Eγω εχω να σου πω....μακρυα!!!Και αυτο γιατι το εχω οδηγησει,το εχω δει,το ξερω,γιατι πολυ απλα δεν εχει καμια σχεση με το smg του Μ3.Το Μ3 εχει + για ανεβασμα και - για κατεβασμα στα padlles του τιμονιου,το 3.30 εχει κι αυτο χειριστηρια στο τιμονι αλλα μπορεις να ανεβασεις κ να κατεβασεις και απο το αριστερο κ απο το δεξι.Δεν εχει ρυθμιση ευαισθησιας αλλαγης οπως το Μ3 και με λιγα λογια,οπως προειπα,καμια σχεση!Για να πω την αληθεια μου,ειμαι γενικως κατα του αυτοματου και ημιαυτοματου σασμαν,λογω τον προβληματων που βγαζουν και το κακο ειναι πως η επισκευη τους ειναι πανακριβη και η ευρεση τους σε μετ/σμενα ακομα πιο δυσκολη.Πες με λιγο πισω στην τεχνολογια,αλλα το ''γουδοχερι''και φτιαχνεται πιο φθηνα και αντικαθισταται ακομα πιο ευκολα.Τωρα αν δεν κανω λαθος(διορθωστε με) του 3.30 ειναι της magneti marelli και του Μ3 ειναι ZF ή GETRAG μου διαφευγει αυτη τη στιγμη!Απο 'κει και περα καταλαβαινεις μονο και μονο απο την μαρκα τι περιπου παιζει!