csl...αλλά αυτό δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που συζητάμε...ένα Ε30 πχ θα το έπαιρνα
για να το καμαρώνω και τπτ παραπάνω.
csl...αλλά αυτό δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που συζητάμε...ένα Ε30 πχ θα το έπαιρνα
για να το καμαρώνω και τπτ παραπάνω.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
ενταξει το να παρεις ενα αμαξι για να το εχεις και να το καμαρωνεις μονο πιστευω οτι υπαρχουν παρα πολλες επιλογες.
απλα εγω δεν συμφωνω πως η ε30 ειναι η καλυτερη ολων των μ3.
δεν ετυχε βεβαια να μπω σε μια ε30 να δω τι συγκινησεις θα μου προφερει αλλα δεν νομιζω να μου προσφερει περισσοτερες απο ενα csl.
γενικα εγω με την λεξη καλυτερο θεωρω ενα αυτοκινητο που ειναι πιο γρηγορο,πιο στημενο,που γραφει καλυτερους χρονους σε μια πιστα.
ισως αυτοι που θεωρουν την ε30 την καλυτερη μ3 με την λεξη "καλυτερη" συμπεριλαμβανουν αλλα κριτηρια.
κωστή μην την ψάχνεις. όταν κάποιος εν έτη 2010 αγοράζει ένα αμάξι του 1987 - 88, τα
τελευταία του κρητήρια είναι οι επιδόσεις στις πίστες και τα πατήματα με τα σαξόραλα.
για να εκτιμήσει κάποιος ένα τέτοιο αμάξι, πρέπει πάνω απ'όλα να έχει και λίγη αυτοκινητιστική
παιδεία. θεωρώ πάντως, πως κάποιος που ψάχνει για να αγοράσει το συγκεκριμένο αμάξι,
έχει αυτοκινητιστικό επίπεδο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Σοφα λογια!!!
και η Ε30Μ εχει πανω της ιστορια.εχει μηχανοκινητη "επανασταση"
εχει ονειρα και "ταξιδια" ποθους και καημους...
Σιγουρα δεν ειναι σε τιποτα καλυτερη απο τις επομενες Μ αλλα αμφιβαλω αν ποτε καμια απο τις επομενες Μ καταφερει να παρει τη θεση της,στο πανθεον της αυτοκινησης.
δεν μου το κανετε λιγο πιο ξεκαθαρο αυτο ρε παιδια γιατι εγω με το δικο μου δεν εχω μετρο συγκρισης οσον αφορα το Μ Ε30??
Μηπως πεφτει πολυς ρομαντισμός?
Το CSL εχει γκαζια, φρενα, κρατημα, παιγχνιδι, αλητία, ηχο, φρενα, και μια πολυ διακριτικη πολυτέλια που ολα αυτα ειναι για σεμηνάριο απεναντι σε πολλους σε σχεση με την εποχη Ε30 ανταγωνιστες.
Τι παραπανω ειχε το Μ3 Ε30 για την εποχη που βγηκε που δεν ειχε το CSL στην εποχη του δηλαδη.
Δηλαδη οταν το CSL ηταν στην παραγωγη δεν υπηρχε ανταγωνισμος απο αλλες εταιρίες τις οποιες ξεφτυλισε στον δρομο?? Μηπως θέλετε να σας γραψω κάποια ονοματα για να καταλάβετε την αξια του αυτοκινητου ??
Μηπως γνωριζεται οταν το Ε30 Μ3 βγηκε στον δρομο η Ιαπωνια δεν υπηρχε στον αυτοκινηστικο χάρτι??
Εχετε πάει βολτα με Ιαπωνικο σπόρ αμαξι που βγηκε στη παραγωγη τα τελευταια 10 χρονια να δειτε τι θα πει γκαζι, κρατημα και φρενα και να διαπιστοσετε οτι μονο το csl στέκετε αξιοπρεπως απεναντι σε αυτο τον ανταγωνισμο στην σημερινη εποχη?? Και μην πηγαινει το μυαλο σας μονο στα εβο και στα ιμπρεζα (γιατι απο 1300cc, 1600cc και 2000cc δεν αξιζει να συζητησουμε για σπορ αμαξια και ειδικα αυτα που εβγαλε η bmw)
ps. και μην μου αρχισετε τα "πατριοτικα" για τους Ιαπωνες, γιατι οταν μια μικρη εταιρια που λεγεται MAZDA εβγαζε σε μοτερ και σε εμφάνηση το 1992 το RX7 πολλοι στην ιταλια και στην γερμανια τραγουδουσαν Ανζελα και Πανταζη, εβλεπαν ταινιες με τον Σταθη και τον Μουστακα και εκαναν μαυρα μεσάνυχτα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 30-11-10 στις 23:00
ας μην αρχισουμε αντιπαραθεσεις σχετικα με τα Μ και ποιο ειναι το καλυτερο!!!
και κατα τη γνωμη μουαυτο θα ειχε νοημα αν ειχα 4 εκατ.ευρω στην τραπεζα και ειχα απλα να παρω και 4 και 5 αυτοκινητα και να τα εχω στο γκαραζ μου!
σαφως και το 30ρι ηταν ενας σταθμος στην αυτοκινηση.
και ενοοειτε πως καθε Μ εχει να δωσει πραγματα στον τυχερο οδηγο του!
και επισης εννοειτε πως υπαρχουν και αλλα αμαξια ισαξια τους που εννοειτε πως καπου κερδιζουν και καπου χανουν σε σχεση με τα Μ.
θα ηθελα πολυ να βρεθω συνοδηγος σε ενα 46 ρι και ποσο παλλον σε ενα 92ρι,γιατι δενε χω βρεθει.ετσι ισως εχω καλυτερη αποψη!!
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
Φυσικα και υπαρχει ρομαντισμος,οπως φυσικα κανενα Μ3Ε30 δεν ειναι σε τιποτα μα τιποτα καλυτερο απο οποιοδηποτε μεταγενεστερο Μ, Ομως...
οπως η 2002 ηταν το αμαξι στο οποιο "χρωσταει" η bmw αυτο που ειναι σημερα,ετσι και το Ε30Μ3 ηταν το αμαξι που σημαδεψε την αλλαγη μιας ολοκληρης εποχης,μιας διαφορετικης φιλοσοφιας και τροπου σκεψης στο μηχανοκινητο αθλητισμο. Ενα "αγωνιστικο" στους δρομους...
Κατι που βεβαια αργοτερα προσπαθησαν να αντιγραψουν και αλλοι (subaru)
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ειναι ανα αμαξι σταθμος στην ιστορια της παγκοσμιας αυtοκινησης ( οπως και αλλα..) και παντα θα κατεχει μια ξεχωριστη θεση στο μυαλο και την καρδια, ειδικα των παλαιοτερων...
υγ. Αυτο με την ιαπωνια δεν ειναι ακριβες... και τοτε υπηρχαν γρηγορα και αξιολογα ιαπωνικα αυτοκινητα(πχ. δυο γενιες celica )
Την απαντηση την εχεις ηδη δωσει αλλα να πω κατι που ισως το ξεκαθαρισει αν και το ειπε και ο NINOX3 πιο πανω,αυτο που δινει μια Μ3 Ε30 ειναι το ανοθευτο-το καθαροαιμο-αυτα που προσφερε για την εποχη της ηταν πρωτογνωρα.....μετα ακολουθησαν πολλοι (ποια SUBARU?ποια HONDA??ποια MITSU???οχι παρακαλω τον αυτοκινητιστικο κολοσσο BMW και ιδιαιτερα εκεινης της εποχης στην ιδια προταση με τους ιαπωνες)....και μην ξεχνας μια χιλιοειπωμενη εκφραση που βλεπω οτι παρα πολλοι την περνανε στα ψηλα....''ηταν ενα αγωνιστικο δρομου'' με αυτο το σκεπτικο κατασκευαστηκε και οχι το αντιστροφο!!!!
insane in the ///Midbrain
georgepap (01-12-10)
ρε συμπέ...φυσικά και κάποιος που πάει τώρα να αγοράσει ένα αμάξι 25 ετών,
είναι παραπάνω ρομαντικός απο το κανονικό...δεν είπε κανείς πως είναι καλύτερο
απο το csl...μόνο τρελός θα μπορούσε να ήταν. επίσεις και εγώ το csl θα έπαιρνα,
απλά γιατί είμαι αυτός που είμαι. δεν υπάρχει όμως καμμία αμφισβήτιση πως το
ρημάδι το Ε30 όχι μόνο σε ταξιδεύει σε άλλη εποχή, αλλά όταν το βλέπεις μπροστά σου
καταλαβαίνεις γιατί γίνεται τόσος ντόρος. είναι τούμπανο απο παντού. επίσεις είναι
το αμάξι που καταλαβαίνεις τι εστί ///M DIVISION. σε 10 χρόνια απο τώρα είμαι
σίγουρος πως τα ίδια θα λένε και για το csl, άσχετα που για μένα μερικοί κάνουν
την μ@λ@κία και τα σκοτώνουν. φαίνεται δεν κατάλαβαν τι είχαν στα χέρια τους
τόσο καιρό...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS