Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: xdrive vs Quattro

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-02-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    148
    Thanked
    27
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αρνητικά: Ένα διαφορικό Torsen λειτουργεί επίσης και ως πολλαπλασιαστής της ροπής. Αυτό σημαίνει, ότι όταν χαθεί τελείως η πρόσφυση/ αντίσταση λόγω τριβής σε έναν από τους δύο άξονες, δεν μπορεί να σταλεί ροπή στον άλλο. Είναι αρκετά απλό, αφού Ροπή x 0 = 0. Ένα μικρότερης σημασίας αρνητικό του Torsen είναι το ότι δεν μπορεί να στείλε περισσότερο απο το 80% της ροπής σε έναν άξονα. Επομένως, όσο υπάρχει αντίσταση σε κάθε άξονα, το Torsen δουλεύει τέλεια. Τα μοντέρνα συστήματα ελέγχου ευστάθειας, κάνουν ακριβώς αυτό: Φρενάροντας έναν τροχό που σπινιάρει, επαναφέρουν την αντίστασης και τότε ροπή μπορεί να σταλεί στον άξονα αυτόν.

    Δεν νομίζω να ισχύει 100% αυτό που λες Γιάννη γιατί στο video του Σταμάτη

    υπάρχει αντίσταση και στους δυο άξονες και αυτό συνεχίζει να συμπεριφέρεται το ίδιο να μην έχει πρόσφυση ούτε ο μπροστά ούτε ο πίσω άξονας και δεν νομίζω να είναι και αυτό ένα video από την BMW που θέλει να κάνει διαφήμιση το xdrive.

  2. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostasxan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρνητικά: Ένα διαφορικό Torsen λειτουργεί επίσης και ως πολλαπλασιαστής της ροπής. Αυτό σημαίνει, ότι όταν χαθεί τελείως η πρόσφυση/ αντίσταση λόγω τριβής σε έναν από τους δύο άξονες, δεν μπορεί να σταλεί ροπή στον άλλο. Είναι αρκετά απλό, αφού Ροπή x 0 = 0. Ένα μικρότερης σημασίας αρνητικό του Torsen είναι το ότι δεν μπορεί να στείλε περισσότερο απο το 80% της ροπής σε έναν άξονα. Επομένως, όσο υπάρχει αντίσταση σε κάθε άξονα, το Torsen δουλεύει τέλεια. Τα μοντέρνα συστήματα ελέγχου ευστάθειας, κάνουν ακριβώς αυτό: Φρενάροντας έναν τροχό που σπινιάρει, επαναφέρουν την αντίστασης και τότε ροπή μπορεί να σταλεί στον άξονα αυτόν.

    Δεν νομίζω να ισχύει 100% αυτό που λες Γιάννη γιατί στο video του Σταμάτη
    https://www.youtube.com/watch?v=mkQ5yBnS4SU
    υπάρχει αντίσταση και στους δυο άξονες και αυτό συνεχίζει να συμπεριφέρεται το ίδιο να μην έχει πρόσφυση ούτε ο μπροστά ούτε ο πίσω άξονας και δεν νομίζω να είναι και αυτό ένα video από την BMW που θέλει να κάνει διαφήμιση το xdrive.
    Νομιζω οτι αυτο το θεμα το καλυψα στο παραπανω ποστ μου. Το Q5 με το Torsen κεντρικο διαφορικο εχει εμπρος και πισω ελευθερο διαφορικο, επομενως, οταν ενας απο τους δυο τροχους καθε αξονα ειναι στον αερα, ο αξονας δεν εχει προσφυση. Αρα και παλι δεν μπορει να λειτουργησει ο Torsen

  3. The Following 2 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    ///M Arios (27-10-10), Stunt Mike (31-01-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP