Αρνητικά: Ένα διαφορικό Torsen λειτουργεί επίσης και ως πολλαπλασιαστής της ροπής. Αυτό σημαίνει, ότι όταν χαθεί τελείως η πρόσφυση/ αντίσταση λόγω τριβής σε έναν από τους δύο άξονες, δεν μπορεί να σταλεί ροπή στον άλλο. Είναι αρκετά απλό, αφού Ροπή x 0 = 0. Ένα μικρότερης σημασίας αρνητικό του Torsen είναι το ότι δεν μπορεί να στείλε περισσότερο απο το 80% της ροπής σε έναν άξονα. Επομένως, όσο υπάρχει αντίσταση σε κάθε άξονα, το Torsen δουλεύει τέλεια. Τα μοντέρνα συστήματα ελέγχου ευστάθειας, κάνουν ακριβώς αυτό: Φρενάροντας έναν τροχό που σπινιάρει, επαναφέρουν την αντίστασης και τότε ροπή μπορεί να σταλεί στον άξονα αυτόν.
Δεν νομίζω να ισχύει 100% αυτό που λες Γιάννη γιατί στο video του Σταμάτη
https://www.youtube.com/watch?v=mkQ5yBnS4SU
υπάρχει αντίσταση και στους δυο άξονες και αυτό συνεχίζει να συμπεριφέρεται το ίδιο να μην έχει πρόσφυση ούτε ο μπροστά ούτε ο πίσω άξονας και δεν νομίζω να είναι και αυτό ένα video από την BMW που θέλει να κάνει διαφήμιση το xdrive.