Σελίδα 16 από 33 ΠρώτηΠρώτη ... 6141516171826 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 151 έως 160 από 323

Θέμα: upgrade εξάτμισης...

  1. #151
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ερώτηση: Μετά την αλλαγή του μεσαίου σου με το x pipe μήπως εξαφανίστηκε το χαρακτηριστικό rasp του m3? Σε ρωτάω διότι όπως έχω διαβάσει στην ανάλυση της μαμά εξάτμησης στο μεσαίο οφείλεται το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό στρίγκλισμα.
    To rasp οφειλεται στον σχεδιασμο κινητηρα/κεφαλης και κυριως στις βαλβιδες εξαγωγης που ειναι κουφιες και γεμισμενες με νατριο (sodium filled exhaust valves).
    Το x-pipe (μεσαιο) παιζει προτευοντα ρολο κυριως στον συντονισμο των καυσαεριων για την πιο αποτελεσματικη απαγωγη τους καθως η θεση του Χ (merge collector-το σημειο που ενωνονται τα χταποδια και γινεται η εξισωση πιεσης των καυσαεριων) επηρεαζει κυριως τις τιμες ροπης στις χαμηλες στροφες. Η θεση του ειναι πολυ σημαντικη καθως οταν τοποθετηθει πολυ νωρις, μπορει να αποφερει λιγο καλυτερη αναπνοη ψηλα αλλα να 'αδειασει' υπερβολικα το μοτερ (τρυπα) σε χαμηλες στροφες.

    Οταν προσθετουμε resonators μειωνουμε το φαινομενο του rasp. Η θεση δεν ειναι απαραιτητα να ειναι στο section 2 (x-pipe). Μπορει να βρισκεται και στο section 1 η καπου αλλου και το μεγεθος/θεση του καθοριζει και την ποσοτητα μειωσης του θορυβου και του rasp
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 18-11-10 στις 17:42

  2. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    EVERGET (18-11-10), Specialized (18-11-10), Stathis (18-11-10), Thomelef (18-11-10)

  3. #152
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με τα ατμοσφαιρικα ομως δεν υπαρχει προβλημα κανενα.
    μητσαρα μου εσυ στη σουηδια θα εκανες μεγαλη καριερα...!
    στην ελλαδα που εχουμε 8 μηνες το χρονο καλοκαιρι χαντακωνεσαι...

    εικαζεται οτι στα γνωστα στεκια κανεις δεν σε εχει δει με κοντομανικο...

    κατι σαν τα αποδημητικά πτηνα ενα πραγμα, μονο που εσυ "μεταναστευεις" το καλοκαιρι και ξαναβγαινεις με τα πρωτα κρυα...

    παντως θαυμαζω την επιστημονικη σου καταρτιση! εισαι κινητη εγκυκλοπαιδια ρε μπαγασα...

  4. #153
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    μητσαρα μου εσυ στη σουηδια θα εκανες μεγαλη καριερα...!
    στην ελλαδα που εχουμε 8 μηνες το χρονο καλοκαιρι χαντακωνεσαι...

    εικαζεται οτι στα γνωστα στεκια κανεις δεν σε εχει δει με κοντομανικο...

    κατι σαν τα αποδημητικά πτηνα ενα πραγμα, μονο που εσυ "μεταναστευεις" το καλοκαιρι και ξαναβγαινεις με τα πρωτα κρυα...

    παντως θαυμαζω την επιστημονικη σου καταρτιση! εισαι κινητη εγκυκλοπαιδια ρε μπαγασα...
    Σταθη μου, μπορει εδω στο Ελλαντα να μην εχουμε μπιλοζηρια συχνα αλλα δεν με πειραζει. Το καλοκαιρι και κυριως τα βραδυα ασχολουμαι με αλλα πραγματα εξισου 'δυνατα'
    Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Οι γνωσεις ειναι για να βοηθαμε αυτους που την χρειαζονται...

  5. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Stathis (18-11-10)

  6. #154
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    μητσαρα μου εσυ στη σουηδια θα εκανες μεγαλη καριερα...!
    Στην Σουηδια θα εκανα σιγουρα μεγαλη καριερα...με τις Σουηδεζες
    Ειναι αλλωστε και η αγαπημενη μου κατηγορια. Εγω δεν θελω μπαλωμενο παπουτσι απο τον τοπο μου. Προτιμω μοντελακι τελευταιας γενιας αβαδιστο και ας ειναι και εισαγωγης

  7. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Stathis (18-11-10)

  8. #155
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    To rasp οφειλεται στον σχεδιασμο κινητηρα/κεφαλης και κυριως στις βαλβιδες εξαγωγης που ειναι κουφιες και γεμισμενες με νατριο (sodium filled exhaust valves).
    Το x-pipe (μεσαιο) παιζει προτευοντα ρολο κυριως στον συντονισμο των καυσαεριων για την πιο αποτελεσματικη απαγωγη τους καθως η θεση του Χ (merge collector-το σημειο που ενωνονται τα χταποδια και γινεται η εξισωση πιεσης των καυσαεριων) επηρεαζει κυριως τις τιμες ροπης στις χαμηλες στροφες. Η θεση του ειναι πολυ σημαντικη καθως οταν τοποθετηθει πολυ νωρις, μπορει να αποφερει λιγο καλυτερη αναπνοη ψηλα αλλα να 'αδειασει' υπερβολικα το μοτερ (τρυπα) σε χαμηλες στροφες.

    Οταν προσθετουμε resonators μειωνουμε το φαινομενο του rasp. Η θεση δεν ειναι απαραιτητα να ειναι στο section 2 (x-pipe). Μπορει να βρισκεται και στο section 1 η καπου αλλου και το μεγεθος/θεση του καθοριζει και την ποσοτητα μειωσης του θορυβου και του rasp
    Πολύ καλή πληροφορία, μου κίνησε το ενδιαφέρον και βρήκα αυτό:

    Each exhaust valve contains pure sodium in its hollow stem. Sodium has high thermal conductivity.
    The entrapped sodium will liquefy at high temperatures and move inside the stem as the valve is
    operated. Thus the sodium will effectively transfer heat from the valve head to the valve stem, contributing
    to cooling down the valve head faster.

    Τώρα όσων αφορά το μεσαίο, το μαμά m3 κομμάτι δεν είναι ακριβώς X αλλά Η. Για ποιο λόγω η Βmw δεν έβαλε κλασικό Χ-pipe και τι πλεονεκτήματα (ή μη) προσφέρει η αλλαγή του με aftermarket Χ???
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  9. #156
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σταθη μου, μπορει εδω στο Ελλαντα να μην εχουμε μπιλοζηρια συχνα αλλα δεν με πειραζει. Το καλοκαιρι και κυριως τα βραδυα ασχολουμαι με αλλα πραγματα εξισου 'δυνατα'
    Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Οι γνωσεις ειναι για να βοηθαμε αυτους που την χρειαζονται...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην Σουηδια θα εκανα σιγουρα μεγαλη καριερα...με τις Σουηδεζες
    Ειναι αλλωστε και η αγαπημενη μου κατηγορια. Εγω δεν θελω μπαλωμενο παπουτσι απο τον τοπο μου. Προτιμω μοντελακι τελευταιας γενιας αβαδιστο και ας ειναι και εισαγωγης

  10. #157
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τώρα όσων αφορά το μεσαίο, το μαμά m3 κομμάτι δεν είναι ακριβώς X αλλά Η. Για ποιο λόγω η Βmw δεν έβαλε κλασικό Χ-pipe και τι πλεονεκτήματα (ή μη) προσφέρει η αλλαγή του με aftermarket Χ???
    Και τα δυο κανουν ακριβως την ιδια δουλεια. Εξισσοροπηση της πιεσης των καυσαεριων απο τις δυο ξεχωριστες σειρες των χταποδιων (bank 1 & 2) Το ενα ειναι σε μορφη Η και το αλλο σε μορφη Χ. Απο το σχημα τους πηραν και τις ονομασιες τους.
    Το πιο σημαντικο ειναι το σημειο τοποθετησης τους και οχι το σχημα τους. Το Η που τελικως διαλεξε η BMW προφανως και θα ειχε τους λογους της. Οχι απαραιτητα λογοι μεγιστης ισχυος στις ψηλες στροφες. Θα μπορουσε να ακολουθησει το Χ (οπως η Milltek) η το 2 σε 1 σε 2 οπως η supersprint.
    Παντως σε ΟΛΑ τα γνωστα aftermarket section 2 το σημειο που ενωνονται τα χταποδια ειναι στην ιδια θεση με το OEM.

  11. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    EVERGET (18-11-10), manos///3 (19-11-10), Specialized (19-11-10)

  12. #158
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    βασικά για τους 200άριδες του csl τι λέτε???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #159
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    βασικά για τους 200άριδες του csl τι λέτε???
    Το σκέφτηκα κι εγώ βρε Θωμά αλλά οι τιμές είναι σχεδόν ίδιες και η διαφορά νομίζω ότι είναι υπέρ των εκάστοτε HJS...

  14. #160
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μια ερωτηση στα γρηγορα..
    μεσαιο χ pipe ss μεταχειρησμενο ποια τιμη ειναι καλη για αγορα μεταχειρησμενου λεω εχω βρει κατι αλλα δε ξερω αν η τιμη ειναι καλη

Σελίδα 16 από 33 ΠρώτηΠρώτη ... 6141516171826 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP