Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 62

Θέμα: Κοστος μετατροπης για ταφο Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    εαν έχεις m43 κινητήρα είναι λιγάκι μανίκι να μπει αυτό το μοτέρ αλλά όχι κ ακατόρθωτο
    γιατι φιλε ειναι μανικι αν εχει Μ43 μοτερ??
    ποιο ειναι το προβλημα??/

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  2. #2
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιατι φιλε ειναι μανικι αν εχει Μ43 μοτερ??
    ποιο ειναι το προβλημα??/
    Γιατί πρέπει να αλλάξεις τα πάντα απο ψυγείο μπροστά μέχρι το διαφορικο πίσω να φανταστείς ότι μέχρι κ στο πεντάλ γκαζιου θα πρέπει να κάνεις μετατροπή γιατί ο m54 έχει ηλεκτρογκαζο ενώ ο m43 είναι ντιζατο μην γράψω τι θα πρέπει να κάνεις κανονικά (για να μην έχεις προβλήματα στο μέλλον) εαν δεν έχεις ελέγξει το πως δουλευει το μοτορι που θα βάλεις

  3. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί πρέπει να αλλάξεις τα πάντα απο ψυγείο μπροστά μέχρι το διαφορικο πίσω να φανταστείς ότι μέχρι κ στο πεντάλ γκαζιου θα πρέπει να κάνεις μετατροπή γιατί ο m54 έχει ηλεκτρογκαζο ενώ ο m43 είναι ντιζατο μην γράψω τι θα πρέπει να κάνεις κανονικά (για να μην έχεις προβλήματα στο μέλλον) εαν δεν έχεις ελέγξει το πως δουλευει το μοτορι που θα βάλεις
    δεν ξερω αν εχεις ασχοληθει αλλα οτι περιγραφεις γινεται ΠΑΝΤΑ οταν απο 4κυλινδρο πας σε Μ54 και θες να ειναι κομπλε λειτουργικα το αμαξι.οποτε τα ιδια ισχυουν και αν δεν φοραει Μ43.
    εξαιρω το ηλεκτρογκαζο αλλα σιγα το κοστος μπροστα σε ΟΛΑ τα υπολοιπα.

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  4. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Moufas E46 (30-11-10)

  5. #4
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ξερω αν εχεις ασχοληθει αλλα οτι περιγραφεις γινεται ΠΑΝΤΑ οταν απο 4κυλινδρο πας σε Μ54 και θες να ειναι κομπλε λειτουργικα το αμαξι.οποτε τα ιδια ισχυουν και αν δεν φοραει Μ43.
    εξαιρω το ηλεκτρογκαζο αλλα σιγα το κοστος μπροστα σε ΟΛΑ τα υπολοιπα.
    Το γνωρίζω αυτό που λες απλά
    άμα φοράε πχ τον m54b20 τα πράγματα θα ταν πολύ πιο απλά

  6. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ο φιλος αναφερει οτι εχει 316 .
    με τα αν δεν γινεται μετατροπη

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  7. #6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το γνωρίζω αυτό που λες απλά
    άμα φοράε πχ τον m54b20 τα πράγματα θα ταν πολύ πιο απλά
    Δεν υπάρχει Μ54Β20 !!!

  8. #7
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν υπάρχει Μ54Β20 !!!
    Ναι έχεις απόλυτο δίκιο πάνω στη βιασύνη μου έγραψα λάθος το παράδειγμα

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP