Κι εγώ έχω φίλο με Α4 turbo, 7 χρόνια, 160000χλμ και όλα μια χαρά, για να μη αναφέρω και άλλον που έχει στο χωριό του ένα 80αρι με 270000χλμ.
Μη ξεχνάμε πως πριν 30-35 χρόνια, όταν άρχισαν να μπαίνουν στον χορό των μπροστοκούνητων σχεδόν όλοι οι κατασκευαστες, θεωρούνταν η μετάδοση τους το σπουδαιότερο και το πιό πολυδιαφημιζόμενο προσόν και έτσι ακριβώς είναι για τον μέσο οδηγό.
Κακά τα ψέμματα η μπροστινή κίνηση για ένα μέτριο μέχρι μέσο οδηγό παρέχει καλύτερη ασφάλεια.
Έτσι όλοι οι κατασκευαστές πλην bmw και merc, με τα χρόνια, το γύρισαν στην μπροστινή κίνηση και έπρεπε να περάσουν αρκετά χρονάκια ώστε να σχεδιαστούν σωστές αναρτήσεις, να εμφανιστούν και τα ηλεκτρονικά και μια σημερινή μπέμπα να έχει αρχικά υποστροφική η ουδέτερη συμπεριφορά.
Ετσι λοιπόν υπάρχουν και γνωρίζω ανθρώπους που είχαν την οικονομική άνεση να αποκτήσουν bmw η merc, αλλά προτίμησαν audi για την μπροστινή κίνηση και κανείς δεν μπορεί να τους κατηγορήσει. Όσο για την ποιότητα ενος Α4 η ακόμη και ενος passat δεν βλέπω κάτι ανώτερο σε ποιότητα η φινίρισμα απ την bmw, ενώ είτε μας αρέσει είτε όχι η ποιότητα merc είναι η κορυφαία.
Για να πας σε παλιότερες εποχές μια 2002 η Ε21 ακόμη και Ε30 γρήγορα έπρεπε να κατέχεις καλά την τέχνη, η το να κινηθείς με τις σημερινές ταχύτητες σε στροφές και καμπές, έπρεπε να είσαι ο Τζινιβίδης που ντουμπλάρει τον Κούρκουλο.