Καθε καροτσα μπορει να φορεσει νομιμα (αφου ακολουθηθουν οι απαραιτητες γραφειοκρατικες διαδικασιες) οποιοδηποτε κινητηρα με τον οποιο κυκλοφορησε.
Αν αναφερομαστε σε 3αρι πχ απο 1600 κυβικα μεχρι 3000 κυβικα μπορει να δηλωθει. Οτι και αν ηταν πριν.
Το Μ3 θεωρειται απο τη bmw αλλη καροτσα. Θεωρητικα δεν θα μπορουσε να δηλωθει... Σου δινουν ομως ενα περιθωριο να υπερβεις το μεγιστο κυβισμο της καροτσας σου(25% νομιζω). Και δεδομενου οτι το 3.0 γινεται 3.2 με ανοδο 0,7% εισαι κομπλε... Και μεχρι 3.75 λιτρα εισαι εντος νομοσχεδιου(3,0x1,25=3,75).
Τωρα αν το δουμε αντιστροφα...
Το 330 θεωρητικα μπορει να δηλωθει 1600. Γιατι η καροτσα βγηκε με 1600 μοτερ.
Θα παρεις μια βεβαιωση απο τη bmw και θα πας να διεκπεραιωσεις τη διαδικασία.
Το Μ3 ομως ΔΕΝ μπορει να δηλωθει ως 1600! Και αυτο γιατι και για αλλη καροτσα προκειται και για μειωση 100% μιλαμε...
Τωρα αν εισαι επίμονος ολα γινονται.
Ειμαστε στην Ελλαδα και αυτο ειναι νομισμα που έχει δυο οψεις.
Θα φτυσεις λιγο αιμα, θα χρειαστεις και ενα γνωστο προισταμενο σε δημοσιο ΚΤΕΟ(μιας και αυτος θα βεβαιωσει οτι το οχημα παραμενει αρτιο μηχανολογικα, απ οσο θυμαμαι) και θα κάνεις τη δουλεια σου...
Εδω να αφησουμε ενα μικρο παραθυρακι.
Μπορει να το εχει κανει καποιος αλλος.
Αν εχει γινει τα πραγματα ειναι πολυ πιο ευκολα, μιας και η μετατροπη ειναι κατα καποιο τροπο εγκεκριμένη.
Καπως ετσι ορισμένοι βελτιωτικοι οίκοι διατυμπανίζουν οτι κατι εξωφρενικες μετατροπες(5.0 V10 σε τριαρι) μπορουν να δηλωθουν κανονικα.
Και μπορουν!