Δύσκολο πλέον ακόμα και στην Αττική Οδό. Είναι άσχημο να σπάς πρόσφυση με τρίτη και 100 km/h
Ευχαριστώ Dim. Αν και τα δικά σου δεν πάνε καθόλου πίσω. Και αναρωτιέμαι γιατί δεν έκανες και εσύ μια περιγραφή στο δικό μας φόρουμ. Ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να κάνω και εγώ μέτρηση σε dynojet για να έχουμε ένα κοινό σημείο αναφοράς.
Ευχαριστώ Θωμά. Θα ήταν και καλή ευκαιρία να έμπαινα πίστα να δώ τι κάνω 1.5 χρόνο μετά αλλά δεν μου κάθεται ρε γμτ η άδεια.
Ευχαριστώ φίλε μου. Τα νούμερα είναι απλά νούμερα. Το θέμα είναι τι γίνεται στον δρόμο και πως περνάει η δύναμη κάτω. Οι καμπύλες θα ήταν ιδανικές αν ήταν μετατοπισμένες προς τα δεξια. Για την ακρίβεια η ροπή πέφτει πάρα πολύ και όχι τόσο η ιπποδύναμη. Δηλαδή αν το πούμε με πολύ απλοικά λόγια, ο κινητήρας συνεχίζει να στροφάρει και να επιταχύνει δυναμικά μεχρι τις υψηλές στροφές. Πολύ πολύ εμπειρικά η κόκκινη γραμμη της ιπποδύναμης προκύπτει απο τον πολλαπλασιασμό της ροπής με τις στροφές για μια δεδομένη χρονική στιγμη. Αφού η ροπή πέφτει αρκετά γρήγορα αλλά η ιπποδύναμη όχι τόσο γρήγορα, ο άλλος παράγοντας του πολλαπλασιασμού που είναι οι στροφές μένουν υψηλά. Για την ακρίβεια ο ρυθμός που ανεβαίνουν οι στροφές. Μάλλον σας μπέρδεψα όλους....
Εχει και τουρμποκαιρό αυτή την περίοδο ρε γμτ χαχαχαχαχαχα. Χρηστο αποφεύγω τα στημένα πατήματα αλλά αν το ανεβάσω όλο και κάτι θα κάνουμε.
Σε ευχααριστώ τουρμπάτε. Τα afr είναι εξαιρετικά χαμηλά και είναι περίπου 10.5 - 11.5:1 Θα τα ήθελα πιο φτωχά, αλλά καλήτερα έτσι. Απο την στιγμή που δεν υπάρχει και πυρόμετρο καλήτερα είναι να μην κάνω δοκιμές με αυτά. Επειδή το αβάνς ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με την ποιοτητα της βενζίνης, την υγρασία, το φορτίο, το υψόμετρο και άλλες παραμετρους δεν μπορώ να το αλλάξω σχεδόν καθόλου. Απο την άλλη είναι η ασφάλεια του κινητήρα. Αν κυνηγούσα το απόλυτο νούμερο θα το ρισκάριζα.
Οι καμπύλες διορθώνονται με πρισσοτερο αβανς για αρχή αλλά φυσικά και με μεγαλήτερες τουρμπίνες. Προς τις υψηλές στροφές λόγω μεγαλήτερης παροχής τα surge areas του χάρτη υπερπλήρωσης των τουρμπινών μετατοπίζονται προς τα δεξια οπότε και ανεβαινει η απόδωση μετά τις 5500 rpm που αρχίζει η πτώση. Το θέμα είναι κατα πόσο θα ανέβει και η ροπή χαμηλά και μετά κατα πόσο θα αντεξουν τα μηχανικά μέρη όπως κιβώτιο ταχυτητων και διαφορικό.
Πραγματικά αδικέιται η 5άρα χωρίς αυτό το μοτέρ. Η καινούρια έρχεται με το μονοτούρμπινο αλλα..... Λες να την κάνεις την τράμπα?
Ο yodas απάντησε σε αυτό. Αλλά ο Βαγγέλης έδωσε καλήτερη απάντηση οπότε ας μην το συνεχίσουμε.
Ειχα την τύχη με τον lourba να δοκιμάζω κάθε tune που έκανα, άλλες φορες με βελτίωση και άλλες φορές με χειροτέρευση στην απόδωση κυρίως όταν έκανα καμιά μλκια με το πρόγραμμα. Εχουμε κάνει τις δοκιμές μας, θα γίνουν και άλλες στο μέλλον. Το αν θα αναφερθούν στην σχετική θεματική ενότητα δεν είμαι σίγουρος γιατί ο lourbas είναι φίλος και δεν θέλω να έχουμε παρατράγουδα.
Φυσικά και καημός μου δεν είναι να περάσω το Ε92 Μ3. Ο στόχος μου είναι να φτάσω το αυτοκίνητο ψηλά μέχρι ένα όριο. Εχω φτασει στο όριο που είναι ασφαλές και με φοβίζει η ισχύς μερικές φορές. Και φυσικά καλά λέει ο Βαγγέλης οτι ο δρόμος είναι αυτός που δείχνει την αλήθεια και όχι τα νούμερα.