Οι τιμες αυτες απλα δεν υπαρχουν. Σε αυτη τη λιστα εμφανιζονται να εχουν τρελη ακαμψια αυτοκινητα που μολις τα σηκωσεις στο γρυλο χανουν τα διακενα στις πορτες. Ασε που σε καποια, αν ανοιξεις την πορτα ενω ειναι στο γρυλο πρεπει να τα κατεβασεις για να την κλεισεις. Να μην αναφερω τον τροπο με τον οποιο υποστηριζει τουμπανα αναρτησεις, οταν αυτοκινητα πολυ πιο ακαμπτα συμφωνα με τη λιστα ξηλωνονται μολις τις βαλουν πανω.
Προσωπικα παντως, καποια στιγμη που αλλαζα την πισω ροδα το παρακανα και ισορροπησα το αυτοκινητο σε 2 τροχους. Σηκωνοντας το πισω σηκωθηκε και ο μπροστινος της ιδιας πλευρας(εχω κατι ωραιες αντιστρεπτικες...). Εκπληκτος εφερα μια γυρα το αυτοκινητο και εριξα μια ματια στα διακενα. Δεν ειχε κουνηθει τιποτα. Ολα δουλευαν αψογα.
Γιαννη δε νομιζω οτι πρεπει εμεις να αποδειξουμε οτι δεν ειμαστε ελεφαντες. Ο κυριος απο το φορουμ, του οποιου εισαι και μοντ, οφειλει να πιστοποιησει τις τιμες που ανερτησε.
Εγω επιμενω οτι οι τιμες που αναφερονται στο Ε46 κουπε, ταιριαζουν πιο σωστα στο Ε36 κουπε.
Μην το κανουμε σαν το βιντεο crash test που και καλα ειναι για Ε46 στο you tube, ενω το αυτοκινητο που πεφτει πλαγια στο στυλο ειναι τετραπορτο Ε36.
Βλεπω ανευθυνοτητα και παραπληροφορηση.
Ετσι για την ιστορια το Ε46 ειναι ενα εντελως καινουριο μοντελο και οχι ενα Ε36 facelift. Αλλη μελετη, αλλο πλαισιο. Ας μοιαζουν στη φιλοσοφια σχεδιασης.