Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 125

Θέμα: Ε92 ///Μ3 ΕΜΠΕΙΡΙΑ...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δεν μου το κανετε λιγο πιο ξεκαθαρο αυτο ρε παιδια γιατι εγω με το δικο μου δεν εχω μετρο συγκρισης οσον αφορα το Μ Ε30??

    Μηπως πεφτει πολυς ρομαντισμός?

    Το CSL εχει γκαζια, φρενα, κρατημα, παιγχνιδι, αλητία, ηχο, φρενα, και μια πολυ διακριτικη πολυτέλια που ολα αυτα ειναι για σεμηνάριο απεναντι σε πολλους σε σχεση με την εποχη Ε30 ανταγωνιστες.

    Τι παραπανω ειχε το Μ3 Ε30 για την εποχη που βγηκε που δεν ειχε το CSL στην εποχη του δηλαδη.

    Δηλαδη οταν το CSL ηταν στην παραγωγη δεν υπηρχε ανταγωνισμος απο αλλες εταιρίες τις οποιες ξεφτυλισε στον δρομο?? Μηπως θέλετε να σας γραψω κάποια ονοματα για να καταλάβετε την αξια του αυτοκινητου ??

    Μηπως γνωριζεται οταν το Ε30 Μ3 βγηκε στον δρομο η Ιαπωνια δεν υπηρχε στον αυτοκινηστικο χάρτι??
    Εχετε πάει βολτα με Ιαπωνικο σπόρ αμαξι που βγηκε στη παραγωγη τα τελευταια 10 χρονια να δειτε τι θα πει γκαζι, κρατημα και φρενα και να διαπιστοσετε οτι μονο το csl στέκετε αξιοπρεπως απεναντι σε αυτο τον ανταγωνισμο στην σημερινη εποχη?? Και μην πηγαινει το μυαλο σας μονο στα εβο και στα ιμπρεζα (γιατι απο 1300cc, 1600cc και 2000cc δεν αξιζει να συζητησουμε για σπορ αμαξια και ειδικα αυτα που εβγαλε η bmw)


    ps. και μην μου αρχισετε τα "πατριοτικα" για τους Ιαπωνες, γιατι οταν μια μικρη εταιρια που λεγεται MAZDA εβγαζε σε μοτερ και σε εμφάνηση το 1992 το RX7 πολλοι στην ιταλια και στην γερμανια τραγουδουσαν Ανζελα και Πανταζη, εβλεπαν ταινιες με τον Σταθη και τον Μουστακα και εκαναν μαυρα μεσάνυχτα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 30-11-10 στις 23:00

  2. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Monsta (01-12-10), pilot (02-12-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν μου το κανετε λιγο πιο ξεκαθαρο αυτο ρε παιδια γιατι εγω με το δικο μου δεν εχω μετρο συγκρισης οσον αφορα το Μ Ε30??

    Μηπως πεφτει πολυς ρομαντισμός?

    Το CSL εχει γκαζια, φρενα, κρατημα, παιγχνιδι, αλητία, ηχο, φρενα, και μια πολυ διακριτικη πολυτέλια που ολα αυτα ειναι για σεμηνάριο απεναντι σε πολλους σε σχεση με την εποχη Ε30 ανταγωνιστες.

    Τι παραπανω ειχε το Μ3 Ε30 για την εποχη που βγηκε που δεν ειχε το CSL στην εποχη του δηλαδη.

    Δηλαδη οταν το CSL ηταν στην παραγωγη δεν υπηρχε ανταγωνισμος απο αλλες εταιρίες τις οποιες ξεφτυλισε στον δρομο?? Μηπως θέλετε να σας γραψω κάποια ονοματα για να καταλάβετε την αξια του αυτοκινητου ??

    Μηπως γνωριζεται οταν το Ε30 Μ3 βγηκε στον δρομο η Ιαπωνια δεν υπηρχε στον αυτοκινηστικο χάρτι??
    Εχετε πάει βολτα με Ιαπωνικο σπόρ αμαξι που βγηκε στη παραγωγη τα τελευταια 10 χρονια να δειτε τι θα πει γκαζι, κρατημα και φρενα και να διαπιστοσετε οτι μονο το csl στέκετε αξιοπρεπως απεναντι σε αυτο τον ανταγωνισμο στην σημερινη εποχη?? Και μην πηγαινει το μυαλο σας μονο στα εβο και στα ιμπρεζα (γιατι απο 1300cc, 1600cc και 2000cc δεν αξιζει να συζητησουμε για σπορ αμαξια και ειδικα αυτα που εβγαλε η bmw)


    ps. και μην μου αρχισετε τα "πατριοτικα" για τους Ιαπωνες, γιατι οταν μια μικρη εταιρια που λεγεται MAZDA εβγαζε σε μοτερ και σε εμφάνηση το 1992 το RX7 πολλοι στην ιταλια και στην γερμανια τραγουδουσαν Ανζελα και Πανταζη, εβλεπαν ταινιες με τον Σταθη και τον Μουστακα και εκαναν μαυρα μεσάνυχτα.
    Φυσικα και υπαρχει ρομαντισμος,οπως φυσικα κανενα Μ3Ε30 δεν ειναι σε τιποτα μα τιποτα καλυτερο απο οποιοδηποτε μεταγενεστερο Μ, Ομως...
    οπως η 2002 ηταν το αμαξι στο οποιο "χρωσταει" η bmw αυτο που ειναι σημερα,ετσι και το Ε30Μ3 ηταν το αμαξι που σημαδεψε την αλλαγη μιας ολοκληρης εποχης,μιας διαφορετικης φιλοσοφιας και τροπου σκεψης στο μηχανοκινητο αθλητισμο. Ενα "αγωνιστικο" στους δρομους...
    Κατι που βεβαια αργοτερα προσπαθησαν να αντιγραψουν και αλλοι (subaru)
    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ειναι ανα αμαξι σταθμος στην ιστορια της παγκοσμιας αυtοκινησης ( οπως και αλλα..) και παντα θα κατεχει μια ξεχωριστη θεση στο μυαλο και την καρδια, ειδικα των παλαιοτερων...


    υγ. Αυτο με την ιαπωνια δεν ειναι ακριβες... και τοτε υπηρχαν γρηγορα και αξιολογα ιαπωνικα αυτοκινητα(πχ. δυο γενιες celica )

  4. #3
    Εγγραφή
    14-09-10
    Περιοχή
    THESSALIA
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    298
    Thanked
    348
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [QUOTE=nino X3;112759]οπως φυσικα κανενα Μ3Ε30 δεν ειναι σε τιποτα μα τιποτα καλυτερο απο οποιοδηποτε μεταγενεστερο Μ, Ομως...

    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ειναι ανα αμαξι σταθμος στην ιστορια της παγκοσμιας αυtοκινησης ( οπως και αλλα..) και παντα θα κατεχει μια ξεχωριστη θεση στο μυαλο και την καρδια, ειδικα των παλαιοτερων...
    QUOTE]
    τωρα συμφωνω μαζι σου.φυσικα και δεν ειναι καλυτερη μια ε30 απο π.χ ενα csl αλλα παντα θα αποτελει σταθμο στην ιστορια γιατι ηταν η πρωτη Μ3 και σιγουρα ειχε προσφερει πολλες συγκινησεις στους κατοχους εκεινης της εποχης.

  5. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φυσικα και υπαρχει ρομαντισμος,οπως φυσικα κανενα Μ3Ε30 δεν ειναι σε τιποτα μα τιποτα καλυτερο απο οποιοδηποτε μεταγενεστερο Μ, Ομως...
    οπως η 2002 ηταν το αμαξι στο οποιο "χρωσταει" η bmw αυτο που ειναι σημερα,ετσι και το Ε30Μ3 ηταν το αμαξι που σημαδεψε την αλλαγη μιας ολοκληρης εποχης,μιας διαφορετικης φιλοσοφιας και τροπου σκεψης στο μηχανοκινητο αθλητισμο. Ενα "αγωνιστικο" στους δρομους...
    Κατι που βεβαια αργοτερα προσπαθησαν να αντιγραψουν και αλλοι (subaru)
    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ειναι ανα αμαξι σταθμος στην ιστορια της παγκοσμιας αυtοκινησης ( οπως και αλλα..) και παντα θα κατεχει μια ξεχωριστη θεση στο μυαλο και την καρδια, ειδικα των παλαιοτερων...


    υγ. Αυτο με την ιαπωνια δεν ειναι ακριβες... και τοτε υπηρχαν γρηγορα και αξιολογα ιαπωνικα αυτοκινητα(πχ. δυο γενιες celica )
    Σε αυτα που λές με βρισκεις με βρισκεις σύμφωνο.

    Ομως "αγωνιστικα δρομου" την εποχη εκεινη ειχαν και αλλες εταιριες αν μη τι αλλο που ηταν και πολυ πιο γρηγορα και με αρκετες διακρισεις.
    Απλα να θυμισω το Audi Quattro την Lancia Integrale, το VW Golf GTI , την Porsche 928, το Ford Sierra RS Cosworth και αλλα τα οποια το Μ3 αν και πολύ καλο αμαξι για την τοτε εποχη εχανε πανυγηρικα απ τα πιο πάνω σε πολλους τομεις.

    Το Μ3 Ε30 ηταν αμαξαρα για την εποχη και αμαξι σταθμος για την BMW. Μην λεμε ομως οτι ειναι ενα αμαξι σταθμος και επανασταση για την αυτοκινηση γιατι στον πιο πανω ανταγωνισμο, γνωμη μου ειναι οτι στεκόταν απλα αξιοπρεπως.
    Τι να πει δηλαδη η AUDI και η Ford...

    Απ την αλλη μερια, το CSL εκτος οτι φανηκε πολυ ανωτερο απο πολλα ευρωπαικά αυτοκινητα της κλασης του, οπως Porsche 911, GT3, 360 Modena, κλπ, κερδισε μεσα στις πιστες και ολη την Ιαπωνικη επανασταση οπως EVO, STI spec C, Supra, 300zx, skyline, RX-7, κλπ. κερδιζοντας παραλληλα και σεβασμο

    Η γνωμη η δικια μου ειναι οτι με βαση την εκαστοτε ας πουμε εποχη που κυκλοφορισαν τα δυο αμαξια το CSL ειχε να αντιμετωπισει μεγαλυτερο ανταγωνισμο απο τον ανταγωνισμο που ειχε το E30, και εχει κερδισει τον σεβασμο οχι μονο απο τους φανατικους της ΒΜW αλλα και απο ανθρωπους με αμαξια αλλων εταιριών.

  6. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    Panos 316T (02-12-10)

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε αυτα που λές με βρισκεις με βρισκεις σύμφωνο.

    Ομως "αγωνιστικα δρομου" την εποχη εκεινη ειχαν και αλλες εταιριες αν μη τι αλλο που ηταν και πολυ πιο γρηγορα και με αρκετες διακρισεις.
    Απλα να θυμισω το Audi Quattro την Lancia Integrale, το VW Golf GTI , την Porsche 928, το Ford Sierra RS Cosworth και αλλα τα οποια το Μ3 αν και πολύ καλο αμαξι για την τοτε εποχη εχανε πανυγηρικα απ τα πιο πάνω σε πολλους τομεις.

    Το Μ3 Ε30 ηταν αμαξαρα για την εποχη και αμαξι σταθμος για την BMW. Μην λεμε ομως οτι ειναι ενα αμαξι σταθμος και επανασταση για την αυτοκινηση γιατι στον πιο πανω ανταγωνισμο, γνωμη μου ειναι οτι στεκόταν απλα αξιοπρεπως.
    Τι να πει δηλαδη η AUDI και η Ford...

    Απ την αλλη μερια, το CSL εκτος οτι φανηκε πολυ ανωτερο απο πολλα ευρωπαικά αυτοκινητα της κλασης του, οπως Porsche 911, GT3, 360 Modena, κλπ, κερδισε μεσα στις πιστες και ολη την Ιαπωνικη επανασταση οπως EVO, STI spec C, Supra, 300zx, skyline, RX-7, κλπ. κερδιζοντας παραλληλα και σεβασμο

    Η γνωμη η δικια μου ειναι οτι με βαση την εκαστοτε ας πουμε εποχη που κυκλοφορισαν τα δυο αμαξια το CSL ειχε να αντιμετωπισει μεγαλυτερο ανταγωνισμο απο τον ανταγωνισμο που ειχε το E30, και εχει κερδισει τον σεβασμο οχι μονο απο τους φανατικους της ΒΜW αλλα και απο ανθρωπους με αμαξια αλλων εταιριών.
    ρε συμπέ...αυτά τρέχαν σε άλλες κατηγορίες έναντι του dtm που έτρεχε το
    Ε30. βέβαια υπήρχαν και αρκετά ραλύσια Ε30, αλλά ώς γνωστόν η τετρακίνηση
    ήταν αυτή που πάντα έπαιρνε τα σκύπτρα.
    επιπλέον τα αμάξια αυτά είχαν 500+ άλογα και τρέχαν στο γκρουπ Β. δλδ την
    κατηγορία των θηρίων. δεν νομίζω πως ένα Ε30 αγωνηστικό θα μπορούσε ατμ.
    να ξεπεράσει τα 300 άλογα.
    αν πάλι μιλάμε για δρομίσια πράγματα και πολιτικά αυτοκίνητα, τότε σίγουρα την
    αγωνηστική αύρα που εμπνέει το 30άρι δεν την εμπνέει κανένα απο τα παραπάνω.
    αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο έχει γίνει λίγο πολύ ένα αμάξι μύθος.
    όσο για την porsche, αυτό που έχω να πώ, είναι πως πάντα ήταν η porsche.
    για το vw επίσεις που αναφέρεις, απλά δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση...
    υγ. μέχρι και η νύφη σου έχει πέσει απο τα σύννεφα...μα καλά θα λέει. τι μ@λ@κίες
    λέει αυτός ο πεθερός μου πάλι!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. #6
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    υγ. μέχρι και η νύφη σου έχει πέσει απο τα σύννεφα...μα καλά θα λέει. τι μ@λ@κίες
    λέει αυτός ο πεθερός μου πάλι!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    αχαχαχαχα καλό !!!!!

  9. #7
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε συμπέ...αυτά τρέχαν σε άλλες κατηγορίες έναντι του dtm που έτρεχε το
    Ε30. βέβαια υπήρχαν και αρκετά ραλύσια Ε30, αλλά ώς γνωστόν η τετρακίνηση
    ήταν αυτή που πάντα έπαιρνε τα σκύπτρα.
    επιπλέον τα αμάξια αυτά είχαν 500+ άλογα και τρέχαν στο γκρουπ Β. δλδ την
    κατηγορία των θηρίων. δεν νομίζω πως ένα Ε30 αγωνηστικό θα μπορούσε ατμ.
    να ξεπεράσει τα 300 άλογα.
    αν πάλι μιλάμε για δρομίσια πράγματα και πολιτικά αυτοκίνητα, τότε σίγουρα την
    αγωνηστική αύρα που εμπνέει το 30άρι δεν την εμπνέει κανένα απο τα παραπάνω.
    αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο έχει γίνει λίγο πολύ ένα αμάξι μύθος.
    όσο για την porsche, αυτό που έχω να πώ, είναι πως πάντα ήταν η porsche.
    για το vw επίσεις που αναφέρεις, απλά δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση...
    υγ. μέχρι και η νύφη σου έχει πέσει απο τα σύννεφα...μα καλά θα λέει. τι μ@λ@κίες
    λέει αυτός ο πεθερός μου πάλι!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Δηλαδη με λιγα λογια θες να πεις οτι το Ε30 ειναι σταθμος στην ιστορια της αυτοκινησης γιατι επερνε το DTM που ετρεχε με τα Μερσεντες 190 25-16v και εμπνέει και ΤΗΝ αγωνιστική αυρα και εγινε και μυθος για ολα αυτα.

    Μαλιστα.

    Δεν μου λες ρε συμπε, η Ford με το Εσκορτ και το Σιέρα, η Lancia με τα 4 παγκόσμια, η Audi με αλλα τοσα η Mitsubishi με αλλα τόσα τι ιστορια μυθοι ειναι? Μυθοι του Αισώπου μαλλον για καποιους που δεν βλέπουν την αληθεια.

    Εχεις φανταστει να εγραφες σε ενα AUDI φορουμ και να ελεγες οτι το Μ3 Ε30 ειναι σταθμος και μυθος στην ιστορια της αυτοκινησης??
    Δεν θα τολμουσε κανεις να σε κανει ban συμπεθερε. Θα σε ειχανε online 24 ωρες για να σου ρίχνουν εικονίδια με ντομάτες.

    Ειπαμε, για την εποχη του το Ε30, ηταν ομορφο, δυνατό, σπόρ, με ηχο, γρηγορο, θεαματικό, αλλα μεχρι εκει.

    Τωρα για τα σχόλια σου περι VW GTI,
    "..μαθε μπαλιτσα .." που ελεγε κι΄ο Αλε.

  10. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδη με λιγα λογια θες να πεις οτι το Ε30 ειναι σταθμος στην ιστορια της αυτοκινησης γιατι επερνε το DTM που ετρεχε με τα Μερσεντες 190 25-16v και εμπνέει και ΤΗΝ αγωνιστική αυρα και εγινε και μυθος για ολα αυτα.

    Μαλιστα.

    Δεν μου λες ρε συμπε, η Ford με το Εσκορτ και το Σιέρα, η Lancia με τα 4 παγκόσμια, η Audi με αλλα τοσα η Mitsubishi με αλλα τόσα τι ιστορια μυθοι ειναι? Μυθοι του Αισώπου μαλλον για καποιους που δεν βλέπουν την αληθεια.

    Εχεις φανταστει να εγραφες σε ενα AUDI φορουμ και να ελεγες οτι το Μ3 Ε30 ειναι σταθμος και μυθος στην ιστορια της αυτοκινησης??
    Δεν θα τολμουσε κανεις να σε κανει ban συμπεθερε. Θα σε ειχανε online 24 ωρες για να σου ρίχνουν εικονίδια με ντομάτες.

    Ειπαμε, για την εποχη του το Ε30, ηταν ομορφο, δυνατό, σπόρ, με ηχο, γρηγορο, θεαματικό, αλλα μεχρι εκει.

    Τωρα για τα σχόλια σου περι VW GTI,
    "..μαθε μπαλιτσα .." που ελεγε κι΄ο Αλε.
    εγώ απλά λέω πως δεν υπάρχει σύγκριση του Ε30 με αυτά όλα που αναφέρεις.
    άλλες κατηγορίες εντελώς...επίσεις σου ξαναλέω...την αγωνηστική χροιά που
    έχει το Ε30 σε πολιτική μορφή πάντα, κανένα μα κανένα απο αυτά που ανέφερες
    δεν την έχει...
    εγώ θα έλεγα να αφήσεις τα μπαν και τις μπανάνες και να πάς να κάνεις κάνα
    πάτημα που είσαι και αρχηγός σ'αυτά και να αφήσεις εμάς να μιλήσουμε για
    κάνα αμάξι...δεν περίμενα και τπτ καλύτερο άλωστε απο κάποιον που δεν σέβεται
    αυτό που οδηγάει και το λιώνει κάθε βράδυ με τα σαξόραλα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #9
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    βλέπω πως σχεδόν όλοι χτυπάτε το 92άρι γιατί και καλά τα κάνει όλα άνετα, μέχρι και γριά μπορεί να γράψει χρόνους όπως διάβασα.

    Ωραία όλα αυτά αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτοί που τα λένε πήραν 46άρι Μ και όχι ένα Ariel atom ή EVO (ή πολλά άλλα πιο extreme) με λιγότερα μάλιστα χρήματα απο αυτά που κοστίζει η μπέμπα.

    Μη με κράξετε, αμαξάρα το 46άρι αλλά όχι σε σύγκριση με το 92άρι. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  12. The Following User Says Thank You to bimmer-corfu For This Useful Post:

    imolarot (01-12-10)

  13. #10
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγώ απλά λέω πως δεν υπάρχει σύγκριση του Ε30 με αυτά όλα που αναφέρεις.
    άλλες κατηγορίες εντελώς...επίσεις σου ξαναλέω...την αγωνηστική χροιά που
    έχει το Ε30 σε πολιτική μορφή πάντα, κανένα μα κανένα απο αυτά που ανέφερες
    δεν την έχει...
    εγώ θα έλεγα να αφήσεις τα μπαν και τις μπανάνες και να πάς να κάνεις κάνα
    πάτημα που είσαι και αρχηγός σ'αυτά και να αφήσεις εμάς να μιλήσουμε για
    κάνα αμάξι...δεν περίμενα και τπτ καλύτερο άλωστε απο κάποιον που δεν σέβεται
    αυτό που οδηγάει και το λιώνει κάθε βράδυ με τα σαξόραλα...
    Τι να κανουμε αδερφουλη, αυτα ξερουμε , αυτα γραφουμε.

    Εγω τουλαχιστον βρηκα και ενα τροπο να το λιωνω. Και με Τογιότα Χάι Λούξ αμα λάχει το στηνω και το λιώνω.

    Δεν αφηνεις και συ την ορθοπεταλιά και τα περιοδικα να βρεις ενα τροπο να λιωσεις και εσυ το δικό σου???

    Αντε, γιατι θα μας πάρουν τα ζουμια με τοσο δραμα που μας εριξες για την ιστορια της αυτοκινησης.

    Εγκυκλοπαιδια της παραπληροφόρισης εχεις γινει.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP