Σελίδα 4 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 2345614 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 166

Θέμα: Το επομενο Μ3 V6 ?

  1. #31
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν διαφωνω οτι με τα τουρμπο κανεις "παπαδες"!!!
    Σεβαστη κ σωστη η αποψη σου,αλλα θα σου πω κ το αλλο,τωρα θα μπει αυτο το μοτερ σαν βαση για εξελιξη στην υπερτροφοδοτηση,τωρα?!Δεν αργησανε λιγο?
    Τοοσα χρονια δεν υπηρχαν οι βασεις για μελετη,δεν γνωριζε κανενας για τα τουρμπο?!
    Τωρα ακουσαν πρωτη φορα στη φιρμα μας για υπερτροφοδοτηση,τωρα το ανακαλυψαν?!Δε νομιζω...
    Ο καθενας διαλεγει και παιρνει...
    Ίσως και να αργήσανε, τι να πω.
    Πάντως με το biturbo V8 δεν έδειξαν να υστερούν του ανταγωνισμού, όπως δεν το είχαν κάνει και πριν 4 χρόνια που έφτιαξαν τον άψογο Ν54 αλλά και τους 1.6 thp σε συνεργασία με το PSΑ. Αντίθετα, πήραν ένα κάρο βραβεία ιδίως για τον Ν54.
    Λες και η audi με τους tsi έχει καμιά εξωπραγματική τεχνολογία...

    Γενικά πάντως η Bmw μου δίνει την αίσθηση ότι το κατέχει καλά το θέμα των τούρμπο και ας είχε διαλέξει τόσα χρόνια διαφορετικό δρόμο.
    Η τεχνογνωσία άλλωστε από τους τούρμπο κινητήρες της F1 δεν είναι και αμελητέα.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. #32
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με την ίδια λογική βέβαια δεν πλησιάζει και η Μ3 το 1/10 της gt3rs.
    Όπως και να έχει Θωμά σεβαστή η άποψή σου, απλά πιστευώ πως όλα μπορούν να εξελιχθούν και σε μεγάλο βαθμό να αλλάξουν (βλέπε υιοθέτηση τούρμπο), χωρίς τα βασικά στοιχεία που έχουν καθιερώσει το division (αίσθηση και σπορτίφ χαρακτήρας) να αλλοιωθούν.
    Άλλωστε για όλα υπάρχει μια αρχή και όταν σε λίγα χρόνια όλος ο ανταγωνισμός θα παίζει με τουρμπίνες και φοβερές ιπποδυνάμεις-ροπές, θα ήταν αδύνατο για τη bmw να μην ακολουθήσει.
    Δε μιλάμε για ferrari ούτε για lambo που έχουν τη δυνατότητα να παίζουν στους δικούς τους ρυθμούς και να είναι ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού λόγω της εντελώς ειδικής κατασκευής και κατηγορίας αγοραστών που απευθύνονται, αλλά για τη Bmw, μια premium εταιρεία που απευθύνεται όμως σε ένα ευρύ κοινό και έχει σκληρό ανταγωνισμό από πλήθος εταιρειών.
    Με τα δεδομένα αυτά λοιπόν θα ήταν αδύνατο να συνεχίσει τη δική της πορεία και να κατασκευάζει κινητήρες πχ 400 αλόγων και 40 κιλών ροπής που για να πάρουν 20-30 άλογα πρέπει να ξοδέψεις μια περιουσία και άλλοι να ξεκινούν με 500+ άλογα (που ακόμα και με τον αέρα που λέει ο λόγος δυναμώνουν) και τόνους ροπής.
    Καλώς η κακώς είναι και οι επιδόσεις (εκτός πίστας) μέσα στο παιχνίδι και εκεί ο αγώνας είναι άνισος για την ατμόσφαιρα.

    Μακάρι να καταφέρουν οι Βαυαροί να παντρέψουν τον χαρακτήρα των περασμένων ///Μ με την ολοκληρωτική δύναμη που δίνει η τουρμπίνα σε συνδιασμό με τους πολλούς κυλίνδρους και τον κυβισμό.
    Για εμένα αυτό θα είναι το μεγάλο στοίχημα και ίσως ο μονόδρομος για το μέλλον της bmw ως σπορ εταιρείας.
    το csl άρη είναι πολύ πιο πάνω απο το 1/10 του gt3 rs.
    όσο για το gt2, η porsche έχει και μια φοβερή βάση στο
    θέμα turbo απο την carrera. η bmw τί έχει??? Χ5 - Χ6 ///Μ.
    και απο ότι έχει δείξει το πράμα δεν τρελαθήκαν στις πωλήσεις.
    οκ εγώ θα συμφωνήσω με όλα αυτά που λές, απλά με λίγα
    λόγια αυτό που θλεώ να πώ είναι πως όλα αυτά τα χρόνια η
    εταιρεία γύρω απο το σήμα χτίζει ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα,
    ο οποίος εκφράζει κάποιο κοινό. η επιμονή της πεμβε στους πολύ
    δυνατούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες ουσιαστικά απαξίωνε τους
    υπερτροφοδωτούμενους των άλλων εταιρειών, λέγοντας τους
    πως εμείς έχουμε τεχνολογία και σας κοιτάμε στα μάτια χωρίς
    την χρήση περιφερειακών βοηθημάτων. και το πέτυχε. και χάρη
    σε αυτή την επιτυχία κέρδισε το κοινό που κέρδισε. δεν μπορείς
    να αλάξεις έτσι απλά την παράδοση...αυτή είναι η ουσία για μένα.
    και όπως είπα πιο πάνω, δεν μπορώ να φανταστώ ///Μ μοτέρ με
    χαμηλή συμπίεση, να στροφάρει στις 7 χιλιάδες και σε άλλη διάταξη.
    είναι σα να λέμε πως η yamaha ή η kawasaki παρατάνε τις μηχανές
    και ασχολουνται με τα αυτοκίνητα. πάει???δεν πάει...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (13-11-10)

  4. #33
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ίσως και να αργήσανε, τι να πω.
    Πάντως με το biturbo V8 δεν έδειξαν να υστερούν του ανταγωνισμού, όπως δεν το είχαν κάνει και πριν 4 χρόνια που έφτιαξαν τον άψογο Ν54 αλλά και τους 1.6 thp σε συνεργασία με το PSΑ. Αντίθετα, πήραν ένα κάρο βραβεία ιδίως για τον Ν54.
    Λες και η audi με τους tsi έχει καμιά εξωπραγματική τεχνολογία...

    Γενικά πάντως η Bmw μου δίνει την αίσθηση ότι το κατέχει καλά το θέμα των τούρμπο και ας είχε διαλέξει τόσα χρόνια διαφορετικό δρόμο.
    Η τεχνογνωσία άλλωστε από τους τούρμπο κινητήρες της F1 δεν είναι και αμελητέα.
    Αυτο ακριβως εννοω!!!Αλλα η ΒΜW υποστηριζε κυριως εξω στην αγορα,οχι στην f1,τα οσα αναγραφονται απο τον Θωμα!!!Με την PSA κ τους τουρμπατους 1.6αρηδες κινητηρες δεν "φανηκε" πολυ η BMW σαν εταιρεια, πολυ απλα επειδη δεν ηθελαν να τους πουν οι ανταγωνιστες τους,οτι αλλαξανε φιλοσοφια στους κινητηρες τους γιατι διαφορετικα δεν θα μπορουσαν να τους ακολουθησουν,θελανε να κρυφτουν κ να μην το παραδεχτουν!!!Ομως με το να βγαζεις ενα μοτερ ατμοσφαιρικο των 4200κυβικων εκατοστων και ενα 1600αρι με την ιδια συμπιεση σχεδον,για να βγαλεις οσο το δυνατον περισσοτερα αλογα μπορεις απο ατμοσφαρικο 1.6αρι,εσυ τι καταλαβαινεις,σου φαινεται λογικο?!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nick bmwlover : 12-11-10 στις 23:56
    Ι donut understeer...

  5. #34
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Mόνο εάν η BMW φτιάξει μοτέρ σαν τον 3.8 v8 biturbo της McLaren ΜP4-12C (600ps, 601Νm, 8500rpm redline) θα μπορεί επάξια να μπει κάτω από το καπό ενός Μ3. Δυστυχώς εάν ακολουθήσει το παράδειγμα των X5, X6 M, τότε θα έχουμε το πρώτο Μ3 που θα ακούγεται σαν golf...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  6. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (13-11-10), Thomelef (13-11-10)

  7. #35
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σε παλια διαφημιστικα σποτ της BMW ανεφερε-Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΔΕ ΣΥΜΠΙΕΖΕΤΑΙ- Εγω το στηριζω και θα το στηριζω παντα.!!κακα τα ψεματα...Η ευστροφια των μοτερ ///Μ δεν μπορει να συνηπαρξει με τουρμπινες αργοτερα!!!Γιαυτο λοιπον οι ιδιοκτητες των μεχρι τωρα ///Μ ας τα προσεξουν ως κορην οφθαλμου!!!

  8. #36

    Προεπιλογή

    Εγω πιστευω, οτι οποιος καβαλαει αυτοκινητο κατασκευης μετα το '90 δεν εχει κανενα προβλημα να προσαρμοστει και στην τουρμπινα...και να ξεχασει την ατμοσφαιρα !
    Το εχει διδαξει η ιστορια... Το ιδιο εγινε οταν παρουσιαστηκε το Ε36.
    -Πω πω τι μαλακια ειναι αυτη ,δεν εχει τον τσαμπουκα του ''φουσκωτου'' , ειναι βαρυ, δεν βγαινει το @@abs κλπ κλπ...

    Μολις βγηκε η evo με ανεβασμενη ιπποδυναμη , τα ξεχασαμε ολα! Εγινε αυτοσκοπος να παρουμε ενα Μ3 Ε36...και το γεγονος οτι δεν ''φωναζε '' απο μακρυα (που πριν μας χαλαγε) τωρα δεν μας πειραζε...γινοταν ευκολη η μετατροπη!

    Βγαινει Ε46 ...
    -Τι ειναι αυτη η π@παρδελα? smg ? τι λε ρε? Αμα δεν αλλαζεις μονος σου ταχυτητα δεν λεει... αμα δεν κανεις μυτη τακουνι να κατεβασεις , να, να , να... (βεβαια το οτι στο 46 μυτη-τακουνι κοβει βενζινες δεν ενοχλησε κανεναν)

    και αν συνεχισω να γραφω δεν θα τελειωσω ποτε...

    και κατι τελευταιο... οταν διαβαζω ''οτι πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται '' ελεγε η bmw κλπ κλπ μου θυμιζει κατι παιχτακια που κλωτσανε το τοπι και κανου βαρυγδουπες δηλωσεις ''για παντα στο λιμανι'' και την αλλη χρονια ειναι στην λεωφορο...
    Μα καλα την λεξη μαρκετινγκ ...δεν την εχετε ακουσει?

  9. The Following 7 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    330Ci (13-11-10), BILL007 (13-11-10), GiannisRob (13-11-10), imolarot (13-11-10), Samaro (13-11-10), TAZ118! (13-11-10), Κωνσταντίνος (13-11-10)

  10. #37
    Εγγραφή
    01-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    378
    Thanked
    359
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το έχουμε πει εμείς οι ίδιοι πριν απο κάτι χιλιάδες χρόνια: "Τα πάντα ρει"...

  11. #38
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω πιστευω, οτι οποιος καβαλαει αυτοκινητο κατασκευης μετα το '90 δεν εχει κανενα προβλημα να προσαρμοστει και στην τουρμπινα...και να ξεχασει την ατμοσφαιρα !
    Το εχει διδαξει η ιστορια... Το ιδιο εγινε οταν παρουσιαστηκε το Ε36.
    -Πω πω τι μαλακια ειναι αυτη ,δεν εχει τον τσαμπουκα του ''φουσκωτου'' , ειναι βαρυ, δεν βγαινει το @@abs κλπ κλπ...

    Μολις βγηκε η evo με ανεβασμενη ιπποδυναμη , τα ξεχασαμε ολα! Εγινε αυτοσκοπος να παρουμε ενα Μ3 Ε36...και το γεγονος οτι δεν ''φωναζε '' απο μακρυα (που πριν μας χαλαγε) τωρα δεν μας πειραζε...γινοταν ευκολη η μετατροπη!

    Βγαινει Ε46 ...
    -Τι ειναι αυτη η π@παρδελα? smg ? τι λε ρε? Αμα δεν αλλαζεις μονος σου ταχυτητα δεν λεει... αμα δεν κανεις μυτη τακουνι να κατεβασεις , να, να , να... (βεβαια το οτι στο 46 μυτη-τακουνι κοβει βενζινες δεν ενοχλησε κανεναν)

    και αν συνεχισω να γραφω δεν θα τελειωσω ποτε...

    και κατι τελευταιο... οταν διαβαζω ''οτι πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται '' ελεγε η bmw κλπ κλπ μου θυμιζει κατι παιχτακια που κλωτσανε το τοπι και κανου βαρυγδουπες δηλωσεις ''για παντα στο λιμανι'' και την αλλη χρονια ειναι στην λεωφορο...
    Μα καλα την λεξη μαρκετινγκ ...δεν την εχετε ακουσει?
    Δεν αντιλεγει κανενας πιστευω στα λεγομενα σου..!!!Ομως,ξαναλεω,την φιλοσοφια των ///Μ δεν την αντιπροσωπευουν οι τουρμπινες!!!.Δεν ειναι τυχαιο που υποκλεινονται ΟΛΟΙ στο m3e30 καθως δεν ειναι τυχαιο πως την ανακυρηξε το αγγλικο evo την καλυτερη ///M.Δευτερo στην καταταξη ηταν το m3e46 csl...οχι γιατι ειχε σειριακο κιβωτιο smg ουτε γιατι ειχε 360 ιππους αλλα γιατι πλησιαζε στη φιλοσοφια του πρωτου..που κερδιζει επειδη κανει περισσοτερα με λιγοτερα εφοδια και καταρριπτει τον ισχυρισμο πως οσο πιο δυνατο ειναι ενα αυτοκινητο..τοσο το καλυτερο..Αν ισχυε κατι τετοιο η Ε92Μ3,ο οποιος στα χαρτια ειναι ο καλυτερος συνδυασμος θα αποτελουσε το αποκορυφωμα των δημιουργηματων ///Μ.Ομως -οπως γραφει το evo-ΤΟ ΑΓΓΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ.

  12. #39

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο georgepap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν αντιλεγει κανενας πιστευω στα λεγομενα σου..!!!Ομως,ξαναλεω,την φιλοσοφια των ///Μ δεν την αντιπροσωπευουν οι τουρμπινες!!!. Δεν ειναι τυχαιο που υποκλεινονται ΟΛΟΙ στο m3e30 καθως δεν ειναι τυχαιοπως την ανακυρηξε το αγγλικο evo την καλυτερη ///M.Δευτερo στην καταταξη ηταν το m3e46 csl...οχι γιατι ειχε σειριακο κιβωτιο smg ουτε γιατι ειχε 360 ιππους αλλα γιατι πλησιαζε στη φιλοσοφια του πρωτου..που κερδιζει επειδη κανει περισσοτερα με λιγοτερα εφοδια και καταρριπτει τον ισχυρισμο πως οσο πιο δυνατο ειναι ενα αυτοκινητο..τοσο το καλυτερο..Αν ισχυε κατι τετοιο η Ε92Μ3,ο οποιος στα χαρτια ειναι ο καλυτερος συνδυασμος θα αποτελουσε το αποκορυφωμα των δημιουργηματων ///Μ.Ομως -οπως γραφει το evo-ΤΟ ΑΓΓΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ.
    ολοι υποκλεινονται... αλλα με 20κ πανε και παιρνουν Μ3 Ε46 οχι Ε30...
    Αρα αγαπη στα χαρτια... Ειναι σαν το αγαπαω την πατριδα μου ,αλλα εχω να πληρωσω φορους απο εποχη ανδρεα παπανδρεου!
    Αν λοιπον πραγματικα ολοι ημασταν φαν της αυτοκινησης και μονο, θα ειχε γεμισει ο κοσμος Μ3 Ε30 ,deltona, escort, sierra κλπ...
    και αυτο γιατι? Γιατι πολυ απλα (και καλα κανουμε) θελουμε ενα αυτοκινητο να τα κανει ολα! Και τα Μ , κανουν τα περισσοτερα και μαλιστα πολυ καλα!
    Τραβανε, στριβουν, παντιληκωνουν, μπορεις να παρκαρεις και μες την πολη, μπορεις να πας ταξιδι, να βαλεις παιδια, να πας πιστα ,να πας ''πιστα'' (Σφακιανακη πρωτη μουρη) κλπ.
    Αρα ειναι σουπερ πακετο... Του ελειπε ενα πραγμα εμφανως! Η βελτιωσιμοτητα... Ηταν παντα ενα ατμοσφαιρικο μοτερ το οποιο ηταν στα ακρα του. Δεν επαιρνε ή για να παρει ηθελε την Αρτα και τα Γιαννενα.
    Τωρα εδωσαν λυση... Πηραν το μυνημα, και το μυνημα το πηραν απο μας! Απο το αγοραστικο κοινο. Το πειραμα 335 επιασε...

  13. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (13-11-10), imolarot (13-11-10), turbodog (13-11-10)

  14. #40
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω πιστευω, οτι οποιος καβαλαει αυτοκινητο κατασκευης μετα το '90 δεν εχει κανενα προβλημα να προσαρμοστει και στην τουρμπινα...και να ξεχασει την ατμοσφαιρα !
    Το εχει διδαξει η ιστορια... Το ιδιο εγινε οταν παρουσιαστηκε το Ε36.
    -Πω πω τι μαλακια ειναι αυτη ,δεν εχει τον τσαμπουκα του ''φουσκωτου'' , ειναι βαρυ, δεν βγαινει το @@abs κλπ κλπ...

    Μολις βγηκε η evo με ανεβασμενη ιπποδυναμη , τα ξεχασαμε ολα! Εγινε αυτοσκοπος να παρουμε ενα Μ3 Ε36...και το γεγονος οτι δεν ''φωναζε '' απο μακρυα (που πριν μας χαλαγε) τωρα δεν μας πειραζε...γινοταν ευκολη η μετατροπη!

    Βγαινει Ε46 ...
    -Τι ειναι αυτη η π@παρδελα? smg ? τι λε ρε? Αμα δεν αλλαζεις μονος σου ταχυτητα δεν λεει... αμα δεν κανεις μυτη τακουνι να κατεβασεις , να, να , να... (βεβαια το οτι στο 46 μυτη-τακουνι κοβει βενζινες δεν ενοχλησε κανεναν)

    και αν συνεχισω να γραφω δεν θα τελειωσω ποτε...

    και κατι τελευταιο... οταν διαβαζω ''οτι πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται '' ελεγε η bmw κλπ κλπ μου θυμιζει κατι παιχτακια που κλωτσανε το τοπι και κανου βαρυγδουπες δηλωσεις ''για παντα στο λιμανι'' και την αλλη χρονια ειναι στην λεωφορο...
    Μα καλα την λεξη μαρκετινγκ ...δεν την εχετε ακουσει?
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ολοι υποκλεινονται... αλλα με 20κ πανε και παιρνουν Μ3 Ε46 οχι Ε30...
    Αρα αγαπη στα χαρτια... Ειναι σαν το αγαπαω την πατριδα μου ,αλλα εχω να πληρωσω φορους απο εποχη ανδρεα παπανδρεου!
    Αν λοιπον πραγματικα ολοι ημασταν φαν της αυτοκινησης και μονο, θα ειχε γεμισει ο κοσμος Μ3 Ε30 ,deltona, escort, sierra κλπ...
    και αυτο γιατι? Γιατι πολυ απλα (και καλα κανουμε) θελουμε ενα αυτοκινητο να τα κανει ολα! Και τα Μ , κανουν τα περισσοτερα και μαλιστα πολυ καλα!
    Τραβανε, στριβουν, παντιληκωνουν, μπορεις να παρκαρεις και μες την πολη, μπορεις να πας ταξιδι, να βαλεις παιδια, να πας πιστα ,να πας ''πιστα'' (Σφακιανακη πρωτη μουρη) κλπ.
    Αρα ειναι σουπερ πακετο... Του ελειπε ενα πραγμα εμφανως! Η βελτιωσιμοτητα... Ηταν παντα ενα ατμοσφαιρικο μοτερ το οποιο ηταν στα ακρα του. Δεν επαιρνε ή για να παρει ηθελε την Αρτα και τα Γιαννενα.
    Τωρα εδωσαν λυση... Πηραν το μυνημα, και το μυνημα το πηραν απο μας! Απο το αγοραστικο κοινο. Το πειραμα 335 επιασε...
    Τα βλεπεις βλεπω πιο επιφανειακα τα πραγματα και πιο...''ελληνικα'' θα ελεγα στη νοοτροπια.Εγω σου μιλαω για νοοτροπια και φιλοσοφια ///Μ και εσυ μου λες για μπουζοκομαγαζα του σφακιανακη.....!!

Σελίδα 4 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 2345614 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP