Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: M3 E46 ROL CAGE HOMOLOGATION...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.938
    Thanked
    3265
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο πολυ εγκυρη πηγη, εμαθα σημερα τα εξης:

    Στρεπτικη ακαμψια - structural rigidity/body stiffness

    Mercedes Benz E-Klasse: 29,500nm/degree
    BMW 5 Series F10: approx. 35,500nm/degree
    BMW 5 Series E60: 24,000nm/degree.
    Alfa Romeo 159: 32,000nm/degree

    *Η F10 ειναι 55% βελτιωμενη σε σχεση με την Ε60.

    BMW E90/91 structure: approx. 22,500nm/degree

    Επισης, την ιστορια με την στρεπτικη ακαμψια της Ε39 σε σχεση με την Ε34 την ξερετε? Η Ε39 εχει 80% πανω στρεπτικη ακαμψια και ζυγιζει μονο 7 κιλα πανω απο την Ε34. Ο λογος ειναι οτι η Ε39 σχεδιαστικε σε CAD προγραμμα και τοποθετηθηκε χαλυβας υψηλης αντοχης σε στρατηγικα σημεια με τη βοηθεια υπολογιστη, και οχι στο περιπου οπως στην Ε34.

    * Αρα δεδομενου οτι η BMW ειχε ανακοινωσει οτι η Ε90/1 ειναι περιπου 40% ποιο ακαμπτη απο την Ε46, τοτε τα νουμερα που αμφισβητει ο ηλιας, δειχνουν μαλλον εγκυρα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 07-10-10 στις 19:36

  2. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    BILL007 (07-10-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP