Σελίδα 10 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 166

Θέμα: Το επομενο Μ3 V6 ?

  1. #91
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδες ας μην γινομαστε υπερβολικοι. Και τα 135/335 διτουρμπινα ειναι αλλα δεν ειδα κανενα να ειναι οπως το περιγραφετε. Ισα-ισα που καποιοι βελτιωτικοι οικοι (vishnu) εχουν καταφερει να εχουν ολα οσα περιγραφετε μεσω της OBDII, σε ενδειξεις στο εργοστασιακο ταμπλο του αυτοκινητου.
    Η εξελιξη αλλα και το marketing/επιταγες των καιρων, οδηγουν στην υπερτροφοδοτηση. Ακομη και οι Αμερικανοι που ελεγαν there is no placement for displacement αναθεωρησαν και τωρα φτιαχνουν μικροτερα σε κυβισμο μοτερ με υπερτροφοδοτηση (βλεπε corvette απο Z06 7.0 lt σε ΖR1 6.2 lt supercharged)
    Δεν ειδα κανενα ιδιοκτητη Porche turbo να ειναι οπως τον περιγραφετε παραπανω. Ουτε κανεναν απο αυτους να παραπονιεται για την ελλειψη αποκρισης και αισθησης σε σχεση με την αντιστοιχη ατμοσφαιρικη του εκδοση (βλ. carrera).
    Αντιθετα εχω δει αρκετους ιδιοκτητες με Rallye να ειναι οπως ακριβως τους περιγραφετε. Και δεν εχουν turbo, ατμοσφαιρα εχουν
    Μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Καταλαβαινω την προτιμηση μερικων σε ατμοσφαιρικους κινητηρες αλλα μεχρι εκει. Για μενα η εξελιξη ειναι στα υπερτοφοδοτουμενα συνολα για τους λογους που εχουν ηδη προαναφερθει εδω μεσα.
    Καλά Δημήτρη, πρώτη φορά διαβάζεις το Νίκο ?

  2. #92
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδες ας μην γινομαστε υπερβολικοι. Και τα 135/335 διτουρμπινα ειναι αλλα δεν ειδα κανενα να ειναι οπως το περιγραφετε. Ισα-ισα που καποιοι βελτιωτικοι οικοι (vishnu) εχουν καταφερει να εχουν ολα οσα περιγραφετε μεσω της OBDII, σε ενδειξεις στο εργοστασιακο ταμπλο του αυτοκινητου.
    Η εξελιξη αλλα και το marketing/επιταγες των καιρων, οδηγουν στην υπερτροφοδοτηση. Ακομη και οι Αμερικανοι που ελεγαν there is no placement for displacement αναθεωρησαν και τωρα φτιαχνουν μικροτερα σε κυβισμο μοτερ με υπερτροφοδοτηση (βλεπε corvette απο Z06 7.0 lt σε ΖR1 6.2 lt supercharged)
    Δεν ειδα κανενα ιδιοκτητη Porche turbo να ειναι οπως τον περιγραφετε παραπανω. Ουτε κανεναν απο αυτους να παραπονιεται για την ελλειψη αποκρισης και αισθησης σε σχεση με την αντιστοιχη ατμοσφαιρικη του εκδοση (βλ. carrera).
    Αντιθετα εχω δει αρκετους ιδιοκτητες με Rallye να ειναι οπως ακριβως τους περιγραφετε. Και δεν εχουν turbo, ατμοσφαιρα εχουν
    Μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Καταλαβαινω την προτιμηση μερικων σε ατμοσφαιρικους κινητηρες αλλα μεχρι εκει. Για μενα η εξελιξη ειναι στα υπερτοφοδοτουμενα συνολα για τους λογους που εχουν ηδη προαναφερθει εδω μεσα.
    Δε θελω να καννιβαλισουμε το θρεντ με οφ τοπικ Δημητρη, ειμαι και εκτος πιατσας γυρω στα δυο χρονια, αλλα επετρεψε μου να σου πω οτι ειδικα στα 996 και 997 turbo συναντας απιστευτη καγκουρια μιλωντας κυριως γι' αυτους που ασχολουνται με κοντρες αποκλειστικα (με αρκετες εξαιρεσεις βεβαια).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 19-11-10 στις 13:02

  3. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    alexk (19-11-10)

  4. #93
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω τι λες για την τεχνολογία και ότι το "τρώμε το χαπάκι" και τα ξεχνάμε όλα...
    Θα σου πω κάτι πολύ απλό, εγώ με το "παλιό" CSL σήμερα τα βίασα όλα στην Μόντσα, και Μ3 Ε92, και Μ6 και 997 GT3, και 430.

    Καλά τα άλογα για την autobahn, τα αυτοκίνητα για να πάνε γρήγορα στις στροφές θέλουν πλαίσιο, ανάρτηση, μικρό βάρος κτλ κτλ.

    Θα περιμένω με χαρά το νέο Μ3 τούρμπο να το βιάσω και αυτό
    Alex τι κάνεις βρε φίλε...?
    Σε είχα χάσει...
    Ερώτηση: πιστεύεις δηλαδή (χωρις καν να ξέρουμε τα specs του νέου Μ3 την ανάρτηση κλπ) ότι ένα καλά στημένο Μ3 F30 με καλό οδηγό, εσύ με το CSL θα το "έχεις" εύκολα...? Μιλάμε σε γνωστή στροφοδιαδρομή και για τους 2 σας...!

  5. #94
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ρε δεν παει να εχει και 3 τουρμπο?
    ποσο θα κανει το σκεφτηκατε?
    σε λιγο μονο ματιζ και i10 θα πωλουνται στο ελλαντα...

  6. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Thomelef (19-11-10)

  7. #95
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε δεν παει να εχει και 3 τουρμπο?
    ποσο θα κανει το σκεφτηκατε?
    σε λιγο μονο ματιζ και i10 θα πωλουνται στο ελλαντα...
    Θα εχει οσο 20 matiz μαζι....οπoτε αντι ν'αγορασεις 20 matiz θ'αγορασεις ενα Μ3 biturbo ......

  8. #96
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ή δεν αγοραζω τιποτα, πραγμα που ειναι πιο πιθανο...

  9. #97
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΥΓ: Και για όσους λένε για δύναμη ψηλά κτλ θα τους πρότεινα να οδηγήσουν ένα S3 μαΝίσιο για να δουν τι κάνει το αμάξι. Με «μόνο» 265 άλογα. Διότι οδήγησα και φπε και έπαθα ο Ίδιος Πλάκα. Το αντίστοιχο σε I-6 & σε V6 θα είναι σαφώς ανώτερο.

    Όλα τα υπόλοιπα ανήκουν πλέον στην Ιστορία.


    Συμφωνώ απόλυτα!

  10. #98
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Α κάτι άλλο... με τα τούρμπο.

    Είδατε κανένα ιδιοκτήτη 135 ή 335 να στρίβει ? Γιατί εγώ δεν είδα.
    Τουλάχιστον ευρώπη έχω δει μόνο ένα 335 Ζυριχιώτικο στο Ρινγκ και ένα 134 Γενεύικο Σπα.
    Όλοι βασιλιάδες της κόντρας και της ευθείας είναι
    Ε υπάρχουν μερικοί που τα πάνε τάπα....

  11. #99
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    λαγονησι!!!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.729
    Thanked
    1428
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τι ειν΄τουτο?????!!!!!!!! θα σκορπισει τρομο στους δρομους!!!!χιχιχιχιιχιχιχιχ
    RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!

  12. #100
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε θελω να καννιβαλισουμε το θρεντ με οφ τοπικ Δημητρη, ειμαι και εκτος πιατσας γυρω στα δυο χρονια, αλλα επετρεψε μου να σου πω οτι ειδικα στα 996 και 997 turbo συναντας απιστευτη καγκουρια μιλωντας κυριως γι' αυτους που ασχολουνται με κοντρες αποκλειστικα (με αρκετες εξαιρεσεις βεβαια).
    Ναι, υπαρχουν παραδειγματα καγκουριας στα Porsche. Ειναι ομως σιγουρα πολυ λιγοτερα απο τα δειγματα καγκουριας στην σειρα ///Μ. Και μαλιστα απο πολυ παλια, απο την εποχη του M look με το αυτοκολητακι πισω. Δεν ειδα κανεναν ομως να το σχολιασει αυτο...
    Σιγουρα και καποιοι ιδιοκτητες ασχολουνται και με κοντρες. Οπως και στα Μ αλλωστε..(που και εδω πιστευω οτι ειναι παλι πολλοι περισσοτεροι).
    Νικο μου εδω περα εκφραζουμε τις αποψεις μας που πολλες φορες ειναι διαφορετικες. Αλλα οι προτιμησεις μας σε κατι (βλ. ατμοσφαιρικη εξελιξη) θα πρεπει να μην επηρεαζουν την αντικειμενικοτητα των πραγματων με υπερβολες (πραγμα που νομιζω οτι εγινε με τους χαρακτηρισμους για οσους ειναι υποστηρικτες της υπερτροφοδοτησης για την σειρα Μ).
    Συμμεριζομαι βεβαια την αποψη σου και ειναι σεβαστη οπως ολων των αλλων εδω περα...

Σελίδα 10 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP