Σελίδα 2 από 8 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 79

Θέμα: gruppe m σε m3 e46

  1. #11
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μιλαω για αυτο...της carbonio σκεφτομαι,δεν αλλαζει το maf housing τελικα η ιδια διαμετρο μενει ,δεν ξερω εαν ο maf καταφερει να διαβασει μεγαλυτερη ροη αερα,δεν το συζηταω για ογκο...απο την αλλη τον ιδιο κωδικο maf εαν δεν κανω λαθος το χρησιμοποιει η bmw στην m5,εκει δεν υπαρχει μεγαλυτερη ροη?το φορανε καποια m3 που πανε πολυ καλα αλλα μπορει η αποδοση να βασιζεται αλλου
    Attached Images Attached Images

  2. #12
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    μιλαω για αυτο...της carbonio σκεφτομαι,δεν αλλαζει το maf housing τελικα η ιδια διαμετρο μενει ,δεν ξερω εαν ο maf καταφερει να διαβασει μεγαλυτερη ροη αερα,δεν το συζηταω για ογκο...απο την αλλη τον ιδιο κωδικο maf εαν δεν κανω λαθος το χρησιμοποιει η bmw στην m5,εκει δεν υπαρχει μεγαλυτερη ροη?το φορανε καποια m3 που πανε πολυ καλα αλλα μπορει η αποδοση να βασιζεται αλλου
    εγω δεν θα το εβαζα καθως ειναι ιδιο με το μαμα συστημα εισαγωγης!!!
    δες το κιτ της dinan και της afe!!!
    απο οτι εχω ακουσει λενε πως δουλευουν!!!
    αλλιως περιμενε λιγο καιρο να δοκιμασω εγω μια εισαγωγη και αν δουλεψει
    κανεις το ιδιο!!!

  3. The Following User Says Thank You to billarasm3 For This Useful Post:

    Thomelef (04-12-10)

  4. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω δεν θα το εβαζα καθως ειναι ιδιο με το μαμα συστημα εισαγωγης!!!
    δες το κιτ της dinan και της afe!!!
    απο οτι εχω ακουσει λενε πως δουλευουν!!!
    αλλιως περιμενε λιγο καιρο να δοκιμασω εγω μια εισαγωγη και αν δουλεψει
    κανεις το ιδιο!!!
    για πές βασιλάκο!!! κάνα ινφο παραπάνω μπορείς να μας δώσεις αγορίνα να
    δούμε και εμείς τα έρμα???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    μιλαω για αυτο...της carbonio σκεφτομαι,δεν αλλαζει το maf housing τελικα η ιδια διαμετρο μενει ,δεν ξερω εαν ο maf καταφερει να διαβασει μεγαλυτερη ροη αερα,δεν το συζηταω για ογκο...απο την αλλη τον ιδιο κωδικο maf εαν δεν κανω λαθος το χρησιμοποιει η bmw στην m5,εκει δεν υπαρχει μεγαλυτερη ροη?το φορανε καποια m3 που πανε πολυ καλα αλλα μπορει η αποδοση να βασιζεται αλλου
    κάτι παρόμοιο ήταν αυτό που είχα και εγώ...πάπαλα...
    αυτό εδώ ήταν, πράγμα που είναι πάνω κάτω το ίδιο
    με αυτό που πόσταρες...ορίστε αυτό που λέω...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. #15
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    απο τη στιγμη που το μαφ παραμενει, δεν γινεται τιποτα...
    οπως ειπαν και οι προλαλησαντες, πεταμενα λ7...

  7. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Thomelef (04-12-10)

  8. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    απο τη στιγμη που το μαφ παραμενει, δεν γινεται τιποτα...
    οπως ειπαν και οι προλαλησαντες, πεταμενα λ7...
    έτσι...δουλειά γίνεται μόνο με ολόκληρη ελεύθερη εισαγωγή...
    το να καταργηθεί το μαφ δεν είναι και τόσο απαραίτητο ,απ'ότι
    μου έχει πεί ο γκουρού του s54 νικόλας,μιάς και η πρώτη
    εισαγωγή που είχε βάλει, λέει πως ήταν με το μαφ και τα
    αποτελέσματα ήταν καλά...πέραν τούτου όμως η πιο σωστή
    λύση δείχνει να είναι το άλφα-ν το γ@μημένο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #17

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    μιλαω για αυτο...της carbonio σκεφτομαι,δεν αλλαζει το maf housing τελικα η ιδια διαμετρο μενει ,δεν ξερω εαν ο maf καταφερει να διαβασει μεγαλυτερη ροη αερα,δεν το συζηταω για ογκο...απο την αλλη τον ιδιο κωδικο maf εαν δεν κανω λαθος το χρησιμοποιει η bmw στην m5,εκει δεν υπαρχει μεγαλυτερη ροη?το φορανε καποια m3 που πανε πολυ καλα αλλα μπορει η αποδοση να βασιζεται αλλου
    Την παραπανω ροη ,δηλαδη ταχυτητα αερα, θα την διαβασει το maf.Αυτη ειναι η δουλεια του...Μεγαλυτερη ροη σημαινει περισσοτερος ογκος αερα!
    Ειναι το ιδιο πραγμα!
    Απο οσο ξερω και αποοτι εχω δει διαφορα δεν θα δεις!
    Κρατα τα λεφτα σου για κατι αλλο!

  10. #18
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες..δεν κανουν δουλεια αυτες οι εισαγωγες.

    η καλυτερη(και ακριβοτερη δυστηχως) επιλογη ειναι csl airbox-alpha n.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  11. #19
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    απο τη στιγμη που το μαφ παραμενει, δεν γινεται τιποτα...
    οπως ειπαν και οι προλαλησαντες, πεταμενα λ7...
    ισως να εχετε δικιο!!
    ισως και οχι!!!
    εγω πιστευω πως μια καλη εισαγωγη με μαφ θα δουλεψει!!!

  12. #20
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    έτσι...δουλειά γίνεται μόνο με ολόκληρη ελεύθερη εισαγωγή...
    το να καταργηθεί το μαφ δεν είναι και τόσο απαραίτητο ,απ'ότι
    μου έχει πεί ο γκουρού του s54 νικόλας,μιάς και η πρώτη
    εισαγωγή που είχε βάλει, λέει πως ήταν με το μαφ και τα
    αποτελέσματα ήταν καλά...πέραν τούτου όμως η πιο σωστή
    λύση δείχνει να είναι το άλφα-ν το γ@μημένο...
    σωστος!!
    αλλο το τελειο και αλλο δεν δουλευει!!
    τον νικο τον σεβομαι και τον εμπιστευομαι απολυτα πανω στον ς54!!!
    το εχει ψαξει πολυ το θεμα!!!

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP