
Αρχικό μήνυμα απο
S8N
Έχεις δίκιο, δε νομίζω όμως πως υπάρχει νοήμων άνθρωπος που να καταδικάζει τα 4 δισκόφρενα της Alfasud όταν εν έτει 2010 τα περισσότερα μικρά αυτοκίνητα (ακόμη και τζιποειδή) έχουν ακόμη ταμπούρα πίσω. Όπως κανείς δεν αμφισβητεί την ανωτερότητα των ιταλικών κινητήρων και κυρίως των Alfa Romeo τις προηγούμενες δεκαετίες. Ποιος δε θυμάται τον ήχο των boxer, ακόμη κι εκείνου του 1.4 με τα 90 άλογα όταν ο γερμανικός ανταγωνισμός απέδιδε από 60 (golf) έως 82 (Astra)? Δυστυχώς, αυτά που έμειναν ανεξίτηλα στη μνήμη του κόσμου όσον αφορά τα ιταλικά αυτοκίνητα είχαν να κάνoυν περισσότερο με την παθητική ασφάλεια και την αντοχή των αμαξωμάτων στη διάτρηση, παρά με τη φινέτσα ή το ταμπεραμέντο τους. Οι Ιταλοί άλλαξαν κι έκαναν άλματα στην ασφάλεια και την ποιότητα, όχι όμως χωρίς κόστος: Η αλλαγή αυτή σήμαινε μάλλον γερμανικοποίησή τους, με αποτέλεσμα το περίφημο ταμπεραμέντο τους σήμερα να συναντάται σε ελάχιστα αυτοκίνητα, κι αυτά καθαρόαιμα.