Τωρα αν εσυ απο ολα οσα γραφω καταλαβες οτι τα βλεπω επιφανειακα... Τι να πω?
Φιλοσοφια και νοοτροπια σε εταιριες ΔΕΝ υπαρχει! Υπαρχει στρατηγικη και πολιτικη κερδους!
Αν θες την αποψη μου προτιμω την ατμοσφαιρα για το προσωπικο μου αυτοκινητο, αλλα αν ημουν μανατζερ θα εκανα αυτο το οποιο επιτασουν οι καιροι!
Το μεγαλυτερο προβλημα των νεων μοντελων, ειναι το συνεχως αυξανομενο βαρος τους λογω των εκατονταδων εξτρα που πρεπει να εχει ενα συγχρονο αυτοκινητο ακομα και αν ανηκει στην σειρα Μ. Ωραια η καθαρη και ανοθευτη οδηγηση αλλα οι περισσοτεροι αγοραστες (και αυτους ειναι που κοιταει να ικανοποιησει/προσελκυσει η καθε εταιρεια) θελουν Navi,οροφες, ηλεκτρικα θερμαινομενα δερματινα μπακετ,μηχανη του καφε,σαντουιτσιερα κτλ. ΟΛΑ αυτα ομως προσθετουν βαρος. Το βαρος αντιμετωπιζεται μονο απο περισσεια ροπης, κατι ομως που δεν μπορουν να εχουν οι Ν/Α κινητηρες. Το παραδειγμα το διδαχτηκαμε καλα απο μικροτερου κυβισμου συνολα ανταγωνιστων (βλεπε Audi) που με μολις 150-180-225 αλογα απο το 1.8Τ μοτερ τους, ακομα και σε stock μορφη κανανε κηδειες σε αυτοκινητα με περισσοτερα κυβικα αλλα και αλογα (βλεπε BMW).
Στο τελευταιο Μ3 V8 τα 40 και κατι κιλα ροπης δεν ειναι αρκετα. Οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες δυστυχως εχουν πολυ μικρη βελτιωση στις τιμες ροπης που αποδιδουν. Ετσι για να μην μεγαλωσουν και αλλο τα κυβικα (και μαζι το συνολικο βαρος, πολυπλοκοτητα, κοστος) επελεξαν και αυτοι την μονη λυση.Την υπερτροφοδοτηση.
Οταν και αν τελικα βγει, V6 biturbo που με πρωτο σταδιο βελτιωσης θα φτανει τα 500-550 αλογα με 60+ κιλα ροπης, να χτυπαει στα ισια τα σημερινα supercars τοτε οι ρομαντικοι της ανοθευτης δυναμης ισως να αλλαξουν γνωμη. Αλλα και να μην αλλαξουν αυτοι οι λιγοι, θα εχουν προστεθει χιλιαδες αλλοι φανατικοι της υπερτροφοδοτησης. Και για την εταιρεια, αυτο ειναι που μετραει τελικα.![]()
BILL007 (13-11-10), Driver M (13-11-10), georggge46 (13-11-10), imolarot (14-11-10), m-power_01 (13-11-10), Nick bmwlover (13-11-10), PANOS-E60 (13-11-10)
Όταν μιλάμε για ένα brand όπως η M GmbH που στοχεύει σε ένα αγοραστικό κοινό αποτελούμενο κυρίως από petrolheads, τότε αυτό το κοινό έχει και ειδική φιλοσοφία και νοοτροπία και συγκεκριμένη άποψη για το πώς θέλει το αυτοκίνητό του. Τέτοια "ειδικά" brands που δεν απευθύνονται στην αγοραστική μάζα προσπαθούν πάντα να έχουν τη λεγόμενη "διαφοροποίηση" ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η BMW Μ εφαρμόζοντας το γνωστό: "If You Can't Beat 'Em, Join 'Em" απλούστατα χάνει τα σημεία διαφοροποίησής της και αυτό δεν είναι καλό για ένα τέτοιο κατασκευαστή.
Τρανταχτό παράδειγμα η Alfa Romeo που στα '80s προκειμένου να ακολουθήσει στρατηγική χαμηλού κόστους παραγωγής - μεγαλύτερου κέρδους απόλεσε σημεία διαφοροποίησης που την είχαν έως τότε χαρακτηρίσει. Μόνο σε καλό δεν της βγήκε...
Μπορώ να δεχτώ το στιγνό μανατζερίστικο σχεδιασμό σε άλλες μορφές βιομηχανιάς. Το αυτοκίνητο και ειδικότερα τα Μ, δεν είναι απλά προιόντα ώστε να εφαρμόσεις τα 4Ps του marketing mix: Promotion, Product, Price, Place και να καταστρόσεις στρατηγική κέρδους. Εδώ πιστεύω υπάρχει και ένα 5ο P: PERSONALITY
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
halkida116mpack (13-11-10), Thomelef (13-11-10)
Η ρίζα του "κακού" ειναι στον τιτλο του ποστ.
Για να φτασουν στα 95 γραμ/χιλιομετρο το 2020, βλεπεις σημερα Πολο και Φαμπια με 7.1 0-100.
Τα διλιτρα τουρμπο της BMW θα φτανουν λογικα τα 250 αλογα, το Μ τις σειράς 1 (πιθανότατα μετονομασθείσας σε 2) κάπου 350, τα δεκακυλινδρα έγιναν οκτακύλινδρα τούρμπο, άρα και το V8 θα γίνει τούρμπο 6.
Τούρμπο από παντού, τί να γίνει. Εδώ το Ν54 της Alpina βγαζει πλεον 400 αλογα.
Απο ολα αυτά, με ψιλοχαλάει το τετρακύλινδρο μοτερ Μ.
https://www.kilometermagazine.com/ar...ay_Segler.html
Πολλα απο τα ερωτηματα σας ισως εχουν απαντηση σε αυτη τη συνεντευξη.
απλά ο άνθρωπος δεν έχει κανέναν ενδιασμό με όλα όσα λέμε εμείς περί τούρμπο και
ατμόσφαιρας. δεν αναφέρει καν τπτ. απλά θέλει να περάσει πως το μόνο πράγμα που
και καλά τους ενδιαφέρει, είναι τα αμάξια αυτά να σε κάνουν να νοιώθεις πως οδηγείς
ένα race car...απο την άλλη φυσικά το αγαπημένο του αυτοκίνητο είναι το Ε30 γιατί
πολύ απλά είναι πολύ αγνό...πάντως εγώ θα έλεγα πως η μάρκα, με το πέρασμα του
χρόνου, ξεφτίζει...η νέα τάξη πραγμάτων έφτασε και τα επόμενα αυτοκίνητα που
πρόκειτε να έρθουν απο εδώ και πέρα, θα σηματοδοτήσουν τον ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ χαρακτήρα
της εταιρείας και των αυτοκινήτων τους...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Οπως τα λες Θωμα.
Ρε παιδιά, ας είμαστε ρεαλιστές.
Πόσοι είναι αυτοί που έχουν τα Μ μονάχα ως απόλυτα μηχανήματα οδήγησης, για πίστες κλπ? Μια μικρή μειοψηφία.
Έχει γεμίσει ο κόσμος Μ και πολλά από αυτά τα έχουν κοντράκηδες (δεν έχω κάτι με τα παιδιά αυτά, απλά δεν είναι και τα κατ'εξοχήν αμάξια για κόντρες εκτός και αν μιλάμε για προσθήκες όπως κομπρέσσορες κλπ), άλλα είναι για μόστρα (πρώτη θέση μπουζούκια κλπ) και λίγα έχουν ιδιοκτήτες που πραγματικά τα εκτιμούν γι'αυτό που είναι.
Αυτή είναι η πραγματικότητα και πάνω σε αυτή την πραγματικότητα στηρίζεται η bmw με τη στροφή που κάνει.
Και εννοείται πως τα Μ απευθύνονται στην αγοραστική μάζα, δε μιλάμε ούτε για pagani, ούτε για aston, ούτε καν για πόρσε (που κι αυτές μια η άλλη είναι πλέον), αλλά για τις ακριβές εκδόσεις των bmw.
Μη το θεοποιούμε κιόλας και το λέω με όλο το σεβασμό στο απ'όλες τις απόψεις αξιολογότατο Μοtorsport.
Άλλωστε, υπάρχουν και πολύ πιο καθαρόαιμα αυτοκίνητα από τα Μ που είναι κατά κύριο λόγο για πίστα του στυλ catterham, lotus κλπ. Τα Μ δεν παύουν να είναι σπορ αυτοκίνητα με κύριο προσανατολισμό όμως το δρόμο, όχι την πίστα (με λίγες εξαιρέσεις όπως CSL, GTS και λίγα ακόμη).
Ε, υπό αυτές τις συνθήκες τα νέα Μ σίγουρα θα ικανοποιούν καλύτερα τις απαιτήσεις της πλειοψηφίας του αγοραστικού κοινού στο οποίο απευθύνονται (μόστρα, πατήματα).
Δυστυχώς, για τους αγνούς λάτρεις της σπορ οδήγησης η στροφή αυτή μπορεί να είναι μέγιστο λάθος, όμως δε νομίζω πως τη Bmw την ενδιαφέρουν και πολύ.
Γι'αυτό άλλωστε υπάρχουν και οι μεταχειρισμένες Ε36, Ε46, Ε30, Ε9Χ κλπ αλλά και αυτοκίνητα άλλων εταιρειών, για τους "παραδοσιακούς".
Μακάρι απλά να βλέπουμε που και που καμια ειδική έκδοση να θυμόμαστε τα παλιά...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 13-11-10 στις 21:08
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
imolarot (14-11-10), m-power_01 (13-11-10)