Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m3est Εμφάνιση μηνυμάτων
Γενικα δεν εχουν παρουσιαστει θεματα με το Ε92 Μ3.Μονο σε πολυ λιγα αλλαχτηκε μια βαλβιδα κρυας εκκινησης στην εγγυηση και στα πρωτα DCT χρειαστηκε αναβαθμιση λογισμικου για βελτιωση της λειτουργιας στο αυτοματο.Μετα τα θεματα των μεταλλων στα Ε46 η BMW το μελετησε καλυτερα φαινεται και δεν εχει παρουσιαστει τιποτα σοβαρο.

Μεχρι τα 21000χλμ το δικο μου ηταν νορμαλ και μεχρι σημερα στα 28000 και με κομπρεσσορα το μονο θεμα ειναι η βενζινη που καταπινει.Αλλα αφου με αποζημιωνει με την αποδοση του χαλαλι και το καυσιμο.

Οποιος το αποκτησει αν συνειδητοποιησει οτι εχει να ταιζει 8 στοματα (βλεπε V8) δεν θα το μετανοιωσει.
To θέμα που με απασχολεί εμένα είναι το εξης:

Κάποιος που έχει ένα καλό ε46 m3 αξίζει να το δώσει για 25k ας πούμε και να πάρει ένα ε92 μτχ στα 60k? Αυτά τα 35k εξαργυρώνονται σε απόλαυση?

Αυτό μπορούν να μας το απαντήσουν όσοι έχουν αποκτήσει και τα δύο μοντέλα, Νίκο τι λες????