Σελίδα 4 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 131

Θέμα: Quaife in action

  1. #31
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για το drexler τυπου Μ 10-90 % (το 0-100% ειναι θεωρητικο) με δισκακια τιτανιου που ειχα βαλει στο Ε60-530, το 2006 ειχα πληρωσει μαζι με την μεταφορα Πατρα-Salzweg-Πατρα 2300 euro.

    Οταν εστειλα το διαφορικο στον drexler το αυτοκινητο ειχε 0 χ.λ.μ.(εμεινε ενα μηνα στο ανυψωτικο στην axaia motors) το πουλησα με 7500 χ.λ.μ. και σημερα εχει περιπου 180000.
    Εχοντας επαφη με τον νεο ιδιοκτητη μπορω να πω οτι λειτουργει οπως ηταν καινουργιο και χωρις το παραμικρο θορυβο.

    Υ.Γ : Αλλαγη βαλβολινη Castrol SAF-XJ καθε 30000 χ.λ.μ.
    Τον 12 του 2005 που παρελαβα το 530 δεν εβγαζε καμια εταιρεια παγκοσμιως μπλοκε για 5 ε60.
    O drexler ανελαβε το project και για να το κατασκευασουν μου ζητησαν να τους στειλω το group.

  2. #32
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το θέμα Άρη είναι ότι είναι διπλή τιμή από Quaife και δεν ξέρω εαν θα δω ουσιαστικές διαφορές...

  3. #33
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδιά το quaife το φοράω σχεδόν έναν χρόνο στοΕ36 3.18ις και πραγματικά είναι φοβερό. Δεν έψω κλαψει ούτε Ευρώ για την αγορά του. Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε εντελώς αποκτώντας πολύ καλύτερο κράτημα σε όλες τις συνθήκες, είτε είναι πίστα είτε είναι χωματόδρομος είτε είναι βρεγμένο. Απόλυτα γεμικό και ελεγχόμενο χωρίς κανένα ίχνος αιφνιδιασμού. Πολύ καλύτερες εκκινήσεις, ποτέ κάποιος τροχός δεν κάνει τα δικά του. Η ροπή μεταφέρετε στον άλλο τροχό χωρίς να το καταλαβαίνεις γιατι δεν περιμένει να γλυστρήσει κάποιος τροχός για να δουλέψει, δουλεύει συνέχεια και μηχανικά! Όταν το αμάξι δεν το ζορίζεις και απλα οδηγείς τότε δεν καταλαβαίνεις καμία διαφορά με πρίν, καθώς το ποσσοστό εμπλοκής έχει πέσει σχεδόν στο μηδέν. Δεν κάνει κανέναν θόρυβο και δεν κουράζεται ποτέ!

    Σε συνθήκες πίστας(για χρόνο) με έχει βγάλει πραγματικά ασπροπρόσωπο. Δεν πίστευα στα μάτια μου όταν είδα τους χρόνους. Καμία μα καμία επαφή με το ελεύθερο!!

    Σε παντιλίκια και λοιπά ποτέ δεν καταλαβαίνεις εαν κάποιος τροχός γυρνάει λίγο ποιό γρήγορα, εγώ αισθάνομαι και τους δυό να γυρίζουν μαζί. Ακόμα και στο βρεγμένο είναι απόλυτα γραμμικό και ελεγχόμενο, κανένα ίχνος σπιναρίσματος απο τον ένα μόνο τροχό!

    Παραθέτω δύο βιντεάκια απο την πρώτη επαφή που είχα μαζί του στο βρεγμένο....




  4. The Following 3 Users Say Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    bill_m3 (17-11-10), NickE60 (14-11-10), S8N (14-11-10)

  5. #34
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή



    Το κατέχεις πάντως το σπορ!!!!

  6. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    kloukakis (14-11-10)

  7. #35
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Άρη θα βάλουμε?
    Το σκέφτεσαι...?

  8. #36
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άρη θα βάλουμε?
    Το σκέφτεσαι...?
    Αν εννοείς μπλοκέ Στέφανε, ξέχνα το! Πρέπει να βάλω μοτέρ πρώτα!

  9. #37
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά το quaife το φοράω σχεδόν έναν χρόνο στοΕ36 3.18ις και πραγματικά είναι φοβερό. Δεν έψω κλαψει ούτε Ευρώ για την αγορά του. Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε εντελώς αποκτώντας πολύ καλύτερο κράτημα σε όλες τις συνθήκες, είτε είναι πίστα είτε είναι χωματόδρομος είτε είναι βρεγμένο. Απόλυτα γεμικό και ελεγχόμενο χωρίς κανένα ίχνος αιφνιδιασμού. Πολύ καλύτερες εκκινήσεις, ποτέ κάποιος τροχός δεν κάνει τα δικά του. Η ροπή μεταφέρετε στον άλλο τροχό χωρίς να το καταλαβαίνεις γιατι δεν περιμένει να γλυστρήσει κάποιος τροχός για να δουλέψει, δουλεύει συνέχεια και μηχανικά! Όταν το αμάξι δεν το ζορίζεις και απλα οδηγείς τότε δεν καταλαβαίνεις καμία διαφορά με πρίν, καθώς το ποσσοστό εμπλοκής έχει πέσει σχεδόν στο μηδέν. Δεν κάνει κανέναν θόρυβο και δεν κουράζεται ποτέ!

    Σε συνθήκες πίστας(για χρόνο) με έχει βγάλει πραγματικά ασπροπρόσωπο. Δεν πίστευα στα μάτια μου όταν είδα τους χρόνους. Καμία μα καμία επαφή με το ελεύθερο!!

    Σε παντιλίκια και λοιπά ποτέ δεν καταλαβαίνεις εαν κάποιος τροχός γυρνάει λίγο ποιό γρήγορα, εγώ αισθάνομαι και τους δυό να γυρίζουν μαζί. Ακόμα και στο βρεγμένο είναι απόλυτα γραμμικό και ελεγχόμενο, κανένα ίχνος σπιναρίσματος απο τον ένα μόνο τροχό!

    Παραθέτω δύο βιντεάκια απο την πρώτη επαφή που είχα μαζί του στο βρεγμένο....

    https://www.youtube.com/watch?v=FIyq...eature=related

    https://www.youtube.com/watch?v=c-yyhxCm3-E
    εδω δεν ειναι μονο η ποιοτητα του quaife που οδηγει σε αυτο το αποτελεσμα.

    Εχει να κανει και με τα ΧΡΥΣΑ σου δαχτυλα.

  10. The Following User Says Thank You to kplc16 For This Useful Post:

    kloukakis (22-11-10)

  11. #38
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν εννοείς μπλοκέ Στέφανε, ξέχνα το! Πρέπει να βάλω μοτέρ πρώτα!
    Ωχ ωχ!!
    Να τα μααας! 6κύλινδρο, 6κύλινδρο bi-turbo, V8 ή V10...?
    Πάντως ότι και να βάλεις θες quaife....!

  12. #39
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εδω δεν ειναι μονο η ποιοτητα του quaife που οδηγει σε αυτο το αποτελεσμα.

    Εχει να κανει και με τα ΧΡΥΣΑ σου δαχτυλα.
    Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια

    ΟΚ θέλει και μια άλφα επαφή με το άθλημα, αν κάποιος είναι εντελώς κουλός τι να του κάνει και το quaife? Η αλήθεια πάντως είναι ότι κάνει την δουλειά να γίνεται ΠΟΛΥ πιο εύκολα. Πρό μπλοκέ δεν μπορούσα ούτε κατα διάνυα να ενώσω τις στροφές καθώς σε κάθε έξοδο είχα απίστευτο σπινάρισμα από τον ένα μόνο τροχό με αποτέλεσμα και να μην προχωράω και το ένα λάστιχο να διαλύει πολύ πριν το άλλο. Εκείνη την μέρα έβγαλα ΟΛΗ την πίστα με το πλάι (εκτός της ευθείας φυσικά).

    Φυσικά και έφαγα αρκετές σβούρες μέχρι να πάρω τον αέρα, ακόμα μαθαίνω, αλλά πραγματικά σε κάποιες φάσεις είχα βαρεθεί να πηγαίνω με το πλάι. Και φίλος μου (πολύ καλό τιμόνι) που το οδήγησε, έπαθε μεγάλη πλάκα με το πόσο γραμμικό είναι. Βασικά τα βιντεάκια τα ανέβασα για να δείτε ότι δεν έχει πρόβλημα σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, ίσα ίσα.

  13. #40
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αλήθεια πάντως είναι ότι κάνει την δουλειά να γίνεται ΠΟΛΥ πιο εύκολα. Πρό μπλοκέ δεν μπορούσα ούτε κατα διάνυα να ενώσω τις στροφές καθώς σε κάθε έξοδο είχα απίστευτο σπινάρισμα από τον ένα μόνο τροχό με αποτέλεσμα και να μην προχωράω και το ένα λάστιχο να διαλύει πολύ πριν το άλλο. Εκείνη την μέρα έβγαλα ΟΛΗ την πίστα με το πλάι (εκτός της ευθείας φυσικά).
    Αυτό είναι που με το ελεύθερο διαφορικό με τσαντίζει συνέχεια.
    Ο εσωτερικός τροχός χαζοσπινάρει συνέχεια , τρως λάστιχο και "δουλειά" δεν κάνεις ...
    Βάζεις το quaife και ησυχάζεις...
    Όχι ότι εγώ είμαι κανας φοβερός χεράς, αλλά εκεί που θες να παίξεις δεν μπορείς με το ελύθερο διαφορικό...

Σελίδα 4 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP