιλτρομεσα στο μαμα κουτι.το alpha ν πολλα λεφτα για λιγα αλογα.κ για να δουλεψει θελει " μαγκα" μαστορα.................
imolarot (04-12-10)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]