Σελίδα 19 από 33 ΠρώτηΠρώτη ... 9171819202129 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 181 έως 190 από 323

Θέμα: upgrade εξάτμισης...

  1. #181
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μπορεί να του αρέσει το feeling δημήτρη μου.
    δεν νομίζω πως είναι απαραίτητο να του γ@μ@ει και την
    μανούλα για να ρίξει και κάνα φράγκο ο άνθρωπος. στο
    κάτω κάτω τώρα το πείρε το αυτοκίνητο και είναι φουντωμένος.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Specialized (21-11-10)

  3. #182
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και αλλη μια ερωτηση...εφοσον το αμαξι δεν το 'στιβεις' ωστε να βγαλεις την μεγιστη ιπποδυναμη του (που στο Μ3 ειναι κοντα στα κοκκινα) τους καταλυτες γιατι τους βαζεις? Αν σε ενδιαφερει να κινησαι σε πιο χαλαρους ρυθμους (και καλα κανεις...δεν το κατακρινω αυτο. Ειναι δικαιωμα του καθενος να οδηγει οπως θελει) ειναι ουτοπια να αλλαζεις καταλυτες για να παρεις 7-8 αλογα που δεν θα τα χρησιμοποιησεις σχεδον ποτε.
    Καλά είπαμε δεν είμαι και μούχλα, αν ήμουν δεν θα έπαιρνα τέτοιο αυτοκίνητο.
    Οι "κόφτες" είπα ότι δεν μου αρέσουν όχι οτι δεν φλερτάρω με αυτόν.. Αν με διαβάσεις λίγο πριν θα δεις πως αναφέρω ότι δυσκολεύομαι να το οδηγήσω κάθε φορά και κατα την διάρκεια όλης της διαδρομής νορμάλ. Σήμερα δεν μιλιέμαι όλη μέρα με την γυναίκα μου για τον τρόπο με τον οποίο πήγαμε σε μια βάφτιση το πρωί...
    Σόρρυ για το offtopic

  4. #183
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Specialized Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά είπαμε δεν είμαι και μούχλα, αν ήμουν δεν θα έπαιρνα τέτοιο αυτοκίνητο.
    Οι "κόφτες" είπα ότι δεν μου αρέσουν όχι οτι δεν φλερτάρω με αυτόν.. Αν με διαβάσεις λίγο πριν θα δεις πως αναφέρω ότι δυσκολεύομαι να το οδηγήσω κάθε φορά και κατα την διάρκεια όλης της διαδρομής νορμάλ. Σήμερα δεν μιλιέμαι όλη μέρα με την γυναίκα μου για τον τρόπο με τον οποίο πήγαμε σε μια βάφτιση το πρωί...
    Σόρρυ για το offtopic
    Ok!

  5. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Specialized (21-11-10)

  6. #184
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    περι εξατμισης μιλησα με γνωστο προγραμματιστη περι των καταλυτων και το κλασσικο λαμπακι που βλεπουμε οταν τους βαλουμε αυτους (οχι παντα) και μου επεμενε οτι οι post cat sensor ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ την αποδοση του κινητηρα διοτι ο dme μπαινει σε αλλο mode στο οποιο "κοβει" η ποδοση του κινητηρα κυριως τα αβανς...επισης δεν αρκει να βαλουμε τον αισθητηρα καπου που απλα δεν θα αναβει το λαμπακι δλδ μακρια απο τον κυριο ογκο ροης των καυσαεριων,οπως εχω διαβασει καποιοι που ασχολουνται με το αντικειμενο λενε οτι οι αισθητηρες στους καταλυτες ειναι μονο για την θερμοκρασια και οι pre cat για τα μειγματα,δεν αντιλεγω με κανεναν αλλα δεν ξερω και τι ισχυει..σας παρακαλω εαν γινεται να απαντηθει τεκμηριομενα το ερωτημα μου το οποιο ΑΦΟΡΑ την βελτιωση της εξατμισης και μην ξεκινησετε παλι να ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ..ανοιξτε αλλο threat και μην χαλατε αυτο,διαβαστε τις πρωτες σελιδες να δειτε την διαφορα με τις τελευταιες καμια επαφη!!

  7. The Following User Says Thank You to mo328i For This Useful Post:

    Thomelef (21-11-10)

  8. #185
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αν και λιγο off μιας και το ειδα... Στην υπογραφη σου χρειαζεσαι μια μικρη διορθωση. Ειναι Alcadara Interior και οχι Internal. Το internal παραπεμπει σε αλλους σκοπους συνηθως πιο πονηρους οπως πχ All internal, internal combustion κλπ

  9. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    soc12r (28-08-11)

  10. #186
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν και λιγο off μιας και το ειδα... Στην υπογραφη σου χρειαζεσαι μια μικρη διορθωση. Ειναι Alcadara Interior και οχι Internal. Το internal παραπεμπει σε αλλους σκοπους συνηθως πιο πονηρους οπως πχ All internal, internal combustion κλπ
    Καλό, σωστό μου είχε ξεφύγει κι είναι αλήθεια ότι γενικά δεν μου πολυάρεσε κι έτσι κόπηκαν και τα υπόλοιπα...
    Φίλε mo sorry πάλι, end offtopic.. Κάτι μου είπαν κι εμένα για τα ίδια αλλά χωρίς πολλη τεκμηρίωση..

  11. #187
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    περι εξατμισης μιλησα με γνωστο προγραμματιστη περι των καταλυτων και το κλασσικο λαμπακι που βλεπουμε οταν τους βαλουμε αυτους (οχι παντα) και μου επεμενε οτι οι post cat sensor ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ την αποδοση του κινητηρα διοτι ο dme μπαινει σε αλλο mode στο οποιο "κοβει" η ποδοση του κινητηρα κυριως τα αβανς...επισης δεν αρκει να βαλουμε τον αισθητηρα καπου που απλα δεν θα αναβει το λαμπακι δλδ μακρια απο τον κυριο ογκο ροης των καυσαεριων,οπως εχω διαβασει καποιοι που ασχολουνται με το αντικειμενο λενε οτι οι αισθητηρες στους καταλυτες ειναι μονο για την θερμοκρασια και οι pre cat για τα μειγματα,δεν αντιλεγω με κανεναν αλλα δεν ξερω και τι ισχυει..σας παρακαλω εαν γινεται να απαντηθει τεκμηριομενα το ερωτημα μου το οποιο ΑΦΟΡΑ την βελτιωση της εξατμισης και μην ξεκινησετε παλι να ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ..ανοιξτε αλλο threat και μην χαλατε αυτο,διαβαστε τις πρωτες σελιδες να δειτε την διαφορα με τις τελευταιες καμια επαφη!!
    Το ερωτημα σου το εχουμε ηδη απαντησει. Το ειπαμε ξεκαθαρα οτι οι post cat δεν επηρεαζουν καθως η DME παιρνει δεδομενα απο τους pre-cat για τισ διορθωσεις. Αν ο προγραμματιστης σου λεει κατι αλλο, ειναι δικαιωμα σου να τον πιστευεις. (Οποτε συμφωνα και με τον προγραμματιστη σου οταν τους ακυρωνουμε εντελως και δεν τους βλεπει καθολου, δεν θα επρεπε να παιρνει ουτε μπροστα). Μην ξαναρωτας τα ιδια πραγματα ομως γιατι ετσι αμφισβητεις τα λεγομενα μας (οταν εχουμε ηδη απαντησει σε αυτα)
    Στο συγκεκριμενο site επειδη ειμαστε και φιλοι, σαν μια μεγαλη παρεα, μερικες φορες κατα την διαρκεια των απαντησεων μας κανουμε και λιγο χιουμορ. Αν εσυ εισαι συνηθισμενος σε κατι 'διαφορετικο' απο το "αλλο" site να σου πω οτι εδω περα, αν παρακολουθησεις και τα αλλα topic (ακομα και οι mods) γραφουμε χιουμοριστικα. Αλλωστε δεν ξεκινησες εσυ αυτο το topic αλλα καποιος αλλος. Αυτη ειναι η αποψη μου και εγω θα συνεχισω να γραφω οπως ακριβως εγραφα ολο αυτον τον καιρο.

  12. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    alexk (21-11-10), bill_m3 (21-11-10), chief (21-11-10), imolarot (21-11-10)

  13. #188
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ερωτημα σου το εχουμε ηδη απαντησει. Το ειπαμε ξεκαθαρα οτι οι post cat δεν επηρεαζουν καθως η DME παιρνει δεδομενα απο τους pre-cat για τισ διορθωσεις. Αν ο προγραμματιστης σου λεει κατι αλλο, ειναι δικαιωμα σου να τον πιστευεις. (Οποτε συμφωνα και με τον προγραμματιστη σου οταν τους ακυρωνουμε εντελως και δεν τους βλεπει καθολου, δεν θα επρεπε να παιρνει ουτε μπροστα). Μην ξαναρωτας τα ιδια πραγματα ομως γιατι ετσι αμφισβητεις τα λεγομενα μας (οταν εχουμε ηδη απαντησει σε αυτα)
    Στο συγκεκριμενο site επειδη ειμαστε και φιλοι, σαν μια μεγαλη παρεα, μερικες φορες κατα την διαρκεια των απαντησεων μας κανουμε και λιγο χιουμορ. Αν εσυ εισαι συνηθισμενος σε κατι 'διαφορετικο' απο το "αλλο" site να σου πω οτι εδω περα, αν παρακολουθησεις και τα αλλα topic (ακομα και οι mods) γραφουμε χιουμοριστικα. Αλλωστε δεν ξεκινησες εσυ αυτο το topic αλλα καποιος αλλος. Αυτη ειναι η αποψη μου και εγω θα συνεχισω να γραφω οπως ακριβως εγραφα ολο αυτον τον καιρο.
    δεν αντιλεγω με τα λεγομενα κανενος απλα ψιλοβαρεθηκα να δινω λεφτα για πραγματα που τελικα δεν δουλευουν σε αυτο το αυτοκινητο,εαν διαβασεις γραφω οτι εχω διαβασει απο ατομα ψαγμενα οτι δεν επηρεαζουν οι post-cat συμπεριλαμβανομενου και εσενα οποτε δεν σε αμφισβητω ισα ισα..επεμενα να απαντηθει γιατι ειμαι ετοιμος να αγορασω straight pipes απο την ss και δεν θελω να πανε και αυτα τα λεφτα σε κατι ασκοπο..ευχαριστω για τις πληροφοριες,post cat delete που μπορω να κανω??εαν ξερει καποιος ας μου στειλει πμ,thanks

  14. #189
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEO Εμφάνιση μηνυμάτων
    ροπη πηρε 1 κιλο εχω τα διαγραματα αλλα πρεπει να τα σκαναρω. παντως παντου ειναι πιο δυνατο και οχι στο peak και πιστευω πως σε αυτο βοηθησε το μαμα τελικο που κρατησε καπως το back pressure
    Δηλαδή εάν κάποιος εντελώς stock αλλάξει μόνο το τελικό με ένα ss race ας πούμε τότε το μοτέρ θα πέσει χαμηλά λόγω μικρότερου back-pressure του ss τελικού;

    Για δείτε αυτό της Rogue Engineering υπόσχεται +27,9 hp
    Nα το πιστέψω?????

    https://store.bimmerworld.com/rogue-...aust-p916.aspx
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  15. #190
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή εάν κάποιος εντελώς stock αλλάξει μόνο το τελικό με ένα ss race ας πούμε τότε το μοτέρ θα πέσει χαμηλά λόγω μικρότερου back-pressure του ss τελικού;

    Για δείτε αυτό της Rogue Engineering υπόσχεται +27,9 hp
    Nα το πιστέψω?????

    https://store.bimmerworld.com/rogue-...aust-p916.aspx
    Επειδη εχω ψαξει πολυ το θεμα των εξατμισεων θα το πω αλλη μια φορα. Το τελικο απο μονο του δινει 0 αλογα. Σε καποιες περιπτωσεις αυξανει το θορυβο μονο και μειωνει τα αλογα.

    Και για να σου αποδειξω ποσο καλο ειναι το μαμα τελικο, διαβασε το πολυ ενδιαφερον παρακατω link που συγκρινει το μαμα τελικο με το προαναφερθεν Rogue El Diablo σε Μ3 HPF στα 600 περιπου αλογα. Τα αποτελεσματα θα σε εκπληξουν για το ποσο καλη ροικοτητα εχει το μαμα ακομα και στα 600 αλογα! Εχε υποψιν οτι στα turbo less restriction-> less back pressure-> γρηγοροτερο spool & περισσοτερα αλογα.
    Οχι μονο λογια, αλλα και με αποδειξεις για το ποσο καλο ειναι το μαμα τελικο

    https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=520068

  16. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    EVERGET (22-11-10)

Σελίδα 19 από 33 ΠρώτηΠρώτη ... 9171819202129 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP