Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
και εγω σ΄αγαπω συμπεθερουλη μου.
και εγώ συμπεθερούλη μου...τελικά ούτε πλάκα δεν μπορούμε να κάνουμε...
όλοι χαμπάρι μας πείραν...
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτη η συγκριση που κανεις δεν ειναι σωστη. Θα παρεις το Ε92 GTS αν θελεις να το συγκρινεις με ενα Ε46 CSL. Η αλλιως ενα Ε46 Μ3 stock με ενα Ε92 Μ3 stock. Να ειμαστε αντικειμενικοι στις συγκρισεις
νομίζω πως τα απόλυτα νούμερα δεν έχουν και τόσο μεγάλη σημασία.
όσο για το τζι τι ες εναντίον το σι ες ελ τα νούμερα αν και καλύτερα για το πρώτο,
θεωρώ πως είναι ευνοικότερα για το σι ες ελ λόγο διαφοράς εξοπλισμού και
τεχνολογίας...
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
Kι εγώ δε νομίζω πως είναι δίκαιη μια τέτοια σύγκριση.

Το Ε92 είναι ένα πλήρες αυτοκίνητο, δρομίσιο κατά κύριο λόγο, με πλήθος κομφόρ και ανέσεων, ενώ η csl έχει πολύ πιο σπαρτιάτικο χαρακτήρα και το φυσικό της περιβάλλον είναι η πίστα.

Με τη csl συγκρίνεται η gts και τηρουμένων των αναλογιών, η csl φαίνεται ότι τα κατάφερε καλύτερα.
γιατί τι λείπει απο το σι ες ελ???όλα όσα κυκλοφορούν έχουν και κλιματισμό και
ηχοσύστημα και ότι άλλο έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα.
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
δε ξερω αλλα θεσ/κη κατερινη πολυ ειναι??????? Εγω το κανω με οσο κινηση και να εχει κατω απο 10 λεπτα ας ερθει να μου τη βγη οπιο μ3 θελει ε30-40-36-46-66-92-οτι θες
καλά εσύ γιώργη τηρείς τους κανονισμούς βλέπω...μια μ@λ@κί@ την ημέρα
τον γιατρό τον κάνει πέρα.ρεσύ πρίν το ανοίξεις και πείς την κοτσάνα που είναι
να πείς υπολόγισε και λίγο...για να διανύσεις 75 χιλιόμετρα σε 10 λεπτά πρέπει
να πειγαίνεις με 400 χιλιόμετρα χωρίς να κόψεις πουθενά...