για τις ζαντες που αναφερεις μπορουν να παρουν λαστιχο 225-50-16.αλλωστε αυτες ειναι οι διαστασεις που εδιναν για τα m pack.
για τις ζαντες που αναφερεις μπορουν να παρουν λαστιχο 225-50-16.αλλωστε αυτες ειναι οι διαστασεις που εδιναν για τα m pack.
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
ρε γιωργη....τι ολλανδικα χειροποιητα..που θα τα βρει το παιδι?δωσε καμμια διευθυνση να ψαξει!
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
Έχετε υπόψη σας ότι το υπερβολικό χαμηλωμα απαιτεί δυο φορές πιο προσεχτικη ευθυγραμμιση ! Με 6 πόντους μεταβαλεται αρκετά η γεωμετρία του αυτοκινήτου ! Συχνά χρειάζονται ρυθμιζομενες κόντρες , ρυθμιζομενα τοπ μαουντς , καμπεροβιδες κλπ ...
Επίσης ένα αρνητικό επιπλέον είναι η επιπλέον φθορά που προκαλείται στα ημιαξονια.
ghost-rider (22-10-10), Ptboul (21-10-10)
Δεν σκεφτομαι να το χαμηλωσω πολυ το πολυ μεχρι 2,5 ποντους μπρος πισω και δεν θελω να μουρωνει. Οσο για τις ζαντες που ανεφερα ειναι ιδανικες αλλα νομιζω παιρνουν 215 και ανω φαρδος κατι που δεν θελω γιατι θα γονατισει αλλιως αμα περνανε 205 τις ειχα παρει (in a heartbeat) που λενε.
φιλε εγω εβαλα bilstein sprint με HR ελατηρια 3.5 ποντους στο e46 που εχω. αυτη ειναι η χρυση τομη απο αποψη χαμηλωματος. ουτε χαμηλο πολυ αλλα και ουτε ψηλο. τα αμορτισερ δεν ειναι καθολου σκληρα δεν κοπαναει καθολου το αμαξι και δεν εχω βρει πουθενα ως τωρα και φυσικα το αμαξι το χρησιμοποιω συνεχεια και ειδικα στο κεντρο της αθηνας οπου διαμενω αφου δεν παιζει δευτερο αυτοκινητο για αστικες μετακινησεις. οσο αφορα το παρκιν που ανεφερε ενας φιλος δεν εχει βρει ουτε στο υπογειο της πολυκατοικιας οπου το εχω κατεβασει και πιστεψε με ειναι απο τα χειροτερα παρκιν οσο αφορα την κλιση της ραμπας για να κατεβεις
μουφα,σωστα τα λες...και εγω αυτα εχω τωρα.βεβαια τα πηρα ολα μαζι οταν εκανα τη μετατροπη.
ομως υπαρχουν σημεια που οσο και να μη θελω να ακουμπαω,η οσο προσεκτικα και αν πηγαινω θα βρει.σου ξαναλεω και εγω αυτα που εχεις και εσυ εχω....απλα ετυχε να αναγκαζομαι να χρησιμοποιω αυτους τους δρομους
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
Συγνωμη φιλε μου ,αλλα επειδη τυχαινει να εχω κι εγω τα bilstein sprint, προκειτε για ενα απο τα σκληροτερα αμορτισερ της αγορας ... Πολυ καλο κρατημα αλλα απο ανεση...! Τα ειχα κι εγω σε συνδιασμο με ελατηρια 3,5 ποντων χαμηλωματος κι επρεπε να προσεχω την παραμικρη ανωμαλια και κλιση για να μην βρω και να μην σπασω την μεση μου ... Για τα 5ποντα - 6ποντα δεν το συζηταμε ... ειναι σαν να μην εχεις αναρτηση ! Τελικα αλλαξα ελατηρια κι εβαλα το eibach pro kit [2,5cm - 1cm], και ειμαι αρκετα καλυτερα αλλα και παλι απο ανεση ... χαλια ! Ο καλυτερη αναρτηση για τα Ελληνικα δεδομενα ειναι η m-pack [συνδιαζει καλο κρατημα με καλη ανεση] !! Εναλλακτικα μπορει να βαλει το eibach pro kit που δεν χαμηλωνει υπερβολικα το αμαξι σε συνδιασμο με ενα οχι πολυ σκληρο αμορτισερ , π.χ. οπως το koni FSD
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη georggge46 : 22-10-10 στις 09:07
παιδια καλησπερα, ειμαι νεος στο σαιτ αλλα αρκετα παλιος στα bmw
ενδιαφερομαι να μαθω τι αμορτισερ να βαλω σε Ε46 316 4πορτο κανω συχνη χρηση εκτος πολης αλλα αναποφευκτα και εντος πολης, το παταω μονο εκτος πολης, θα μου βγει η πλατη εντος πολης, αξιζει να ειμαι σχεδον τελειος εκτος πολης και να θυσιασω τη.....πλατη μου εντος πολης???? bilstein κιτρινα η sucks οπως της μανας του σχεδον????