Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: Mαγνήτες / Εξοικονόμηση καυσίμου

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου το είπε αυτό και γι αυτό το λόγο υπάρχουν 3 διαφορετικά μοντέλα, ανάλογα με το κυβισμό του αυτοκινήτου.

    Επίσης, πως εξηγείς τη (μικρή) διαφορά που ένιωσα στη ροπή ?
    Την μικρη διαφορα που λες... αν πρεπει να αποδεχτω οτι υπαρχει, δεν μπορω να εξηγησω πως την καταλαβες!

    Ειπαμε σαν θεωρια μπορει να δουλευει...στην πραξει αυτα τα 30% οικονομια δεν υπαρχου! Αν δεις 3% να εισαι ικανοποιημενος.
    Παλια ειχε δοκιμαστει αυτη η τεχνολογια σε πλοια... που οι ιονιστες επιαναν ολοκληρα δωματια. Και ηταν απο ηλεκτρομαγνητες. Και σημερα θα μπορουσαμε να επιτυχουμε τετοια ηλεκτρο-μαγνητικα πεδια και να εχουμε αποτελεσμα...αλλα οτι ηλεκτρονικο εχει το αυτοκινητο σου θα αποδημουσε εις κυριον. Καθοτι θα ειχαμε ενα emp weapon στο αυτοκινητο μας.

    Αν θελεις να εχεις ασφαλη συμπερασματα σχετικα με αυτο το μαραφετι, πηγαινε σε εναν μετρητη καυσαεριων και μετρα χωρις αυτο, στην συνεχεια βαλτο πανω. Αν δεις διαφορα στους HC... ναι κανει κατι!

    Λιγο πιο μπακαλικος τροπος...βρες αυτοκινητο πχ opel που στο ρελαντι μετραει την καταναλωση σε lt/hr ...και μετρα το πριν και το μετα...θεωρητικα θα πρεπει το 0,8 τκατι τετοιο θα γραφει...να γινει εστω 0,7

  2. The Following 5 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (17-10-10), Kostas_1 (17-10-10), Monsta (18-10-10), NickE60 (17-10-10), spar@ (18-10-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP