Σελίδα 7 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 122

Θέμα: Δυναμομέτρηση 335i

  1. #61
    Εγγραφή
    10-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    129
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Strato εξαιρετικα νουμερα κ μπραβο για το αποτελεσμα σου!
    Εμενα προσωπικα το μονο που θα με ''προβληματιζε'' θα ηταν λιγο οι καμπυλες που ισως πρεπει να ερθουν προς τα δεξια λιγο....

    Βεβαια λεπτομερειες ειναι αυτα μπροστα σε τετοια νουμερα!

  2. The Following User Says Thank You to lourbas For This Useful Post:

    stratos (23-10-10)

  3. #62
    Εγγραφή
    20-03-10
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.727
    Thanked
    2862
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ωραιος! αν το ανεβασεις προς θρακη, κανουμε μια δοκιμη με του ξαδερφου μου το LEON 1.8Τ? θα εχει πολυ ενδιαφερον η συγκριση!
    Μη τα συζητας αδερφε...

  4. The Following User Says Thank You to Tsakirakos For This Useful Post:

    stratos (23-10-10)

  5. #63
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πανό, Νίκο, Σπύρο και Άρη και φυσικά όλους σας ευχαριστώ για τακαλα σας λόγια.

    Η καμπύλη οντως είναι πολύ πεσμένη από τις μεσαίες και μετά. Το κλοτσιμα της ροπης από χαμηλά δίνει όμως την αίσθηση οτι το πέσιμο της καμπυλης είναι ανύπαρκτο όταν οδηγείς.

    Όπως είπε και ο Σπυρος συμβαίνει επειδή είναι πολύ safe το αβανς. Μόνο 12 μοίρες στον κοφτη που πολλά tunes δουλεύουν με πάνω από 15 μοίρες και αγγίζουν και τις 18 μοίρες προπορειας ανάφλεξης. Αποφασίστηκε να γίνει έτσι με κύριο σκεπτικό την αξιοπιστία στο πέρασμα του χρόνου και την δύναμη χαμηλά, εκεί που στροφαρει ο κινητήρας στο περισσότερο χρόνο του.

    Φανταζομαι τώρα ότι με τα ζουμία δεν θα δω παραπάνω δύναμη ψηλά, θα έχω όμως το κεφάλι μου ήσυχο για την αντλία καυσίμου και για την σωστή ψύξη το καλοκαίρι.

    Το κακό είναι ότι με σχεδόν 66.5 kgm ροπης ο συμπλεκτης θα μας αφήσει πολύ σύντομα δυστηχως...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    .εισαι σε παααααρα πολυ καλο δρομο νεε μου...ευγε....
    πρωτα απο ολα,,τα νουμερα εξαιρετικα...
    το δυναμομετρο οπου και μετρ.το τερατακι σου ηταν του power??
    το afr περιπου που παιζει??εαν στρατακο κανεις χρηση τελικα μεθ.
    τοτε 100% θα σου προτηνα να παιξεις με ποιο επιθετικα νουμερα αβανς....
    στο 15-18θα εισαι ο.κ.....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη z3outofmind : 23-10-10 στις 01:30

  6. The Following User Says Thank You to z3outofmind For This Useful Post:

    stratos (23-10-10)

  7. #64
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μπράβο ρε Στράτο ,τόσο για την επιστημονική ενασχόληση σου ό
    ο και για τα νούμερα.

    Για τις καμπύλες πιστεύω ότι δυστηχώς διορθώνονται μόνο με μεγαλύτερη\ες τουρμπίνες\α .
    Αλλά αν δεν βρεθουν [που θα βρεθούν κάποια στιγμή]μεγαλύτερη αντλία και μπεκ δεν μπορούν να γίνουν και τα υπόλοιπα.

    τότε θα μιλάμε για 600 αλογάκια χαλαρά...
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  8. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    stratos (23-10-10)

  9. #65
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ασε μας ρε Στράτο.. μη μας πικραίνεις.... το "3λιτράκι" ρε συ έφτασε εκεί????? χαχχαχαχα

    προσωπικά πάντως δεν με χαλάει καθόλου το ότι "καθαρίζει" στις 5000-5200 τη δύναμη του. ...υγεία είναι για το μοτέρ ....αλλά και δείγμα του ότι (όπως λέει κι ο Πάνος) με μεγαλύτερα turbo ...πάει για πολλά παραπάνω....

    ..............τη BMW μου μέσα ..που δε έβαλε το μοτέρ στην Ευρωπαϊκή 5αρα....

  10. #66
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στράτο, δίπλα σε Μ3 92άρι πως κάθεσαι???
    έχει γίνει κάνα πάτημα???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #67
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Salonica City
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.004
    Thanked
    335
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με νορμάλ 92αρι δεν υπάρχει επαφή Θωμά...

    με βελτιωμένο ζορίζουν τα πράγματα

  12. The Following User Says Thank You to yodas For This Useful Post:

    stratos (23-10-10)

  13. #68
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    στράτο, δίπλα σε Μ3 92άρι πως κάθεσαι???
    έχει γίνει κάνα πάτημα???
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο yodas Εμφάνιση μηνυμάτων
    με νορμάλ 92αρι δεν υπάρχει επαφή Θωμά...

    με βελτιωμένο ζορίζουν τα πράγματα
    Επιτρέψτε μου, λόγω εμπειρίας (κακής), να θυμίσω ότι με τέτοιου είδους ερωταπαντήσεις, το thread μπορεί εύκολα να ξεφύγει σε ανεξέλεγκτα μονοπάτια...
    Δεν βλέπω να υπάρχει τέτοια πρόθεση αλλά καλοθελητές για να μπουρλοτιάσει το πράμα, πάντα υπάρχουν.

    Ευχαριστώ.

  14. The Following 5 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (23-10-10), Kostas_1 (23-10-10), Nick bmwlover (10-11-10), paganis (23-10-10), stratos (23-10-10)

  15. #69
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επιτρέψτε μου, λόγω εμπειρίας (κακής), να θυμίσω ότι με τέτοιου είδους ερωταπαντήσεις, το thread μπορεί εύκολα να ξεφύγει σε ανεξέλεγκτα μονοπάτια...
    Δεν βλέπω να υπάρχει τέτοια πρόθεση αλλά καλοθελητές για να μπουρλοτιάσει το πράμα, πάντα υπάρχουν.

    Ευχαριστώ.
    Bαγγέλη, δεν είναι λογικό ο Στράτος να είναι πιο γρήγορος από εργοστασιακή Μ3? Έχει περισσότερη ιπποδύναμη και χαοτικά περισσότερη ροπή, οπότε στις ρεπρίζ τουλάχιστον δε φαίνεται να υπάρχει επαφή.

    Δε νομίζω πως ο φίλος Lourbas είπε κάτι υπερβολικό.
    Τώρα για τους καλοθελητές (όποιοι και αν είναι) και 5 καρότσια πίσω να πεις ότι θα ήταν η 335 από Μ3 Ε46, πάλι κάτι μπορεί να λέγανε.
    Ε και ?
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  16. #70
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Bαγγέλη, δεν είναι λογικό ο Στράτος να είναι πιο γρήγορος από εργοστασιακή Μ3? Έχει περισσότερη ιπποδύναμη και χαοτικά περισσότερη ροπή, οπότε στις ρεπρίζ τουλάχιστον δε φαίνεται να υπάρχει επαφή.

    Δε νομίζω πως ο φίλος Lourbas είπε κάτι υπερβολικό.
    Τώρα για τους καλοθελητές (όποιοι και αν είναι) και 5 καρότσια πίσω να πεις ότι θα ήταν η 335 από Μ3 Ε46, πάλι κάτι μπορεί να λέγανε.
    Ε και ?
    Δεν έγραψα κάτι που να αφορά τον Lourbas, γενικά μίλησα αλλά όπως και έγραψα είμαι σε θέση να ξέρω πόσο εύκολα ξεφεύγουν οι συζητήσεις αυτές.
    Στο κάτω-κάτω δε νομίζω ότι είναι το Μ3Ε92 το κριτήριο με βάση το οποίο εξελίσει το 335 του ο Στράτος. Αλλά και στην τελική, όποιος θέλει πραγματικά να δεί τί γίνεται, στον δρόμο θα το δεί...

  17. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (23-10-10)

Σελίδα 7 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP