Μεγάλος π@π@ρ@ς όποιος το γραψε. Πάμε παρακάτω....
Η πλάκα πάντως είναι ότι οι κάτοχοι BMW πρέπει να είναι οι πιο αδικημένοι απ όλους, διότι ενώ σαν εταιρεία θεωρούμαστε upper class, τα αυτοκίνητα συνολικά δεν είναι λίγα και τα περισσότερα μοτέρ ατμοσφαιρικά υψηλού κυβισμού.
Δηλαδή ο VW Groupακιας στα απαυτά του με τα TFSI του, ο Mercedακιας τις περισσότερες φορες βολεύεται με το 1.8 κομπρεσεράτο, οι Πορσάκιδες είναι λίγοι και συνήθως 'φορτωμένοι' άρα δε τους νοιάζει και πολύ δλδ τι 300 πάνω τι 300 κάτω, άρα τι έμεινε ? Εμείς οι κακομοίρηδες που από τη μία μπορεί να μην είμαστε λίγοι, από την άλλη όμως αποτελούμε τεράστια μειοψηφία σε σχέση με ολόκληρη την υπόλοιπη αγορά.
Σίγουρα θα υπάρχουν εκείνοι που θα καταθέσουν από πείσμα και μόνο, αλλά πιστεύω ότι το μήνυμα δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει στ αυτιά τους, αλλά και να έφτανε δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι.
Από τη στιγμή που δεν λαμβάνεται καν υπόψη η εμπορική αξία του αυτοκίνητου είτε ως καινούριο, είτε ως μεταχειρισμένο και εξακολουθούν εν έτη 2010 να το υπολογίζουν με το κυβισμό και από 1/1 με τα CO (σωθήκαμε!!!) τι στο καλό συζητάμε ? Για μηνύσεις ????![]()
Είπαμε 1.15 παραπάνω τη μέρα είναι, θα τ αντέξουμε κι αυτό που θα πάει.