Οταν μου προεκυψε το Ε92 μεταχειρισμενο με 5000χλμ επρεπε να το αρπαξω γιατι ηταν σαν να το αγοραζω καινουριο σε τιμη μεταχειρισμενου.Ετσι μεσα σε δυο μερες απο τοτε που μου το ειπαν το ειχα στα χερια μου χωρις να εχω δωσει το 46αρι.Στην αρχη εβγαζα απο συνηθεια και το 46 βολτα και το 92 εναλλαξ.Μετα απο 2-3 μηνες συνηδητοποιησα οτι το 46 ειχε δυο δαχτυλα σκονη στο γκαραζ αφου μονο το 92 εβγαινε βολτα.Εκει λοιπον μου το ζητησε ενας φιλος και το πουλησα.
Θελω λοιπον να πω οτι οταν ειχα μονο το 46 ημουν ευτυχισμενος αφου μου εκανε ολα τα κεφια και θεωρουσα περιττο να παρω το καινουριο που ηταν και πανακριβο.Οταν ομως σου τυχαινει σε καλη τιμη και αριστη κατασταση και το ζησεις λιγο καιρο κολλας και δεν το αλλαζεις.Ευτυχως που στη δουλεια ερχονται ακομα Μ3 46αρια και οδηγαω που και που οποτε κραταω επαφη.
Τωρα η διαφορα απο το ενα στο αλλο σε αισθηση ειναι τεραστια ειδικα στις μεγαλες ταχυτητες 200 και ανω που αισθανεσαι οτι το εχουν ενισχυσει απο κατω και δεν φοβασαι τιποτα.Με μια βολτα μονο δεν μπορεις να απαντησεις.Αν με ρωτησετε λοιπον μετα απο ενα χρονο ιδιοκτησιας και 20000χλμ αν αξιζε απανταω ναι με σιγουρια ειναι μεγαλη η διαφορα.Το εκανε παλι το θαυμα της η Μ Gmbh.